Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 27244 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #200 Gepost op: 31-01-2023, 18:57:20 »
Ik snap Nabils verwarring trouwens wel, die was er op het forum hier ook. Maar een goed voorbereide Mol weet wel beter. Uiteraard kan het daarom juist ook slim dubbelspel zijn van de Mol die zich als kandidaat voordoet.

Anke meteen daarna ook weer superscherp in haar reactie: “Had jij dan een rood scherm?”. Als in: wist je dat je kans maakte om af te vallen en wilde je de pot sparen door de koffer met 0 te pakken?
Die heeft dit heel goed door! Nu denk ik dat ze sowieso al scherp is als kandidaat, maar extra oefening en voorkennis als mol lijkt hier ook prima te passen.

Soy staat er trouwens echt als een aangereden konijn bij.  ::jaja::

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #201 Gepost op: 31-01-2023, 19:41:57 »
Nabil die dacht dat Annick te redden was als ook zij een hoog bedrag had.
Als hij de mol is heeft hij wel lef, dan had hij 0 en ging er 2500 uit de pot.
 ::rofl::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #202 Gepost op: 31-01-2023, 19:47:03 »
Nabil oprecht, Daniël rood scherm, soy die weet dat danielnhet rode scherm had en Annick er door hem uit is maar dit niet wil delen met de rest ;-)

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #203 Gepost op: 31-01-2023, 20:23:01 »
Nabil oprecht, Daniël rood scherm, soy die weet dat danielnhet rode scherm had en Annick er door hem uit is maar dit niet wil delen met de rest ;-)

Als Daniël het rode scherm had, hoe komt het dan door Soy dat Annick er uit is?

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #204 Gepost op: 31-01-2023, 20:32:24 »
Als Daniël het rode scherm had, hoe komt het dan door Soy dat Annick er uit is?

Onhandig van mij opgeschreven, ik bedoel dat Soy weet dat Daniël het rode scherm had, en dat Annick er dus door Daniël uit is en dit niet met de rest wil delen ;-)
Tis maar een theorietje hoor, kan echt alle kanten op redeneren hier.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #205 Gepost op: 31-01-2023, 22:07:37 »
Ik was overtuigd dat Soy het rode scherm had, maar Daniëls reactie op Annick rode scherm en zijn stilte als het over het rode scherm gaat laat me toch weer twijfelen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #206 Gepost op: 31-01-2023, 22:16:13 »
Ik was overtuigd dat Soy het rode scherm had, maar Daniëls reactie op Annick rode scherm en zijn stilte als het over het rode scherm gaat laat me toch weer twijfelen.

Ja en ook door de regie die soy in beeld lijkt te willen brengen als degene met het rode scherm.
Al is het voor mijn tunnel niet gunstig als het Daniël is ;-) (die zat deels op Jurre lijkt het en soy zat totaal niet op Jurre). Dus tja, het blijft puzzelen .

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #207 Gepost op: 31-01-2023, 22:24:04 »
Ik was overtuigd dat Soy het rode scherm had, maar Daniëls reactie op Annick rode scherm en zijn stilte als het over het rode scherm gaat laat me toch weer twijfelen.
Is dat niet wat je wil als mol? Laat de anderen zich maar verdedigen, wat maakt het uit als iedereen denkt dat ik het rode scherm heb. Ideaal als mol toch? Iedereen schrapt u.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #208 Gepost op: 31-01-2023, 23:02:39 »
Dat door zo'n filmpje alle zekerheden weer van tafel geveegd worden en de twijfel weer toeslaat. We waren toch zo zeker dat Soy rood had ::rofl::

Wat mij opvalt is dat Soy opvallend buiten beeld gehouden wordt in dit filmpje. De focus ligt nu op Daniel, met resultaat.......

