Auteur Topic: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht  (gelezen 3630 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2022, 17:13:39 »
De winkeliers waren dus wél boos.

Dat zag er ook zeker niet gespeeld uit.

Maar dat zei ik over Everon ook. :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2022, 17:14:14 »
 ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2022, 22:12:07 »
Mooi fragment en geeft meer toegevoegde waarde  ::ok:: Het wordt tijd om de telefoons in te leveren: zoals Karel zo streng kon doen. Krijg je ook niet dat praktisch iedere kandidaat alle hints wel meekrijgen terwijl ze het spel spelen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2022, 22:16:45 »
Mooi fragment en geeft meer toegevoegde waarde  ::ok:: Het wordt tijd om de telefoons in te leveren: zoals Karel zo streng kon doen. Krijg je ook niet dat praktisch iedere kandidaat alle hints wel meekrijgen terwijl ze het spel spelen.

Normaal gesproken natuurlijk geen probleem, omdat we als mollenjagers nog van niets weten... Dit jaar was dat voor het eerst anders...

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2022, 22:31:11 »
Dan zou dat vraagteken van Thomas geen enkele invloed hebben gehad (noch die vrijstelling van Fresia) maar ik denk het niet. Volgens mij wist iedereen na het vertrek van Sahil wel zeker dat Everon de mol was en was de Maskerhint die Kim-Lian aanwees in de hoofden van de kandidaten uitgewerkt. Hoe langer je met elkaar optrekt hoe duidelijker je het ziet.
Wat een vreemde stellingname? Zowel Thomas als Laetitia zeggen gister letterlijk dat ze op Kim-Lian hebben getest en dat komt ook overeen met de beelden die we zagen (tijdens de aflevering zei Laetitia ook dat ze haar “molletje” Kim-Lian gezien had. Waarom zou je dat in twijfel trekken? Dit komt op mij over om de regie in twijfel te trekken en dat is hier niet terecht volgens mij.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Interview met de Mol: de antwoorden die je nog zocht
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2022, 15:52:13 »
De winkeliers waren dus wél boos.

Everon was echt goudeerlijk over de tapijtopdracht, heel fijn!
(Hierover wel  ;D)