Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 130338 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #720 Gepost op: 22-11-2022, 21:09:33 »
Oh ja klopt. Misschien dat het dan iemand van een drukkerij was, dat zou het verklaren. Ik had ergens gelezen dat het een boekhandel was.

De edit lijkt inderdaad wel echt verder.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #721 Gepost op: 22-11-2022, 21:15:36 »
Heeft hij dan meerdere accounts op instagram?

Vandaag vertelde iemand mij daar (hij of zij, ik kon het niet uit de naam opmaken), dat ie de Namibië-achtergrond zélf erin had gezet, het was dus níet Widm-Pro die me dit vertelde.

Tenzij Tim achter beide accounts zit, natuurlijk. Het account heet daar @Widmhints2023......



Intussen zie ik dat het inderdaad Tim is.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2022, 21:17:10 door Bodejos »

Offline Mollenjagers2023

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #722 Gepost op: 23-11-2022, 11:12:44 »
Als je de video van widm_pro bekijkt zag je de naam voorbij komen van zijn bron.
Hij had het een foutje gemaakt met editen.
Je ziet heel kort: Rick de Haas.
(Zegt mij verder niks, wie of waar hij vandaan komt)
Ik begin ook aardig te twijfelen aan de echtheid, nu 2 dagen op rij de boekwinkels afgelopen maar niks van de Silhouetten.
Denk dat we gewoon geduld moeten hebben tot de 29e.

Heb inmiddels wel het Molboekje al besteld, daar staan hopelijk de echte kandidaten in.

En zoals ik begreep van Tim, is het iemand van een drukkerij.


Offline Mollenjagers2023

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #723 Gepost op: 23-11-2022, 11:34:38 »
Wat mijzelf wel laat twijfelen, is dat ik 2 weken geleden in de boekwinkel was om de Silhouetten te checken.
Eenmaal in de Boekwinkel de Rijk hier in Oosterhout NB. Kwam ik in gesprek met iemand die bij de Bruna werkt.
En vroeg mij: Hoe kom jij aan die "Silhouetten"? Ik antwoord gegeven dat ze waren uitgelekt en ik vertrouwde het niet.
Hij gelijk nou de Bruna heeft een claim aan de broek hangen. Ik schrok daar echt van!

En heb hem toen openheid gegeven, hoe ik eraan kwam.

Dat laat mij dan weer denken dat de "Silhouetten" toch wel echt zijn!

Waarom anders een claim aan de broek?

En waarom zou hij der anders over beginnen.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, en stoor mijzelf er ook verschrikkelijk aan dat zoiets gaat uitlekken.
Maakt het progamma er zeker niet leuker door, ik puzzel graag zelf op een eerlijke manier met veel lol en passie.
Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor widm_pro want hij slaat ook gewoon aan, net als ons bij het zien van de "silhouetten".

Ik ken Tim als een hele enthousiaste Molloot.

Gegroet Mollenjagers

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #724 Gepost op: 23-11-2022, 11:47:47 »


Laetitia(kandidaat s22) post dit op haar Instagram verhaal. Misschien radio 1 in de gaten houden?
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #725 Gepost op: 23-11-2022, 11:54:58 »
Overigens hoeft het geen bord te zijn. Of beter, het blijkt geen bord te zijn. Op Insta heeft Widm_pro het over:

"Een promo" en "een notitieboekje"

Volledig citaat:
"Een boekhandel heeft de promo voor het molboekje ontvangen en daarop zijn deze silhouetten te zien"

En:
"Ik heb dit ontdekt door middel van een notitieboekje van seizoen 2023"

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #726 Gepost op: 23-11-2022, 11:57:33 »
Laetitia(kandidaat s22) post dit op haar Instagram verhaal. Misschien radio 1 in de gaten houden?
Gaat dat niet gewoon hier over?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #727 Gepost op: 23-11-2022, 12:28:54 »
Lijkt me wel

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #728 Gepost op: 23-11-2022, 12:29:18 »
Gaat dat niet gewoon hier over?

Zou heel goed kunnen. Ik vond het erg vaag uitzien en er stond wel bij ‘Wie luistert weet meer’. Maar goed, dat is ontkracht dus.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #729 Gepost op: 23-11-2022, 13:07:46 »
Nee joh, dat molboekje komt volgende week uit, dan moeten die kandidaten wel bekend zijn.

