Auteur Topic: Aflevering 10: Finale  (gelezen 16963 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #100 Gepost op: 6-03-2022, 10:44:25 »
Ik heb genoten gisteravond, leuke slotaflevering. Het hele seizoen heb ik niet naar moltalk gekeken maar dit was een leuke toevoeging.

Ik heb Everon verschillende malen in beeld gehad als potentiële mol maar steeds een andere afweging gemaakt. Uiteindelijk een leuke mol met gedurfde molacties en vooral het plezier dat hij er zelf in had. Dat zijn toch vooral de leukste mollen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #101 Gepost op: 6-03-2022, 13:00:55 »
Een mooie slotaflevering met als bonus nog eens moltalk na afloop! Mijn slotconclusie: een zeer mooi seizoen in een onverwacht mooi land. Een zeer goede mol, en een leuke kandidatengroep!

En heerlijk om weer eens vanaf het voorstellen van de kandidaten op de juiste mol te zitten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #102 Gepost op: 6-03-2022, 13:22:12 »
Een mooie slotaflevering met als bonus nog eens moltalk na afloop! Mijn slotconclusie: een zeer mooi seizoen in een onverwacht mooi land. Een zeer goede mol, en een leuke kandidatengroep!

En heerlijk om weer eens vanaf het voorstellen van de kandidaten op de juiste mol te zitten...
idd. Meer moet dat niet zijn..Hopelijk doen ze het volgende keer ook zo op deze manier in de finale !!!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #103 Gepost op: 6-03-2022, 14:04:38 »
Ik vond het een oké aflevering. Voor de live-omstandigheden een prima uitzending en zeker moltalk erachteraan was erg fijn  ::bravo::
Hoewel ik het dan nog liever zou hebben dat moltalk gewoon online nog een uur door ging, nu zat er toch nog best wat haast achter.

Maar ik snap oprecht nog steeds niet waarom ze het zo graag live willen uitzenden. Vast leuk voor de kandidaten, maar we zeggen vaak dat de opdrachten wat simpel zijn, omdat het er goed en begrijpelijk moet uitzien voor de mensen thuis. Het gevoel dat wat op beeld komt belangrijker is dan wat de kandidaten doen komt vaak over. Behalve dan in aflevering 10. Dan moet het blijkbaar live. Leuk voor de kandidaten en aanwezigen, maar thuis heb je er echt helemaal niks aan. Microfoons die per ongeluk nog aanstaan, gesprekken die moeten worden afgekapt. Het wordt rommelig en spontane verdwijnt volledig.

En dan die ontmaskering. pffff. Hebben we daar 10 weken lang naar uitgekeken? Een paar close-upjes van afvallers die zichzelf ontmaskerden? Dat wisten we al! Maarja, een live ontmaskering is natuurlijk zo veel leuker dan een goed verhaal dat cinematografisch sterk is neergezet.  ::) Vorige week ontbrak de anti-climax, maar deze week was hij er wel.


Tot zover mijn zure commentaar.

Ik heb uiteindelijk toch gewoon genoten van alle acties die Everon heeft gedaan. Af en toe lekker kunnen lachen.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #104 Gepost op: 6-03-2022, 14:32:06 »
Een paar close-upjes van afvallers die zichzelf ontmaskerden?

Ik gok dat ze ter plekke ook een ontmaskering hebben opgenomen voor het geval er nog corona zou zijn en live dus niet mogelijk was. Nu kon live wel, en kozen ze dus daarvoor (denk ik!)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #105 Gepost op: 6-03-2022, 14:37:27 »
De mol die iedereen op de schouders tikte heeft er hoe dan ook voor gezorgd dat iedereen al lang en breed wist wie de mol was. Het was in ieder geval vanaf het eerste shot van de mol die op schouders tikte op het gemaskerd bal in Albanië duidelijk dat het niet Fresia was.

