Auteur Topic: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen  (gelezen 84620 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #580 Gepost op: 20-02-2022, 20:48:29 »
Trust ...    Nobody eind vd leader.... Ik begin toch te vermoeden dat Thomas deze heeft ingesproken...


edit... Everon dan..?  :-X
De audio uit vorige seizoen geknipt en uit dit seizoen, de pauze tussen trust en nobody verwijderd en deze achter elkaar gezet. Vervolgens copy paste 2 keer. Luister naar aangehecht bestand. Ik hoor geen verschil.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #581 Gepost op: 20-02-2022, 21:33:58 »
Mollenvanger: de mol zit gevangen in het woord zelf, Everon.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #582 Gepost op: 20-02-2022, 21:45:03 »
Die vind ik wel goed gevonden  ::tandpastasmiley::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #583 Gepost op: 20-02-2022, 21:52:20 »
Oeh sterk! Die laat me wel even flink twijfelen  ::oink:: ::oink::

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #584 Gepost op: 20-02-2022, 22:04:55 »
Mollenvanger: de mol zit gevangen in het woord zelf, Everon.

Of naar de winnaar, de mollenvanger. Hij lijk vol op Kim te zitten, maar noemde bij Heftig Fresia molletje.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #585 Gepost op: 21-02-2022, 00:25:50 »
Mollenvanger: de mol zit gevangen in het woord zelf, Everon.
Dat vind ik echt goed gevonden! ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #586 Gepost op: 21-02-2022, 10:19:21 »
Andere maskerhint. Wel n sterke

https://youtu.be/zs9PELKvGns

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #587 Gepost op: 21-02-2022, 10:39:16 »
Mollenvanger: de mol zit gevangen in het woord zelf, Everon.

Goeie!!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #588 Gepost op: 21-02-2022, 10:45:55 »
Heerlijk voer voor mijn tunnel! Knap gevonden ::bravo::

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #589 Gepost op: 21-02-2022, 10:49:32 »
Siem heeft in zijn nieuwe video (naar eigen zeggen) de hint naar de mol dit seizoen.

https://www.youtube.com/watch?v=zs9PELKvGns&ab_channel=Siem

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 10:54:56 door Vensterbank »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #590 Gepost op: 21-02-2022, 10:58:47 »
Mwah, krijg vooral het idee dat dit weer zo'n gevalletje ''hint aanpassen aan je eigen mol'' is, net zoals die morsehint naar Nathan:

- Vanaf rechts gaan tellen is al behoorlijk vergezocht. Dat je dan wel die letters eruit krijgt is niet heel toevallig, de R-E-S-I-A zitten allemaal bij de meest voorkomende letters in het Nederlands;
- Kan me niet voorstellen dat 'gemaskerd bal' een opdracht is, dus de A valt al weg.* Daarnaast is het sowieso al een aanname dat deze 'opdracht' zo wordt genoemd in de uitzending;
- Bovendien vraag ik me af of je deze shots mee moet tellen, want dit zijn gewoon shots van de finale. Die andere maskers zijn er apart overheen gemonteerd.

* Ter vergelijking: In de leaderhint van S19 zat ook de executie op de daken van Medellín die op een gegeven moment wegviel, maar hier werd geen letter voor gebruikt, simpelweg omdat dit geen officiële opdracht was.

Dus ja, ik vind hem niet heel sterk. Mocht er nou toch een F bijkomen ga ik er nog eens naar kijken, dan wordt het een ander verhaal, maar ik verwacht dat dit aankomende zaterdag weer van tafel kan.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #591 Gepost op: 21-02-2022, 10:59:37 »
Siem heeft in zijn nieuwe video (naar eigen zeggen) de hint naar de mol dit seizoen.

https://www.youtube.com/watch?v=zs9PELKvGns&ab_channel=Siem

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik geloof er niet in omdat het van rechts naar links gaat.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #592 Gepost op: 21-02-2022, 11:10:53 »
Huh, dat is wel heel makkelijk afserveren van een hele goede hint! Het klopt nm precies met de maskers en de letters van de opdrachten. Van links naar rechts zou wel heel simpel zijn..
Maar ws past het niet bij je tunnel?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #593 Gepost op: 21-02-2022, 11:13:01 »
Heel creatief ontdekt en het zou ook mooi verstopt zijn en op zo'n manier gedaan dat je pas laat uitsluitsel hebt. Ik zou het dus een erg goede hint vinden!

