Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27606 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2022, 22:03:33 »
Ja inderdaad, of je laat je afschieten, een mol haalt hier geen onnodig geld binnen..

Ook bij de foto opdracht deed ze erg haar best om mensen te verzamelen omdat het Everon niet lukte, de bijbel noemen tegen Kim, de juiste foto raden etc etc. Iets teveel kandidaat acties lijkt me.
Ook merk ik de laatste seizoenen dat grote links naar een bepaald persoon juist niet op de mol wijzen (bijv veel voetbal te linken aan Nathan), de opera en maskers duiden me iets teveel op Laetitia. Zo ook voetbal hints richting fresia maken dat ik juist weer aan fresia twijfel.

Tja, toch maar meer richten op Everon en Hila..?


Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2022, 00:08:18 »
Na de tweede opdracht krijgt Thomas de jokers, dankzij Laetitia. Hij bedankt Rick en Laetitia en loopt weg met 2 jokers. Als hij wegloopt zegt Laetitia: jij bedankt. Bedankt waarvoor? Dat hij de jokers heeft en niet het geld? Ze bedankte niet voor de joker die ze kreeg, want die gaf hij pas daarna. Ik vond ook dat zij en Rick een beetje gekke blikken uitwisselden. Is dat meer mensen opgevallen?

En nog iets: direct na dat moment werd er weer muziek ingezet. Waren dat nu weer cello’s?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2022, 00:13:25 »
Ik denk dat dat een beetje sarcastisch bedoeld was, dat ze de afspraak hadden de jokers te delen, en dat Thomas nu zomaar wegliep. En dat daarom Thomas ook terug kwam om de joker te geven.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2022, 00:25:39 »
Dat klinkt logisch. Maar… als ze dat hadden afgesproken en ze is niet de mol, dan zou je toch verwachten dat ze zegt: hee, hadden we niet iets afgesproken? In plaats van zo’n sarcastische opmerking? Daarbij vond ik absoluut niet dat haar blik toen ze dat zei iets van sarcasme uitstraalde. Ze zei het lachend.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2022, 00:32:58 »
Nou wij zeggen dat hier vaak hoor als iemand iets onopzettelijk doet waar je niet blij mee bent : "ja jij ook bedankt hè." Juist omdat Laetitia het lachend zegt denk ik dat ze het zo bedoelt. Sarcasme is toch ook niet persé altijd lelijk bedoeld?

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2022, 01:04:51 »
Zo zeggen we dat hier ook hoor. En nee: dan hoef je niet per se boos te zijn. Toch vond ik haar blije gezichtsuitdrukking er niet bij passen.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2022, 14:58:26 »
Was vantevoren bekend dat er twee jokers te verdienen waren en dat de buit dus verdeeld kon worden? Je zou verwachten dat iedereen zijn eigen buit zou houden en er eventueel na twee beurten gedeeld zou worden.

Ik vond Laetitia ook opvallend met haar blijheid tijdens deze opdracht. Aan de andere kant, het leek oprecht.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2022, 15:00:30 »
Ze leek inderdaad echt blij met het geld. Niet gek ook als je overladen wordt met jokers en vrijstellingen, dan is geld in de pot een welkome afwisseling.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2022, 16:39:06 »
Was vantevoren bekend dat er twee jokers te verdienen waren en dat de buit dus verdeeld kon worden? Je zou verwachten dat iedereen zijn eigen buit zou houden en er eventueel na twee beurten gedeeld zou worden.

Ik vond Laetitia ook opvallend met haar blijheid tijdens deze opdracht. Aan de andere kant, het leek oprecht.
Zouden ze niet eerst van alle kandidaten opnames hebben gemaakt van het verdelen van de troeven en het geld en daarna pas van het afdalen? Dat is ook wel zo eerlijk. Dan zouden ze ook kunnen weten wat er in de kistjes kan zitten voordat ze al of niet naar beneden gaan. En misschien dat de duo's elkaar hebben kunnen spreken na het rondje van het vullen van de kistjes.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2022, 17:29:53 »
Zouden ze niet eerst van alle kandidaten opnames hebben gemaakt van het verdelen van de troeven en het geld en daarna pas van het afdalen? Dat is ook wel zo eerlijk. Dan zouden ze ook kunnen weten wat er in de kistjes kan zitten voordat ze al of niet naar beneden gaan. En misschien dat de duo's elkaar hebben kunnen spreken na het rondje van het vullen van de kistjes.