Ik kan me voorstellen dat ze eerst de ontmaskering op een vergelijkbare manier als in de Rode Hoed hebben gedaan, maar dan bovenaan de trap voordat ze de opnames hebben gemaakt van de mol die iedereen op de schouder tikt. Ik denk dat dit toch indrukwekkender was geweest om te zien dan de live ontmaskering.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #106 Gepost op: 6-03-2022, 14:49:29 »
Ik vond de finale an sich voor herhaling vatbaar.
Zelf irriteer ik me niet aan publiek, ik vind het eigenlijk best leuk. Het geeft namelijk een leuke sfeertje, als er bijvoorbeeld wordt gelachen of geklapt. Daarnaast was een groot deel van het publiek oud-kandidaat. Het enige wat ik minder vind met publiek is het stellen van vragen aan publiek, zoals wie verdenk jij dat de mol is? En dat was nu niet, dus top gedaan ::ok::

Vond het eerst wel jammer dat ze niet met z'n allen aan 1 tafel zaten, maar ook dit was uiteindelijk niet erg en heb dr geen moeite mee

Ook moltalk was top. Normaal kijk ik het niet perse vanwege de hints, maar vanwege de nabespreking. Nu met die vragen aan de kandidaten en de mol, in dezelfde ruimte als de finale, betekende dat het zeer leuk was. Eigenlijk duurde de finale gewoon een half uur langer want hier zijn alle hints besproken.

Voor herhaling vatbaar  ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #107 Gepost op: 6-03-2022, 16:41:28 »
Superleuk om eens live mee te maken!

Gelukkig hebben we de foto's nog  ::tandpastasmiley::

Mooie foto's en ik had al een gouden masker uit Venetië meegenomen. Maar ik zag nergens een rode cape/mantel met gouden stiksels. Ik heb in elk geval een deel van mijn mol item dit seizoen al thuis liggen.

Ik had ook meer van het gemaskerde bal verwacht. Zeker nu ze ala Eyes Wide Shut de mol alle afvallers een tik op de schouder gaven om zich te tonen. Maargoed alledrie de finalisten dus een rode mantel + gouden masker aan te laten doen gaf dan weer een leuke wie van de drie vibe. Een ontknoping op locatie in Albanië leek mij mooier.

Enkel die - 5k en het gedweep de beste mol ooit met de laagste pot ooit!11! mogen ze echt achterwege laten. Ja Everon deed het goed om het vertrouwen te wekken van in dit geval Glenn. Maar als acteur en mol kun je je voorbereiden. Als kandidaat niet in die mate. 5 v/d 13 zo wegspelen is mijn inziens te gemakkelijk. Had het dan gekoppeld aan het voorbij varen aan de kandidaten. Indien je de mol fotografeert 5k in de pot, indien de mol niet gefotografeerd wordt -5k. Want dat moment vond Everon dan ook het meest spannende om te doen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #108 Gepost op: 6-03-2022, 17:13:25 »
De mol die iedereen op de schouders tikte heeft er hoe dan ook voor gezorgd dat iedereen al lang en breed wist wie de mol was. Het was in ieder geval vanaf het eerste shot van de mol die op schouders tikte op het gemaskerd bal in Albanië duidelijk dat het niet Fresia was.

Ik kan me voorstellen dat ze eerst de ontmaskering op een vergelijkbare manier als in de Rode Hoed hebben gedaan, maar dan bovenaan de trap voordat ze de opnames hebben gemaakt van de mol die iedereen op de schouder tikt. Ik denk dat dit toch indrukwekkender was geweest om te zien dan de live ontmaskering.

Dan ga je er dus vanuit dat de mol echt degene was die de kandidaten op de schouders tikte. Als er echt geen ontknoping is geweest in Albanië, dan hoeft dit natuurlijk helemaal niet en waren de finalisten mogelijk bij deze opnames helemaal niet aanwezig.

Helemaal mee eens dat de ontknoping live nu wat afgeraffeld leek. Maar als er echt geen onthulling is geweest in Albanië dan is het natuurlijk wel tof dat alle kandidaten nog maanden na de opnames twijfelen wie het is (ook al hadden ze op z’n minst een sterk vermoeden). Ik denk dat in ieder geval Thomas (en Laetitia?) er vol op Kim-Lian is uitgevlogen en misschien nog iemand anders Fresia heeft meegenomen dus dat ze al hadden uitgevogeld dat het Everon moest zijn?