En dus kan de bekendmaking ook nog een week op zich laten wachten. Ze zijn ons niet verplicht.
#maarlievervandaagdanmorgen

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #730 Gepost op: 23-11-2022, 13:38:05 »
Dat molboekje zou gisteren op een dinsdag uitkomen en dat is verzet naar volgende week dinsdag de 29e.
De verschijningsdatum is november 2022. Verder uitstel van het molboekje is niet waarschijnlijk.
Logisch zou zijn dat het voorstellen van de kandidaten voor die tijd is, maar met al dat voetbal, en als je het op TV wilt uitzenden, kan het voorstellen wel eens later gaan worden dan het verschijnen van het molboekje. Misschien ook wel beter om dat na het WK voetbal te doen. Je wilt toch een groot publiek bereiken en niet alleen de molfanaten. Hoe graag die het ook willen.
Dan kan je je eerst verkneukelen aan het molboekje en weken later aan de voorstellingsronde en daarna aan het nieuwe seizoen.
a.s. dinsdag weet je in ieder geval dan of je de kandidaten goed geraden hebt.

Voorlopig maar weer oude seizoenen kijken via de NPO app. (Voetbal is marketing voor fossiele brandstoffen, het kan prima zonder).

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #731 Gepost op: 23-11-2022, 13:50:31 »
Lichtelijk geïrriteerd lees ik comments over het WK elke keer. Sorry maar laten we niet doen alsof heel Nederland bij de koffie machine zit te wachten op de namen van Wie is de Mol. Die tijden zijn echt voorbij..

Ik zie echt niet in waarvoor ze zouden wachten tot 18 december (als iedereen helemaal druk en gestresst is voor de kerstdagen)
omdat er voetbal op tv is?

Programma’s als rtl boulevard en shownieuws gaan gewoon door hoor???
Het nieuws van kandidaten verspreidt zich gewoon onder de fans en zo naar het grotere publiek. Vergeet niet dat 90% van de kijkers het echt pas gaat volgen als het begint. Wij houden van de voorpret en de makers hebben dat altijd gezien als een cadeautje aan ons, de trouwe fans. Om de namen een paar maanden van tevoren te geven. Eerst ook deels door strategie ivm het televiziergala maar sinds we die ring hebben zijn ze daar mee blijven doorgaan wat in mijn inziens puur voor de trouwe fans is. Natuurlijk willen ze chitchat voor het seizoen begint maar daar staat het WK echt niet in de weg van. Trust me. Ook al is het Trust nobody ;)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #732 Gepost op: 23-11-2022, 14:04:05 »
De omslagfoto op Facebook is in elk geval zojuist veranderd!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #733 Gepost op: 23-11-2022, 14:10:37 »
De omslagfoto op Facebook is in elk geval zojuist veranderd!
Spektakel :D
...óf niet!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #734 Gepost op: 23-11-2022, 14:10:41 »
De programmagids staat op NPO tot en met volgende week dinsdag nou eenmaal vol met voetbal. Op zowel NPO1 als NPO3 voetbal. Wie is de mol staat niet in de online programmagids. Dan zal dat nog ergens ingelast moeten worden.

Een stream op de Avrotros website of Youtube kan natuurlijk altijd. 

En alle begrip voor een AVROTROS, als er besloten wordt om minder ruimte te geven voorafgaand aan het nieuwe seizoen. Ja we zijn fans, maar voor hen soms ook een stelletje lastposten die met een bierfles, een molboekjesdisplay en het raden en zoeken naar kandidaten al heel veel dreigen te verklappen alvorens het nieuwe seizoen begonnen is. Beschermen van een investering die je doet als omroep.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #735 Gepost op: 25-11-2022, 09:42:58 »
Alles over de speurtocht naar de kandidaten van WIDM 23 kan vanaf nu in dit nieuwe topic: https://www.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72560.0

Ik zet dit algemene topic tijdelijk dicht zodat de topics niet door elkaar gaan lopen. Als de speuractie voorbij is gaat dit algemene topic weer open.

Edit: Topic is weer open.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2022, 18:15:26 door Heinz »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #736 Gepost op: 26-11-2022, 18:22:39 »
Ik gooi er nog even twee nieuwe namen in:

Op nummer 7: Iris van Lunenburg?  ::love::
En op nummer 5: Froukje de Both?
Nou... had dus uiteindelijk Froukje wel genoemd maar gekoppeld aan het verkeerde silhouet  ::rofl::

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #737 Gepost op: 27-11-2022, 00:00:06 »
Kan iemand een overzichtje maken van wie nu de afgelopen weken na het lek van de profielfoto de meeste namen goed heeft geraden op ons forum? Wat waren de scores? Ik begin met mezelf: 1/10, alleen Soy Kroon.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #738 Gepost op: 27-11-2022, 10:04:20 »
Frustrerend momentje tijdens mijn zoektocht naar potentiële kandidaten...  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #739 Gepost op: 27-11-2022, 13:38:37 »
Al met al vind ik het griezelig, dat Tim het land al in juni/juli op Instagram heeft gegooid.

Hóe dan? Er blijven mensen lekken.....