Je bedoelt toch alleen opnames van de momenten dat ze de jokers en het geld in de kistjes deden? Dat vind ik best een goed idee. Want de regie bepaalt in de montage natuurlijk zelf hoe wij dingen te zien krijgen. En met die montage kunnen ze ons wel op het verkeerde been zetten. Net als dat ik denk dat er meerdere kandidaten zijn die dealtjes hebben gesloten in de trant van: we gaan er beide voor de volle 200% voor en gaan voor de jokers (of juist het geld). Maar van dit soort dealtjes zie je bijna niets terug in de montage.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2022, 17:34:45 »
Zouden ze niet eerst van alle kandidaten opnames hebben gemaakt van het verdelen van de troeven en het geld en daarna pas van het afdalen? Dat is ook wel zo eerlijk. Dan zouden ze ook kunnen weten wat er in de kistjes kan zitten voordat ze al of niet naar beneden gaan. En misschien dat de duo's elkaar hebben kunnen spreken na het rondje van het vullen van de kistjes.
Ja, dat leek me ook het eerlijkste anders heeft de tweede die de kistjes moet vullen een voordeel. Heb ik vandaag elders (waarschijnlijk in het opdrachttopic) ook gepost.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2022, 17:47:59 »
Ik moet wel lachen hoe ze te pas en te onpas een zin zingt. Of doen alle sopranen dat bij wijze van training om de stem goed te houden?

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2022, 17:50:52 »
Ik moet wel lachen hoe ze te pas en te onpas een zin zingt. Of doen alle sopranen dat bij wijze van training om de stem goed te houden?

Tijdens haar afdaling begon ze met “aah, ooh, aah” of zoiets, in 3 verschillende toonhoogtes. Werd daarmee op de titel van de aflevering gedoeld, namelijk met de verschillende stemmen in de zangwereld? Dus alt, sopraan, tenor en bas? Jammer dat ze er maar 3 van liet horen, maar zou gezien de verschillende toonhoogtes volgens mij wel goed kunnen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #73 Gepost op: 23-01-2022, 18:32:31 »


  • Laetitia's kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 4 en vind je hier

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #74 Gepost op: 23-01-2022, 19:09:40 »
Ik moet wel lachen hoe ze te pas en te onpas een zin zingt. Of doen alle sopranen dat bij wijze van training om de stem goed te houden?

Dit is niet iets wat ze 'vroeger' toen ik haar kende veel deed. Maar geef haar eens ongelijk. Ze kan nu voor een miljoenenpubliek haar naam vestigingen als zangeres.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2022, 19:57:50 »
Naar mijn weten doen alle professionele (zeker klassiek geschoolde) zangers/zangeressen dagelijks stemoefeningen om de stem soepel te houden. Maar meestal doen ze dit wel zonder publiek want het is niet bedoeld om mooi te klinken   :D  Mogelijk pakt ze gewoon haar momenten omdat je niet zoveel privétijd hebt tijdens WIDM.
Er wordt ook niet gezongen voordat de stem goed is opgewarmd d.m.v. oefeningen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2022, 20:01:35 »
Dat zingen in de toren is wel iets wat je in aflevering 10 uit kan zenden:
 ::zingen:: "Wie is de mol? Ik ben de mol!"  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2022, 20:11:25 »
Naar mijn weten doen alle professionele (zeker klassiek geschoolde) zangers/zangeressen dagelijks stemoefeningen om de stem soepel te houden. Maar meestal doen ze dit wel zonder publiek want het is niet bedoeld om mooi te klinken   :D  Mogelijk pakt ze gewoon haar momenten omdat je niet zoveel privétijd hebt tijdens WIDM.
Er wordt ook niet gezongen voordat de stem goed is opgewarmd d.m.v. oefeningen.

Ja, precies zoiets dacht ik ook aaaaal, tralala. ::zingen::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2022, 21:10:03 »
Dat zingen in de toren is wel iets wat je in aflevering 10 uit kan zenden:
 ::zingen:: "Wie is de mol? Ik ben de mol!"  ::rofl::


Maar ja, dat deed Thomas ook!    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #79 Gepost op: 24-01-2022, 00:16:06 »

Maar ja, dat deed Thomas ook!    ;D
Die moet ook goed blijven oefenen ;) ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human