Auteur Topic: [Kandidaat] Daniël Verlaan  (gelezen 52160 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #360 Gepost op: 4-03-2023, 22:30:50 »
Voor het eerst een kandidaat die zo zeker is van zijn zaak dat ie opdrachten half uitvoert. Telefoontjes opnemen? Geen zin in.  :D

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #361 Gepost op: 4-03-2023, 22:33:53 »
Als ik zo zeker zou zijn dat ik die pot ging winnen zou ik die telefoontjes zeker wel opnemen..

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #362 Gepost op: 4-03-2023, 22:42:43 »
Dit is gewoon de mol. Vanaf afl.1 juist  ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #363 Gepost op: 4-03-2023, 22:47:41 »
Als ik zo zeker zou zijn dat ik die pot ging winnen zou ik die telefoontjes zeker wel opnemen..
Waarom? Hij wil nog een beetje lol hebben tot het einde, die telefoontjes waren irritant. Hij laat de anderen het geld voor hem verdienen.  :)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 22:49:26 door Run »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #364 Gepost op: 4-03-2023, 22:51:36 »
Of hij was gewoon echt doodsbang en wilde het touw niet loslaten.

Hoe leuk ik Daniël als mol ook zou vinden, als ik de 9 afleveringen afloop kan ik qua acties hem gewoon niet als mol zien. Wel als een leuke en slimme speler en terechte winnaar  ::jaja::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #365 Gepost op: 4-03-2023, 23:02:41 »
Daniël heeft dus gezien dat Jurre een verkeerde code ontcijferde bij dat Lord Milner hotel. Heel knap dat hij Jurre als enige heeft ontmaskerd, zoals ook te zien is door de felicitatie van Jurre.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #366 Gepost op: 4-03-2023, 23:09:15 »
Of hij was gewoon echt doodsbang en wilde het touw niet loslaten.

Die indruk had ik niet, bovendien kan hij zichzelf hiermee verdacht (blijven) maken wat wonderwel goed werkt bij Ranomi.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #367 Gepost op: 4-03-2023, 23:10:10 »
Daniel was in het aller begin mijn wensmol voordat ik op Jurre zat, maar als hij het nu in een of andere plottwist toch blijkt te zijn dan moeten ze wel met een hele goede beargumentatie komen waarom dat nog kan. Hij heeft zoveel opdrachten juist zo goed gespeeld en gered. Ik gun hem zo de winst.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #368 Gepost op: 4-03-2023, 23:31:03 »
Ben benieuwd hoe druk het wordt in drze tunnel. 120% zeker de juiste. Wat een mooie afspraken, ontzettend genoten vandaag. Wat koos Daniël zijn woorden zorgvuldig. Zijn oprechte verraste reactie dat Ranomi toch op het laatst naar hem geswitcht was. Tof!
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 00:19:03 door DanielleHaarman »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #369 Gepost op: 4-03-2023, 23:46:19 »
Of hij was gewoon echt doodsbang en wilde het touw niet loslaten.

Hoe leuk ik Daniël als mol ook zou vinden, als ik de 9 afleveringen afloop kan ik qua acties hem gewoon niet als mol zien. Wel als een leuke en slimme speler en terechte winnaar  ::jaja::

Exact dit. Ik had hem graag als mol gehad in het begin. Maar nu is het eigenlijk niet meer mogelijk, tenzij we bewust wel enorm op het verkeerde been zijn gezet dus edits en makers en mol. En dan wel zo erg, dat het niet meer leuk is en het voor mij de geloofwaardigheid van het programma wel schaadt of ze moetem nog met meesterlijke onderbouwing komen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 23:48:40 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #370 Gepost op: 5-03-2023, 08:16:57 »
Waarom is het niet meer mogelijk? Voor mij kan er nl geen andere zijn. Sinds afl 4 op hem. Overduidelijk. Net te vroeg reageren bij uitleg opdr van Rick en alle duizenden hints….

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #371 Gepost op: 5-03-2023, 08:51:33 »
Zijn oprechte verraste reactie dat Ranomi toch op het laatst naar hem geswitcht was. Tof!
Zo van: Ik heb mezelf verdacht proberen te maken, maar de kans dat je ook op Jurre zou zitten leek me groter.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 08:53:26 door Run »

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #372 Gepost op: 5-03-2023, 09:05:28 »
Daniël heeft dus gezien dat Jurre een verkeerde code ontcijferde bij dat Lord Milner hotel. Heel knap dat hij Jurre als enige heeft ontmaskerd, zoals ook te zien is door de felicitatie van Jurre.