Overigens ook wel fijn om nu te constateren dat Laetitia er dus min of meer terecht uit gevlogen is. Niet op tijd, maar omdat ze de verkeerde mol had (misschien had Thomas de test wel slechter gemaakt maar dan was ze er een week later hoogstwaarschijnlijk uitgevlogen).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #109 Gepost op: 6-03-2022, 17:17:23 »
Thomas zat deels op Everon en deels op Kim zei ie gisteren.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #110 Gepost op: 6-03-2022, 17:21:08 »
Ja dus zal hij de test beter gemaakt hebben dan Laetitia. En konden ze idd vaststellen dat Kim-Lian de mol niet kon zijn, omdat Fresia Everon verdacht (dat wist Sahil mogelijk?)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #111 Gepost op: 6-03-2022, 17:23:04 »
Ja, ze zullen een sterk vermoeden gehad hebben.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #112 Gepost op: 6-03-2022, 20:00:30 »
De finale aflevering valt altijd tegen. Met alle spanning die opgebouwd werd naar het gemaskerd bal, had ik verwacht dat daar tijdens de aflevering veel meer de nadruk op zou liggen. Ik had verwacht dat daar de kandidaten al geïnterviewd zouden worden enz. En dan blijkt opeens dat ze toch ergens in Nederland in een ruimte zitten met publiek en dat het napraten vanaf daar plaats vond en dat er bijna geen aandacht was voor het gemaskerd bal. Ik had gehoopt dat de finale aflevering eindelijk eens anders zou zijn dan de anderen, maar dan het is het toch weer gewoon hetzelfde.

Nou ja, in ieder geval alles beter dan zo'n hysterische menigte die buiten staat te joelen voor hun fan. Dat was helemaal verschrikkelijk. Nu was er wel publiek, maar was het niet sporend. Zo sloot ik dit bericht toch nog af met een positieve noot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #113 Gepost op: 6-03-2022, 20:31:14 »
Nu was er wel publiek, maar was het niet storend. Zo sloot ik dit bericht toch nog af met een positieve noot.

We hebben geprobeerd niet teveel te joelen. ::hypocriet::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #114 Gepost op: 6-03-2022, 21:38:47 »
Voor een live finale was dit best okee. Rik hield er goed de vaart in en er werden veel molacties getoond. Er was, behalve voor de Mol, ook voldoende aandacht voor de andere twee finalisten. Verstandig van de productie om ze naast elkaar aan tafel te zetten. Ze hebben duidelijk geleerd van eerdere seizoenen, waarin dit soms minder goed ging.

De live ontmaskering in een bak TL-licht voelde erg sfeerloos en anti-climactisch aan. Dit had natuurlijk op een veel geliktere manier al in Albanië moeten gebeuren, waarna e.e.a. op een mooie manier aan elkaar werd gemonteerd. Vervolgens hadden ze die opname in de live finale kunnen tonen. Dat was het beste van twee werelden geweest. De aantrekkingskracht van het live-aspect van de finale lijkt door de makers schromelijk overschat te worden. Gelukkig werd er dit keer niet aan het publiek gevraagd wie zij verdachten. De beschikbare tijd werd m.i. goed besteed.

De aanwezigheid van enkele oud-kandidaten (o.a. Erik de Zwart, Rocky Hehakaja) was volstrekt overbodig, aangezien zij geen enkele rol hadden in zowel de liveshow als Moltalk.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 21:42:37 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #115 Gepost op: 6-03-2022, 22:11:47 »
De live ontmaskering in een bak TL-licht voelde erg sfeerloos en anti-climactisch aan. Dit had natuurlijk op een veel geliktere manier al in Albanië moeten gebeuren, waarna e.e.a. op een mooie manier aan elkaar werd gemonteerd. Vervolgens hadden ze die opname in de live finale kunnen tonen. Dat was het beste van twee werelden geweest. De aantrekkingskracht van het live-aspect van de finale lijkt door de makers schromelijk overschat te worden.

Dit dus. Ik had door de aandacht voor de ontmaskering zoveel meer aandacht verwacht voor de ontmaskering. Ik had ook wel verwacht dat daar de mol zich al bekend zou maken.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #116 Gepost op: 9-03-2022, 16:41:58 »
Matige mol, teleurgesteld.