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #209 Gepost op: 1-02-2023, 00:16:11 »

Soy staat er trouwens echt als een aangereden konijn bij.  ::jaja::
::rofl:: bad boy   >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #210 Gepost op: 1-02-2023, 07:28:11 »
::rofl:: bad boy   >:D
Hoe krijg je als mol de verdenkingen naar beneden? Nou, zo.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #211 Gepost op: 1-02-2023, 11:42:53 »
Hij staat daar ZO schuldig te zijn, echt een jongetje in de klas die wat stouts heeft gedaan voor eigen gewin met een ander de dupe maar het niet vertelt ::pinokkio:: Je zou het maar kunnen acteren ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #212 Gepost op: 1-02-2023, 12:05:39 »
Hij staat daar ZO schuldig te zijn, echt een jongetje in de klas die wat stouts heeft gedaan voor eigen gewin met een ander de dupe maar het niet vertelt ::pinokkio:: Je zou het maar kunnen acteren ;D
Ik neem aan dat je Daniel bedoelt, want die voelde zich ook al duidelijk heel schuldig toen bekend werd dat Annick nu rood kreeg. Spatte van het scherm als je het mij vraagt. En Soy is een acteur, die kan alles acteren.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2023, 12:08:42 door MartinJ »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #213 Gepost op: 1-02-2023, 12:39:56 »
Ik bedoelde dit
Soy staat er trouwens echt als een aangereden konijn bij.  ::jaja::
  ::art::

Ik vond Daniel er niet echt schuldig bijstaan verder. Soy was zelfs buiten beeld al aan het aantonen dat hij de schuldige was, want Anke vraagt nadat ze dat al aan Nabil had gevraagd ook aan Soy of hij een rood scherm had en hij antwoordt dan heel zachtjes en stamelend. Overigens is er een poll hier, en daar komt Soy veruit als 1e uit als degene die we verdenken met het rode scherm. Dit valt gewoon niet te acteren, en als het wel zo is, enorm respect, mijn ware wensmol  ::feest:: ::gezoend::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #214 Gepost op: 1-02-2023, 12:50:48 »
Ben benieuwd hoe die poll gaat veranderen na deze extra beelden en de nieuwe inzichten die te lezen zijn in het opdracht topic

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #215 Gepost op: 1-02-2023, 12:55:33 »
Ik vond uit de extra beelden dus Soy spreken maar stel toch even dat het Daniel is zoals jij zegt dat duidelijk is, dan zouden ze dat toch niet zo duidelijk tonen? Want Daniel spreidde over zo'n beetje iedereen behalve Anke en dan is er bij hem het bommetje gevallen dat Anke de mol moet zijn ::zingen:: ::fluit::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #216 Gepost op: 1-02-2023, 13:06:08 »
Als Nabil de mol is, verspreekt hij hier zich vreselijk. Zo'n blunder maken als mol? Kan, maar als extra beeld naar buiten brengen, ik weet 't niet. Als hij als kandidaat een onhandige opmerking wil maken om Annick 'postuum' een beetje te troosten kan ik mij dat beter voorstellen.
Daniel zijn zucht na Nabil's opmerking 'iemand van ons hd een rood scherm', zijn verhaspeling, èn zijn 'goedpratende' opmerking 'we wisten dat dit zou gebeuren he?' doet iemand die rood had is mijn idee.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #217 Gepost op: 1-02-2023, 13:30:17 »
Als Nabil de mol is, verspreekt hij hier zich vreselijk. Zo'n blunder maken als mol? Kan, maar als extra beeld naar buiten brengen, ik weet 't niet.

Een blunder? Zo had ik het nog niet bekeken want dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Dat je als Mol ineens staat te verkondigen dat je graag gehad had dat de afvaller (Annick) een hoog bedrag had. ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #218 Gepost op: 1-02-2023, 13:43:25 »
Ja, stel je voor. Hilarisch.


Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #219 Gepost op: 1-02-2023, 18:24:38 »
Ik ga hier even op door borduren want Siem (  ::) ) Had het er in zijn laatste video's ook over. Het feit dat er alleen bij Ranomi een zelfde soort opdracht/shot inzit. Dit is gewoon al incorrect, ik heb de leader en de flitsen naast elkaar gelegd:
Ik zit compleet vast in de Nabil tunnel. Nabil noemde bij het verkeerde telefoonnummer het getal 6032. Een drukker maakt daar groen van met deze CMYK combinatie. Kan toch geen toeval zijn dat dit blauw geel en zwart voorkomt in de voorstelvideo’s en ook nog eens in de juiste volgorde van CMYK en van kandidaten op alfabetische volgorde? En bij Nabil het geel en blauw samen in de afbeelding.

En dat is niet alles. Froukje heeft geen extra beeld bij hoor voorstelfilmpje en bij de CMYK combinatie mist Magenta. Nu is er een tool waarbij je het alleen met het Magenta schuifje kan schuiven om er Pantone van te maken. Het gaat echt wel lukken om zo de achtergrondkleur van Froukje te krijgen.