Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 16427 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #20 Gepost op: 1-01-2022, 23:38:18 »
Ik gok dat dit een ontspannen avondje is van afvallers (helaas).

Ik geef toe ik was eerst sceptisch, maar Suzanne bevestigd dit wel deels in haar dagboek van de afvaller segment. Er is ook een dag geweest waar zowel Sahil als Fresia dezelfde persoon begonnen te volgen op Instagram. Als Sahil afvalt zal Fresia daarna dan ook wel daar bij horen? Dan zouden de finalisten Hila, Kim-Lian en Glen zijn.

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2022, 00:19:24 »
Er is ook een dag geweest waar zowel Sahil als Fresia dezelfde persoon begonnen te volgen op Instagram. Als Sahil afvalt zal Fresia daarna dan ook wel daar bij horen? Dan zouden de finalisten Hila, Kim-Lian en Glen zijn.

En dan weet je vast ook wel welke dag dat was (en wie “dezelfde persoon”) was?
Want ik begrijp uit een andere post dat velen Suzanne als afvaller aanmerkten omdat zij iets langer op Insta actief was na de livestream direct voorafgaand aan de eerste executie. Je maakt me nieuwsgierig.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2022, 12:59:39 »
Zeker, het kan nog steeds dat we hier de groep afvallers zien, maar doordat de enige bekende afvaller lijkt te ontbreken en de preview voor aflevering 2 laat zien dat de kandidaten ook tijdens het spel uit hun bubbel mogen lijkt het me minder waarschijnlijk dan ervoor. Of is de wens de vader van de gedachte?  ???
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2022, 13:17:16 »
Dit vind ik interessant! Wat is de bron? Zou ik dit zelf kunnen terugvinden?

Tja, dan moet je zelf ze maar gaan volgen tijdens de opnames ::rofl::. Het was een bekende kok trouwens.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2022, 13:38:39 »
Tja, dan moet je zelf ze maar gaan volgen tijdens de opnames ::rofl::. Het was een bekende kok trouwens.

Een Albanese kok dan?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2022, 14:53:59 »
Weten we zeker dat de kandidaten geen telefoon mochten gebruiken tijdens de opnames zolang ze in het spel zaten? Want twee kandidaten kunnen toch gewoon een gesprekje hebben over een bekende kok en die allebei gaan volgen voor of na een opdracht? Ze zitten uren per dag "niets t doen"...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2022, 17:57:12 »
Dus Hila, Glen en Kim-Lian, met Fresia er kort voor de finale uit. Hmmm toch wel een probleem nu dat Suzanne op Hila inzette tijdens de test. Ik weet dat het al een keer eerder is gebeurd. Maar wel een hele grote weggever van de productie. En Glen straalt ook al niet bepaald molvibes uit dus dan wordt het wel een erg saaie finale.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2022, 19:17:36 »
niet nu al voorsorteren op een saaie finale  >:D

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2022, 00:29:08 »
Oh oh oh ik had gehoopt dat ik dit niet gezien had. Ik hooop dat dit voor of na de opnames waren en de ontbrekende kandidaten een biecht aan het opnemen waren of iets anders aan het doen waren.
Had nooit moeten toegeven aan mn nieuwschierigheid :(

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2022, 13:27:24 »
niet nu al voorsorteren op een saaie finale  >:D
Ik sorteerde een half jaar geleden al voor op een saaie finale  ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2022, 20:33:05 »
Uhm, afvaller Suzanne staat niet in dit groepje, dus er is 0 bewijs dat dit groepje uit de video bestaat uit afvallers.

Dat 2 mensen tegelijk iemand volgen zegt helemaal niks. Het is al bekend dat ze hun telefoon mochten gebruiken terwijl ze nog in het spel zaten. Dus dat Sahil en Fresia opvolgend afvallen is ook totaal niet bewezen.

Kortom, met dit filmpje kan je nog steeds niks.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2022, 20:37:52 door Theovv »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2022, 20:43:40 »
Uhm, afvaller Suzanne staat niet in dit groepje, dus er is 0 bewijs dat dit groepje uit de video bestaat uit afvallers.

Dat 2 mensen tegelijk iemand volgen zegt helemaal niks. Het is al bekend dat ze hun telefoon mochten gebruiken terwijl ze nog in het spel zaten. Dus dat Sahil en Fresia opvolgend afvallen is ook totaal niet bewezen.

