Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik  (gelezen 15767 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2022, 22:21:48 »
Er werd toch door rik gezegd dat het water was.  Ze moeten het water uit de bak in de fles doen.  Kim drinkt de fles leeg en saboteert daarmee zeker dit opdrachtje. Maar kijk eens naar de focus van Laetitia bij de veren, dit is precies het gedrag wat ik denk dat de meeste kandidaten hebben van zodra de opdracht begint.  En dat geeft de mol de speelruimte

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2022, 22:24:19 »
Hahaha!
Speuren kun je wel vergeten hier!

Moltalk suggereerde dat er ping pong balletjes waren van 100-200 euro(??) Ik dacht even dat is de moeite om uit te zoeken, maar we kunnen er toch niks mee, want alles behalve 1 bal is er echt alles naast gemikt..

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2022, 22:27:16 »
Er staan idd cijfers op de balletjes , maar ik weet niet meer of er iets verteld is over of het geldbedrag per balletje in de kom was, of dat ze 10 euro gewonnen hebben omdat fresia toevallig het balletje met 10 erop in de kom mikte .

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2022, 22:28:59 »
Nog niet genoemd, maar "gooi elke dobbelsteen OP1" - Welmoed de mol?
(credits voor deze aanwijzing naar Madjo tijdens live meepraten op Discord).

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2022, 22:29:38 »
Er staan idd cijfers op de balletjes , maar ik weet niet meer of er iets verteld is over of het geldbedrag per balletje in de kom was, of dat ze 10 euro gewonnen hebben omdat fresia toevallig het balletje met 10 erop in de kom mikte .

10 euro per balletje. Op ieder balletje stond 10.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2022, 22:30:43 »
Kim Lian was natuurlijk all the way aan het mollen. Zo obvious dat ze door bijna al haar medekandidaten genoemd wordt. Ideaal als speler, want dan weet je dat zij fout zitten! Dit kan twee dingen betekenen: Kim Lian is kandidaat en speelt voor nepmol om zo meer kans te maken (misschien heeft ze de juiste Mol al in het vizier?) of natuurlijk Kim Lian is de mol en gaat all the way!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2022, 22:33:29 »
Arno stond op een goeie positie door de toon te zetten met de honing, was ook behoorlijk openlijk Mols gedrag aan het vertonen, met honinghanden pingpongballetjes gooien, bijvoorbeeld.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2022, 22:34:37 »
10 euro per balletje. Op ieder balletje stond 10.
Dit klopt echt niet, er zitten balletjes bij met andere cijfers. 250,500 en 150 zijn gewoon zichtbaar in de aflevering geweest

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2022, 22:50:47 »
waren het geen lottoballetjes oid?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2022, 22:51:36 »
Arno stond op een goeie positie door de toon te zetten met de honing, was ook behoorlijk openlijk Mols gedrag aan het vertonen, met honinghanden pingpongballetjes gooien, bijvoorbeeld.

Arno riep meteen niet 2 handen te gebruiken. Een goede tip die de mol niet zou geven

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2022, 22:54:35 »
Dit klopt echt niet, er zitten balletjes bij met andere cijfers. 250,500 en 150 zijn gewoon zichtbaar in de aflevering geweest

Oh, serieus? Dat heb ik dan verkeerd gezien  ::vergroot::

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2022, 22:55:01 »
Arno riep meteen niet 2 handen te gebruiken. Een goede tip die de mol niet zou geven
Maar aangezien hij als eerste aan de beurt kwam, en beide handen vol honing zaten, was sowieso alles wat hij aanraakte plakkerig.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2022, 22:55:15 »
Arno riep meteen niet 2 handen te gebruiken. Een goede tip die de mol niet zou geven
Maar hij offert zichzelf niet op om als enige de honing te blijven doen, waardoor de rest ook niet veel meer kan.
Halve adviezen zijn ook mol-ig
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2022, 22:55:32 »
Arno riep meteen niet 2 handen te gebruiken. Een goede tip die de mol niet zou geven

Arno riep meteen niet 2 handen te gebruiken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2022, 23:22:06 »
Wat doet Kim-Lian hier?! ::oink::


Dit is inderdaad wel een heel rare actie. Ik zou het waarderen als brutale molactie, maar omdat de helft van de groep vanaf de zaal toekijkt is het me misschien wel iets te onbezonnen. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

???

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2022, 23:26:35 »
Misschien dacht ze wel dat het dezelfde opdracht als met de cake was... of ze had gewoon dorst.  :)

Ik vind het ook een beetje té. De Zweedse vlag niet zien in de 3e opdracht als er ook een zangeres tussen staat is nog plausibel.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2022, 00:02:51 »
Heerlijke opdracht ::bravo:: In mijn ogen horen óók dit soort opdrachten bij WIDM. Ja, heel veel chaos en de mol hoeft bijna niet eens te mollen, maar het blijft ook gewoon zaterdagavondvermaak en zélfs bij De Mol België zijn ze geneigd dit soort kneiterdolle opdrachten erin te doen.

Overigens noemen jullie dat het gemakkelijk is voor de mol om te mollen want er wordt toch niet opgelet als je bezig bent... tegelijkertijd bekijken vijf andere kandidaten wel álles vanuit het publiek.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2022, 00:08:14 »
Kim-Lian molde zich zo gek dat het een beetje absurd over kwam. Voor de mol sowieso een eitje maar ik heb goed blauw gelegen deze opdracht en dat is ook wel lekker op de zaterdag avond.


Nog niet genoemd, maar "gooi elke dobbelsteen OP1" - Welmoed de mol?
(credits voor deze aanwijzing naar Madjo tijdens live meepraten op Discord).

Dat dachten wij ook, zou een prima hint zijn.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2022, 08:53:05 »
wel grappig dat ze 1 dobbelsteen tegelijk gooiden iedere keer, in plaats van een handvol.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 1 - Binnen en Buiten Bereik
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2022, 09:20:35 »
Leuke opdracht, ik heb echt moeten lachen om de chaos die zich afspeelde op het toneel  ::jaja::
Wat ik wel denk is dat het gedrag en de acties van Kim-Lian, toch ook bij deze opdracht, zo duidelijk in beeld komen, dat ik me toch haast niet kan voorstellen dat ze de Mol is? Of de regie wilt het heel duidelijk onder onze neuzen duwen om iemand die niet de Mol is verdacht te maken, of ze is het wel en wij gaan eraan twijfelen  ::rofl::
Er is geen Mol meer...