Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus  (gelezen 20311 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #160 Gepost op: 23-02-2021, 11:43:48 »
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Renee op de bovenste regel schrijft bij halte 5?
Wanneer ze de onderste regel schrijft zie je gelijk Rocky, maar de bovenste regel schrijft ze met onzichtbare inkt.
Is het Charlotte of toch iets anders? (heb het tig keer bekeken, maar ik kom er niet uit.).
Ik meen op een paar vage foto s mol en Rick te hebben gezien. Zeker geen Rocky. Ik dacht in een link naar online materiaal waar je fotos kan uploaden.
Hier:
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 12:11:49 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #161 Gepost op: 23-02-2021, 12:40:29 »
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Renee op de bovenste regel schrijft bij halte 5?
Wanneer ze de onderste regel schrijft zie je gelijk Rocky, maar de bovenste regel schrijft ze met onzichtbare inkt.
Is het Charlotte of toch iets anders? (heb het tig keer bekeken, maar ik kom er niet uit.).

Rocky, want die krijgt een joker. Een hint zoeken in 750 euro verdienen lijkt me lastig.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #162 Gepost op: 23-02-2021, 12:57:24 »
Rocky, want die krijgt een joker. Een hint zoeken in 750 euro verdienen lijkt me lastig.
De bovenste regel ging het om. Zeg het maar, we krijgen het niet te zien.
En waarom nog Charlotte verdedigen als mol terwijl ze het niet meer kan zijn?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #163 Gepost op: 23-02-2021, 12:59:53 »
De bovenste regel ging het om. Zeg het maar, we krijgen het niet te zien.
En waarom nog Charlotte verdedigen als mol terwijl ze het niet meer kan zijn?

Ja, de bovenste regel, wie zal het zeggen. Het feit is dat Renée hier bijna al het persoonlijke geld van de opdracht binnenhaalt.

In het wie verdenkt wie-topic en het topic van Charlotte staan genoeg redenen waarom ze het wel nog kan zijn. Rob kon het op basis van getoonde verdenkingen vorig jaar ook niet meer zijn. Daar trap ik niet meer in.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #164 Gepost op: 23-02-2021, 15:33:29 »
Ik meen op een paar vage foto s mol en Rick te hebben gezien. Zeker geen Rocky. Ik dacht in een link naar online materiaal waar je fotos kan uploaden.

Ik haal echter geen mol uit de schrijfbeweging ook geen Charlotte trouwens en Rocky is gewoon de onderste regel.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 15:45:34 door nikespits »
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #165 Gepost op: 6-03-2021, 21:20:57 »
Ja, dit zegt genoeg. Niet eens een uitleg voor. De 750 euro classificeer ik officieel als dietepunt van deze serie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #166 Gepost op: 6-03-2021, 21:53:35 »
Ja, dit zegt genoeg. Niet eens een uitleg voor. De 750 euro classificeer ik officieel als dietepunt van deze serie.
Ze heeft 250 euro verdiend, ze had misschien 500 eruit kunnen pakken maar ze heeft geen 750 euro verdiend zoals je hier noemt. Zoek een ander dieptepunt ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #167 Gepost op: 6-03-2021, 22:18:04 »
Het verschil is 750 euro, een groot genoeg bedrag om dit als een van de vele dieptepunten te benoemen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Brieven-bus
« Reactie #168 Gepost op: 6-03-2021, 23:13:53 »
Het verschil is 750 euro, een groot genoeg bedrag om dit als een van de vele dieptepunten te benoemen.

Inderdaad. En de rest van de haltes was waardeloos. Viel weinig te verspelen en was een logische sequentie van geld. Sturen is echt onzin, heeft niets met pech te maken.