Zeg, we praten hier toch ook hypothetisch ::rofl::. Als Sahil vroeg afvalt dan valt Fresia vast ook af, want ze kunnen niet met elkaar communiceren vanuit het afvallershotel en de groep die er nog inzit. Als Sahil laat afvalt dan zeg het waarschijnlijk niks. Suzanne zegt in haar dagboek dat de afvallers veel aan het feesten waren en daarom is de speculatie dat dit de afvallers kunnen zijn. Niemand zegt dat ze dit ook echt gaan zijn. Al ik het natuurlijk wel enig zou vinden als Kim-Lian echt de mol is.  ::brunette::.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2022, 20:48:13 »
Zeg, we praten hier toch ook hypothetisch ::rofl::. Als Sahil vroeg afvalt dan valt Fresia vast ook af, want ze kunnen niet met elkaar communiceren vanuit het afvallershotel en de groep die er nog inzit. Als Sahil laat afvalt dan zeg het waarschijnlijk niks. Suzanne zegt in haar dagboek dat de afvallers veel aan het feesten waren en daarom is de speculatie dat dit de afvallers kunnen zijn. Niemand zegt dat ze dit ook echt gaan zijn. Al ik het natuurlijk wel enig zou vinden als Kim-Lian echt de mol is.  ::brunette::.
Nou ja, dat wou ik nog maar benadrukken ;) want er leken ineens vrij zekere conclusies getrokken te worden, maar feitelijk kunnen we met dit filmpje alle kanten op. Uit het afvallersdagboek van Suzanne blijkt zelfs dat dit filmpje mogelijk zelfs gemaakt kan zijn toen deze spelers nog in het spel zaten:

"Maar alsof de duvel ermee speelde, moesten wij bijna gelijktijdig omschakelen naar de WIDM-modus omdat wij herkent werden door twee Nederlanders die meteen dachten:
Hé! Wel erg verdacht zoveel BN’ers bij elkaar.
Zij maakten foto’s en filmpjes van ons.
Alle alarmbellen gingen rinkelen bij de productie die meteen op hen af vlogen ..
Naderhand zijn we vaker in dit soort situaties terecht gekomen, hoi Petra! (hahaha)
Maar wonder boven wonder bleef het gastland van WIDM en zo ook de kandidaten tot aan de bekendmaking geheim.
Hulde aan onze Super Productie voor deze molwaardige prestatie!"

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #33 Gepost op: 3-01-2022, 23:35:18 »
Maar wonder boven wonder bleef het gastland van WIDM en zo ook de kandidaten tot aan de bekendmaking geheim.
Hulde aan onze Super Productie voor deze molwaardige prestatie!"

Haha Suzanne doet alsof het een wereldprestatie is dat het zo lang geheim is gebleven, maar dat waren dan toch maar 2-3 dagen?

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2022, 00:22:16 »
Even nog terug komen op het filmpje dat ik heb geplaatst hier. Dat is inmiddels niet meer van toepassing. Het feestje speelde zich hoogstwaarschijnlijk af in het hotel waar ze de tweede nacht hebben geslapen en waar ze de test vragen hebben ingevuld. Zie de stoel op de voorgrond van het filmpje en de stoel in de achtergrond bij de test van Welmoed. Zie hier onder voor de screenshots.

Offline tsnelting

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2022, 10:03:13 »
Nou ja, dat wou ik nog maar benadrukken ;) want er leken ineens vrij zekere conclusies getrokken te worden, maar feitelijk kunnen we met dit filmpje alle kanten op. Uit het afvallersdagboek van Suzanne blijkt zelfs dat dit filmpje mogelijk zelfs gemaakt kan zijn toen deze spelers nog in het spel zaten

Denk het niet. Suzanne zegt ook: "We reisden mee met het hele WIDM-circus, maar hadden geen enkel contact meer met de deelnemende kandidaten en we werden ook angstvallig van elkaar gescheiden."

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2022, 11:16:18 »
Even nog terug komen op het filmpje dat ik heb geplaatst hier. Dat is inmiddels niet meer van toepassing. Het feestje speelde zich hoogstwaarschijnlijk af in het hotel waar ze de tweede nacht hebben geslapen en waar ze de test vragen hebben ingevuld. Zie de stoel op de voorgrond van het filmpje en de stoel in de achtergrond bij de test van Welmoed. Zie hier onder voor de screenshots.
::ok::

Rik in het Molboekje: "We zijn al een tijdje aan het werk in Albanië en nog steeds niet betrapt door landgenoten - dat willen we graag nog even zo houden".

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2022, 11:58:37 »
Even nog terug komen op het filmpje dat ik heb geplaatst hier. Dat is inmiddels niet meer van toepassing. Het feestje speelde zich hoogstwaarschijnlijk af in het hotel waar ze de tweede nacht hebben geslapen en waar ze de test vragen hebben ingevuld. Zie de stoel op de voorgrond van het filmpje en de stoel in de achtergrond bij de test van Welmoed. Zie hier onder voor de screenshots.

Sahil, Welmoed en Arno hebben hetzelfde aan dan wat ze aan hadden bij de eerste excecutie. Aangezien Suzanne er niet op staat denk ik dat het die nacht na de excecutie is gefilmd.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2022, 16:09:18 »
En als dit in scene is gezet door de productie? Want dezelfde stoelen als bij de test is wel érg toevallig. Niet waarschijnlijk dat daar zomaar iedereen bij in de buurt kon komen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2022, 19:11:31 »
Even nog terug komen op het filmpje dat ik heb geplaatst hier. Dat is inmiddels niet meer van toepassing. Het feestje speelde zich hoogstwaarschijnlijk af in het hotel waar ze de tweede nacht hebben geslapen en waar ze de test vragen hebben ingevuld. Zie de stoel op de voorgrond van het filmpje en de stoel in de achtergrond bij de test van Welmoed. Zie hier onder voor de screenshots.
Ah ok, goed om te weten, dank je!