Nee hoor. Daniël heeft zelf gezorgd dat Jurre de verkeerde informatie kreeg waardoor een verkeerd woord ontstond, hier wordt Jurre nog even verdacht gemaakt. Dit is een molactie geweest van Daniël, goed voorbereid net even een heel kleine afwijking in de morsecode doorgeven, die zowel Jurre als Ranomi gemist heeft. Jurre noemt daardoor het verkeerde woord en Daniël blijft buiten schot. Ranomis opbrengst bij de keuze voor geld of jokers blijft hiermee uit de pot.

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #373 Gepost op: 5-03-2023, 09:06:47 »
Voor het eerst een kandidaat die zo zeker is van zijn zaak dat ie opdrachten half uitvoert. Telefoontjes opnemen? Geen zin in.  :D
Openlijk aan het mollen. Slim gedaan op de grond door in te spelen op wat gezegd wordt. Zijn rare 'blauw' leidt tot de verkeerde kist, toch weer 1000 euro uit de pot. Jurre heeft het door, maar die zat al goed op Daniël.

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #374 Gepost op: 5-03-2023, 09:09:32 »
Zo van: Ik heb mezelf verdacht proberen te maken, maar de kans dat je ook op Jurre zou zitten leek me groter.
Ja dat! En Ranomi zat al die tijd verkeerd, dus hij is oprecht verrast dat ze hem nu toch door lijkt te hebben.  Wordt nog spannend nu wie gaat winnen, want Ranomi kon wel eens een heel goede administratie hebben en heel veel vragen goed invullen op de mol. Zou het geluk van Jurre dan in de finale op zijn?  Ben benieuwd!

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #375 Gepost op: 5-03-2023, 10:27:58 »
Beste Danielle,
Ik wil heel graag geloven dat je gelijk hebt maar hoe gaan we dan straks het verschil verklaren tussen al het weggemoffelde geld van Jurre en het verdiende geld van Daniel ? 
Groetjes

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #376 Gepost op: 5-03-2023, 10:48:03 »
Voor het eerst een kandidaat die zo zeker is van zijn zaak dat ie opdrachten half uitvoert. Telefoontjes opnemen? Geen zin in.  :D
Totaal onlogisch als kandidaat. Er kunnen toch vragen over komen in de test? Dan ga je toch niet bewust informatie mislopen om een beetje te sarren?

Als mol vond ik het ook niet perse logisch, daar niet van.

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #377 Gepost op: 5-03-2023, 10:52:45 »
Exact dit. Ik had hem graag als mol gehad in het begin. Maar nu is het eigenlijk niet meer mogelijk, tenzij we bewust wel enorm op het verkeerde been zijn gezet dus edits en makers en mol. En dan wel zo erg, dat het niet meer leuk is en het voor mij de geloofwaardigheid van het programma wel schaadt of ze moetem nog met meesterlijke onderbouwing komen.
Dus als Jurre de mol is dan konden de makers er qua montage ook niks aan doen omdat zijn acties niet weg te knippen vielen. Maar als Jurre kandidaat is dan gaat dat niet op? Of dan hadden ze maar meer acties van Daniël moeten laten zien? Terwijl er overigens best verdachte acties van Daniël waren, maar de Jurre tunnelaars zitten zo diep in een tunnel dat die steevast verdraaid worden als ‘dat zou een mol nooit doen’. Zoals in het vliegtuig stappen ipv een loodzware badeend omhoog duwen. Blijf die stelligheid bijzonder vinden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #378 Gepost op: 5-03-2023, 11:18:59 »
Totaal onlogisch als kandidaat. Er kunnen toch vragen over komen in de test? Dan ga je toch niet bewust informatie mislopen om een beetje te sarren?
De telefoontjes waren van kandidaten en de vragen gaan over de mol.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #379 Gepost op: 5-03-2023, 11:21:13 »
Of hij was gewoon echt doodsbang en wilde het touw niet loslaten.

Hoe leuk ik Daniël als mol ook zou vinden, als ik de 9 afleveringen afloop kan ik qua acties hem gewoon niet als mol zien. Wel als een leuke en slimme speler en terechte winnaar  ::jaja::

Wat er van Daniël te zien was tijdens het abseilen, was dat hij dat heel beheerst deed. Kreeg daardoor ook het gevoel dat hij dit vaker heeft gedaan. Ik geloof er daardoor niks van dat hij echt bang was. Vergelijk zijn houding tijdens het abseilen maar eens met die van Jurre en Soy. Die waren volgens mij beiden écht bang.

Ook ik ben Jurre gaan verdenken enkele weken geleden. Toch ben ik na de laatste aflevering weer terug bij Daniël en heel zeker van mijn zaak. Lijkt me voor de spelmakers ook de beste keuze. Daniël is veel te slim om een kandidaat te zijn. Als hij kandidaat zou zijn, dan zou hij vrijwel zeker winnen. En is hij dan een eerlijke tegenstander? Daarom lijkt de rol van mol me beter geschikt voor hem.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 11:24:45 door Nemi »