Opdracht van de klok wordt keurig gehaald, molactie geblokkeerd door zijn inzet.
Opdracht Prikactie, prikt twee gouden ballonnen, waarom??
Opdracht Net of net niet, verdient als enige geld, niet echt gelukt.
Opdracht Vakbondje mislukt, Thomas naait hem ipv andersom.
Opdracht Boot gemist, hij wordt genegeerd door de groep. mislukt
Opdracht met de beelden mislukt falikant.
Opdracht Kettingreactie, net zo zielig als Ron Boshardt, komt hij niet los van zijn ketting. Arme arme mol.
Opdracht In het verschiet, vind een sleutel, schiet alle pijlen goed om onmols over te komen. Mislukt als mol.
Opdracht met tapijten, niet heel erg gelukt.
Opdracht Afrekenen en Alarmerend mag hij geen geld meer verdienen, doet ie wel. Mislukt
Opdracht Binnenskamers, ze hadden uit moeten komen bij de Birdwatcher als hint, wederom genegeerd. Mislukt
Hij is 4 afleveringen penningmeester en het lukt hem om maar liefst 100 euro te verduisteren.

Tuurlijk hij haalt geld uit de pot, maar laagste pot ooit maakt hem geen goede mol.
Hij heeft vooral buiten het zicht van kandidaten en TV heel stoere dingen gedaan.
Niet te zien geweest, maar hij heeft vast in het voor de rest lege huis op de WC nog 10 maal geroepen dat hij de mol was en vier keer een mol-teken gemaakt voordat hij het geld doorspoelde.

Kennelijk zaten de laatste 5-6 kandidaten (vanaf Hila, die zat dus niet op Kim) deels of geheel op Everon. Hoe kan het dat een groot deel van de kijkers in onzekerheid was...

Een gemaskerd bal organiseren en op dat bal slechts de maskers laten vallen van 8 afvallers. Dat was een afknapper.
Wat hebben ze daar gedaan? Toch niet alleen dat?
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #117 Gepost op: 9-03-2022, 20:07:29 »
Wat een negativiteit! Nu mag iedereen zijn mening hebben natuurlijk, maar veel van wat je hier schrijft vind ik echt onterecht. Beetje gefrustreerd omdat je er zelf naast zat? ::zingen::

Matige mol, teleurgesteld.

Opdracht van de klok wordt keurig gehaald, molactie geblokkeerd door zijn inzet.
Hij heeft het goed geprobeerd door de tijden van de zandlopers anders te maken. Niet alles lukt helaas. Door zijn actie ‘s nachts heeft hij ervoor gezorgd dat anderen hem niet verdachten waardoor Glenn hem koos. Toch mooi 5000 uit de pot.
Opdracht Prikactie, prikt twee gouden ballonnen, waarom??
Hier ben ik het deels mee eens. Maar waren het er wel 2? Het is volgens mij nooit gezegd hoeveel Arno en Everon er elk hadden geprikt.
Opdracht Net of net niet, verdient als enige geld, niet echt gelukt.
Niemand verdiende hier geld omdat het super moeilijk was. Everon verdiende geld toen Kim-Lian kwam helpen. Wat had hij toen moeten doen?? Hoe dan ook was het een toevalstreffer gezien de moeilijkheidsgraad van de opdracht.
Opdracht Vakbondje mislukt, Thomas naait hem ipv andersom.
Mislukt? Uiteindelijk gaat het er om dat demol geld uit de pot houdt… Persoonlijk vond ik zijn actie hier alleen niet nodig. Gewoon voor de vrijstelling voor beiden gaan had hem meer kandidaats neergezet.
Opdracht Boot gemist, hij wordt genegeerd door de groep. mislukt
Je bent hier in de war denk ik, de boot gemist was de opdracht met mollies en millies. En daar had hij goed gemold!
Opdracht met de beelden mislukt falikant.
Falikant? Ze redden het maar net, qua tijd. Jammer inderdaad en hij had misschien meer kunnen mollen. Maar falikant vind ik zwaar overdreven negatief.
Opdracht Kettingreactie, net zo zielig als Ron Boshardt, komt hij niet los van zijn ketting. Arme arme mol.
Ja, dus?
Opdracht In het verschiet, vind een sleutel, schiet alle pijlen goed om onmols over te komen. Mislukt als mol.
Opdracht met tapijten, niet heel erg gelukt.
Je weet hoeveel er te verdienen viel??
Opdracht Afrekenen en Alarmerend mag hij geen geld meer verdienen, doet ie wel. Mislukt
Van wie mag dit niet? Hij heeft er ook voor gezorgd dat anderen minder verdienden door geld weg te werken.
Opdracht Binnenskamers, ze hadden uit moeten komen bij de Birdwatcher als hint, wederom genegeerd. Mislukt
Mislukt?? 1000 mingeld!

