Auteur Topic: Beste Mollenacties  (gelezen 2166 keer)

Offline 053Timo

  • Forumlid
Beste Mollenacties
« Gepost op: 7-03-2021, 17:16:07 »
Wat vonden jullie de beste mollenacties van alle seizoenen? Dit is natuurlijk objectief. Psychologisch, tactisch, grappig, gedurft etc. Welke vonden jullie het best?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Beste Mollenacties
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2021, 17:30:13 »
Kees die de kokers met fotopapier stiekem uit de broekzak van Tim pakt! Voor zover ik het me herinner, gebruikte hij dat later als aanleiding om samen met de anderen een koker open te maken.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beste Mollenacties
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2021, 22:08:35 »
ik geef even een overzicht per mol

S1: de hengels weggooien op het onbewoond eiland en iemand anders krijgt de schuld
S2: afleiden zodat het streepje niet getrokken wordt
S3:  het waterskiën waardoor iemand anders ver terug moet, het lijkt goed maar kost veel geld
S4: niet binnenkomen waardoor er veel geld uit de pot gaat
S5: foto's nemen van mensen die er later niet meer staan
S6: geen actie, maar de volledige act dat de mol gespeeld heeft was superknap
S7: gaan voor de 10.000 euro bij het abseilen terwijl je weet dat Renate/Alex nooit zouden gaan
S8: DRIEFM
S9: het podium krijgen en niet op de zin komen/ het reuzerad vond ik 2 goede acties
S10: Geld verdienen maar toch verspelen op het einde
S11: 2008 schilderen waardoor de andere groep afgeleid werd
S12: het claimen van de vuurpijl (nam verdenking weg)
S13: de kokers stelen van Tim en in de winkel waardoor er geen geld verdiend werd.
S14: de enveloppe laten steken in de laatste aflevering
S15: De E voorstellen waardoor Chris/Carolina verward waren
S16: maar 1 briefje uit de kist nemen ipv. 2 briefjes, riskant en zo miste de groep toch geld bij een gelukte opdracht
S17: Geld wegmoffelen in de duin/ Rodeo
S18: lampen verstoppen onder het oog van Olcay/ Dozen weggooien bij de treinopdracht
S19: geld verwisselen bij Links/Rechts
S20: foute info geven bij de verkeersopdracht
S20.2: geld pikken achter de rug van iedereen om/verscheurd briefje
S21: goede kledij afhangen onder het oog van iedereen om

Belgische mol !!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Beste Mollenacties
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2021, 23:11:19 »
Kees die de kokers met fotopapier stiekem uit de broekzak van Tim pakt! Voor zover ik het me herinner, gebruikte hij dat later als aanleiding om samen met de anderen een koker open te maken.

Zo grappig dat je precies deze eruit vist. Dit is de eerste waar ik aan dacht, en ik denk mijn favoriete ooit. Vanwege de lagen. Eerste actie: stelen. Dan wéten dat je betrapt wordt, doen alsof je dit exprés deed en dan voorstellen om ze als alternatief maar open te maken, wetende dat ze dan geld verliezen.

Kees was oprecht zo'n onvoorstelbare slimme Mol. Genot om te zien.