Maar er zijn wel wat dingen op aan te merken. De letters die gevonden worden zijn best veel voorkomend, de titel "gemaskerd bal" is verzonnen en misschien wat te rechttoe rechtaan voor wat de uiteindelijke (woordgrappige) titel van die opdracht zal zijn. En er mist nog de F wat de hint pas compleet maakt.

Edit: Rinusoide zei ook al zoiets in het maskerhinttopic. Omdat dat topic over een andere maskerhint gaat heb ik de berichten over deze hint van Siem nu samengevoegd met dit topic, vandaar dat ze nu hierboven door elkaar staan.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 11:15:34 door Heinz »

Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #594 Gepost op: 21-02-2022, 11:14:58 »
Ik geloof ook niet in de laatste YouTube hint van Siem. Op zich geloof ik wel in de hint, maar dan om ons te misleiden, net als het gefluisterde "Thomas van Luyn", dat je niet anders kan verklaren dat het een misleiding is. De hele serie staat er gewoon bol van. Leuk om de dy-hard molloten bezig te houden  ::pinokkio::
Mijn reden vooral: deze serie is vooraf goed dichtgetimmerd, maar de makers konden niet vooraf weten wie van de kandidaten in de eerste aflevering het minste verdacht zou worden en wie degene zou kiezen. Het beste scenario werd werkelijkheid: Glenn viel af en koos de mol. Waarschijnlijk was het in die eerste dag wel te voorspellen welke kandidaten het minst verdacht overkwamen: Glenn en Suzanne (2e afvaller). Niet voor niets werd Everon met hen dikke vriendjes en ging ze bewerken met z'n krokodillentranen.

Uiteraard: bezien vanaf mijn tunnel.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #595 Gepost op: 21-02-2022, 11:15:23 »
Huh, dat is wel heel makkelijk afserveren van een hele goede hint! Het klopt nm precies met de maskers en de letters van de opdrachten. Van links naar rechts zou wel heel simpel zijn..
Maar ws past het niet bij je tunnel?

Het pas ook niet in mijn tunnel geef ik eerlijk toe . Ik denk dat Siem een fout maakt met de de gemaskerd bal a van aflevering 9. aflevering 9 is pas zaterdag.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #596 Gepost op: 21-02-2022, 11:21:31 »
Mwah, krijg vooral het idee dat dit weer zo'n gevalletje ''hint aanpassen aan je eigen mol'' is, net zoals die morsehint naar Nathan:

Ter mijn verdediging: Nathan was niet mijn Mol!  :P Dat was Rob!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #597 Gepost op: 21-02-2022, 11:25:51 »
Het pas ook niet in mijn tunnel geef ik eerlijk toe . Ik denk dat Siem een fout maakt met de de gemaskerd bal a van aflevering 9. aflevering 9 is pas zaterdag.

Ah ja je hebt gelijk mbt ‘gemaskerd bal’, dat weten we niet. Dat verandert het verhaal compleet (zo zie je maar dat ik okk vanuit tunnel redeneer want was me niet opgevallen). Jammerrr

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #598 Gepost op: 21-02-2022, 11:29:04 »
Ik geloof er niet in omdat het van rechts naar links gaat.

Je zag de afleveringstitels ook van rechts naar links verschuiven.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #599 Gepost op: 21-02-2022, 11:33:28 »
Ah ja je hebt gelijk mbt ‘gemaskerd bal’, dat weten we niet. Dat verandert het verhaal compleet (zo zie je maar dat ik okk vanuit tunnel redeneer want was me niet opgevallen). Jammerrr

Ik zou het leuk vinden dat ze mol is vooral omdat iedereen haar vertrouwd en minste geld verdiend. Misschien komt er nog opdracht met een letter a of f. Gemaskerd bal is denk ik in aflevering 10