Hij is 4 afleveringen penningmeester en het lukt hem om maar liefst 100 euro te verduisteren.

Tuurlijk hij haalt geld uit de pot, maar laagste pot ooit maakt hem geen goede mol.
Hij heeft vooral buiten het zicht van kandidaten en TV heel stoere dingen gedaan.
Niet te zien geweest, maar hij heeft vast in het voor de rest lege huis op de WC nog 10 maal geroepen dat hij de mol was en vier keer een mol-teken gemaakt voordat hij het geld doorspoelde.

Kennelijk zaten de laatste 5-6 kandidaten (vanaf Hila, die zat dus niet op Kim) deels of geheel op Everon. Hoe kan het dat een groot deel van de kijkers in onzekerheid was...

Een gemaskerd bal organiseren en op dat bal slechts de maskers laten vallen van 8 afvallers. Dat was een afknapper.
Wat hebben ze daar gedaan? Toch niet alleen dat?
Dit vond ik inderdaad ook een afknapper. Maar sinds wanneer is de mol programmamaker?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2022, 20:12:33 door Nemi »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #118 Gepost op: 9-03-2022, 20:38:29 »
Kim was een fantastische mol! ::bravo::

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: Finale
« Reactie #119 Gepost op: 10-03-2022, 10:27:54 »
Wat een negativiteit! Nu mag iedereen zijn mening hebben natuurlijk, maar veel van wat je hier schrijft vind ik echt onterecht. Beetje gefrustreerd omdat je er zelf naast zat? ::zingen::
Gefrustreerd omdat van veel acties niet was vast te stellen wie deze uitgevoerd heeft. Ook gefrustreerd omdat essentiele informatie is achtergehouden (Kim geeft geld terug aan de penningmeester) of dat biechten opzettelijk verdraaid zijn. Het is niet de bedoeling dat de kijker de mol vind, het is veel belangrijker dat de mol tot het eind toe onopgemerkt blijft. Ik twijfel zeer of ik de volgende afleveringen nog ga kijken, op deze wijze is het niet leuk.

Matige mol, teleurgesteld.

Opdracht van de klok wordt keurig gehaald, molactie geblokkeerd door zijn inzet.
Hij heeft het goed geprobeerd door de tijden van de zandlopers anders te maken. Niet alles lukt helaas. Door zijn actie ‘s nachts heeft hij ervoor gezorgd dat anderen hem niet verdachten waardoor Glenn hem koos. Toch mooi 5000 uit de pot.
Hij had en/en kunnen doen. En de bewaking inzetten, super onverdacht en stiekum 1 klok starten. Ik wil graag een mol die wat lef heeft
Opdracht Prikactie, prikt twee gouden ballonnen, waarom??
Hier ben ik het deels mee eens. Maar waren het er wel 2? Het is volgens mij nooit gezegd hoeveel Arno en Everon er elk hadden geprikt.
Volgens mij hier van het forum.
Opdracht Net of net niet, verdient als enige geld, niet echt gelukt.
Niemand verdiende hier geld omdat het super moeilijk was. Everon verdiende geld toen Kim-Lian kwam helpen. Wat had hij toen moeten doen?? Hoe dan ook was het een toevalstreffer gezien de moeilijkheidsgraad van de opdracht.
Blijft staan dat de mol hier geld verdiend heeft, als enige. Schiet er dan nog een minbedrag bij, er was nog tijd zat.
Opdracht Vakbondje mislukt, Thomas naait hem ipv andersom.
Mislukt? Uiteindelijk gaat het er om dat de mol geld uit de pot houdt… Persoonlijk vond ik zijn actie hier alleen niet nodig. Gewoon voor de vrijstelling voor beiden gaan had hem meer kandidaats neergezet.
Als ie voor geen geld in de pot had willen gaan, had ie voor samenwerking gekozen en samen met Thomas naar het midden gelopen. Hij geeft ook aan dat Thomas hem voor was.
Opdracht Boot gemist, hij wordt genegeerd door de groep. mislukt
Je bent hier in de war denk ik, de boot gemist was de opdracht met mollies en millies. En daar had hij goed gemold!
Je hebt gelijk, de opdracht met de jetski's. Hij stond niet in het midden, maar buitenspel.
Bij boot gemist hadden de kandidaten de mol kunnen zien als ze zich hadden omgedraaid. Nee dus, want dan lag de mol met zijn buik op de bodem van de boot. Als je een gedurfde actie doet met risico's, doe het dan als een kerel en niet als een bang mietje.

Opdracht met de beelden mislukt falikant.
Falikant? Ze redden het maar net, qua tijd. Jammer inderdaad en hij had misschien meer kunnen mollen. Maar falikant vind ik zwaar overdreven negatief.
Het lukt om te gaan voor alles of niets. Everon was degene die de zwaarste stukken versjouwde en niet degene die als laatste aankwam. Hij heeft als kandidaat het hier goed gedaan. Voor de mol is het niets of alles. Het lukt of mislukt.
Opdracht Kettingreactie, net zo zielig als Ron Boshardt, komt hij niet los van zijn ketting. Arme arme mol.
Ja, dus?
Ron Boshardt die niet los kwam was zielig, Everon ook. Kom los en geef de verkeerde aanwijzing door aan Laetitia, is hetzelfde effect.
Opdracht In het verschiet, vind een sleutel, schiet alle pijlen goed om onmols over te komen. Mislukt als mol.
Opdracht met tapijten, niet heel erg gelukt.
Je weet hoeveel er te verdienen viel??
Bij dit soort opdrachten wordt nooit het eindbedrag gehaald, als de mol niet meegedaan zou hebben, hadden ze een vergelijkbaar bedrag gekregen, niet het dubbele.
Opdracht Afrekenen en Alarmerend mag hij geen geld meer verdienen, doet ie wel. Mislukt
Van wie mag dit niet? Hij heeft er ook voor gezorgd dat anderen minder verdienden door geld weg te werken.
In de laatste aflevering met beide finalisten op jou, mag je als mol geen cent meer binnen halen, hooguit een zakje vuilniszakken rollen of een ander attribuut om de finalisten nog even goed in te peperen wie hier de hele tijd gemold heeft.
Opdracht Binnenskamers, ze hadden uit moeten komen bij de Birdwatcher als hint, wederom genegeerd. Mislukt
Mislukt?? 1000 mingeld!
Birdwatcher was ongetwijfeld ook min 1000. Maar dit was een aanwijzing naar hem, het was een gelukte molactie als ze daar aangekomen zouden zijn. Nu is het geen molactie door de mol, het is een mislukte actie van de kandidaten.

Hij is 4 afleveringen penningmeester en het lukt hem om maar liefst 100 euro te verduisteren.

Tuurlijk hij haalt geld uit de pot, maar laagste pot ooit maakt hem geen goede mol.
Hij heeft vooral buiten het zicht van kandidaten en TV heel stoere dingen gedaan.
Niet te zien geweest, maar hij heeft vast in het voor de rest lege huis op de WC nog 10 maal geroepen dat hij de mol was en vier keer een mol-teken gemaakt voordat hij het geld doorspoelde.

Kennelijk zaten de laatste 5-6 kandidaten (vanaf Hila, die zat dus niet op Kim) deels of geheel op Everon. Hoe kan het dat een groot deel van de kijkers in onzekerheid was...

Een gemaskerd bal organiseren en op dat bal slechts de maskers laten vallen van 8 afvallers. Dat was een afknapper.
Wat hebben ze daar gedaan? Toch niet alleen dat?
Dit vond ik inderdaad ook een afknapper. Maar sinds wanneer is de mol programmamaker?
Hier kan de mol niets aan doen
« Laatst bewerkt op: 10-03-2022, 10:32:46 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!