Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 68696 keer)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #380 Gepost op: 19-02-2023, 12:21:25 »
Hoe kan Soy dan door gaan als hij vol op Ranomi gaat? Daar zijn er al velen op afgevallen? Maar Soy gaat door. Hiervoor zat hij zogenaamd op Nabil.
Nu verdenkt Ranomi Soy en gaat Soy acuut Ranomi verdenken. Het is een finale opzetje. Ranomi is rustig, die heeft goed geobserveerd. Daniël en Jurre zijn onrustig, gejaagd. Jurre is steeds kandidaats geweest in zijn reacties, verrast door wendingen in het spel.
A.s. Zaterdag volgt in deze tunnel een donderend geraas. En dan heb ik vaak genoeg gewaarschuwd dat Jurre het niet is. Probeer alleen de schade te beperken.
We zagen Daniël als hulpmol voor Jurre, maar ook Ranomi die niet bij Soy in de auto stapt en nepmolt bij het boogschieten (om de beurt schieten) en gaat voor de verkeerde oplossing bij het hoofd onder de grond, en bij haar uitleg schuldbewust naar beneden kijkt. Heerlijk die afleiding door Rick Paul en Jamie.
Kies Hartenaas.

Soy zegt dat hij op Ranomi en op Jurre zit.
Ik vind Jurre zijn reacties juist vaak geacteerd over komen en Soy zijn reacties juist heel naturel.
Ik heb Soy al vrij vroeg afgeschreven en daarna werd dat gevoel alleen maar bevestigd, maar de laatste afl was ie wel weer iets verdachter doordat hij zo snel cijfers in zand ging schrijven. Maar ik hou het toch op Jurre. Ik denk nog steeds dat Soy rood scherm had aan zijn reactie toen te zien.  We weten dat Nabil het niet was en Daniel is ook aannemelijk dat hij het niet was, want die zegt juist dat hij al meerdere afleveringen vol op Jurre zit. Ik denk dat hij juist daar zijn bevestiging kreeg na vol op Jurre te zijn gegaan.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 12:25:38 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #381 Gepost op: 19-02-2023, 13:02:01 »
Zoonlief zei: Die 1935 (te winnen geld in de strandopdracht Zandlopers) daar is wat mee!

Laten we kijken wat er in de uitzending zit op dat tijdstip!

Nou, voor ons is het duidelijk.

Jurre die wijst op zichzelf!  ::oink:: ;D

Carpe Diem

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #382 Gepost op: 19-02-2023, 13:03:22 »
Oh, wauw! Laat hij die hint snel naar Lavezzi sturen, misschien wint hij er wel een lapezzi mee. Ik vind het heel slim bedacht van hem!

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #383 Gepost op: 19-02-2023, 13:08:46 »
Zoonlief zei: Die 1935 (te winnen geld in de strandopdracht Zandlopers) daar is wat mee!

Laten we kijken wat er in de uitzending zit op dat tijdstip!

Nou, voor ons is het duidelijk.

Jurre die wijst op zichzelf!  ::oink:: ;D



Heel mooi gevonden daar zat ik ook al heel de ochtend mee te puzzelen maar kwam er nog niet uit. Dit is voor mij wel echt zon typische widm hint.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline El Mollo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #384 Gepost op: 19-02-2023, 18:17:42 »
Mijn oog viel op de openvallende bladzijde in het molboekje van Jurre, waar schuin JUR op staat (zie op de afbeelding aan de rechterkant (sorry voor de matige kwaliteit). Hij had hierbij een tekst over een mol, die met een schuin oog meekijkt in het molboekje. Hij had het wel over Daniel.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #385 Gepost op: 19-02-2023, 18:31:21 »
Mijn oog viel op de openvallende bladzijde in het molboekje van Jurre, waar schuin JUR op staat (zie op de afbeelding aan de rechterkant (sorry voor de matige kwaliteit). Hij had hierbij een tekst over een mol, die met een schuin oog meekijkt in het molboekje. Hij had het wel over Daniel.
Viel mij ook op.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #386 Gepost op: 19-02-2023, 18:31:46 »
Het twee voor twaalf raadsel is ook opgelost: 12e letter is L, twee ervoor is J.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #387 Gepost op: 19-02-2023, 23:17:08 »
Duidelijker kan echt niet, het was een makkelijk jaar. En dan dat bruggetje naar Danielverdenking… het was nog niet duidelijk genoeg hoor.

Maar zeker een goede mol! Veel acties en eindelijke eens geen continu onnodig geld verdienen. En bij de kandidaten ook nog eens goed onder de radar. Enkel Daniel en Ranomi (deels) hebben hem in het vizier.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 08:53:04 door Belgian Mol »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #388 Gepost op: 20-02-2023, 10:52:31 »
Ik denk dat hij een goeie mol is. Zijn acties zijn voor ons als kijker nu wel redelijk obvious, maar zijn medespelers verdenken hem weinig. Dat betekent (in het geval hij idd de mol is) dat hij buiten de opdrachten om de spelers echt goed manipuleert en onschuldig over komt. Dat is erg moeilijk voor 3 weken lang.

Maar ik kan natuurlijk altijd fout zitten, maar zo zie ik het nu

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #389 Gepost op: 20-02-2023, 14:51:00 »
Hele goeie mol, met een enorme lef, zie zijn debuut in aflevering 1; waar hij het presteert om vals te zingen en daarmee weg te komen. Deze man komt overal mee weg :-) Aflevering 10 wordt hilarisch denk ik, kunnen we zien wat hij nog meer heeft uitgevreten. Nu is het vooral spannend om te zien wie hem door krijgt, vooralsnog gaat alleen Daniel vol op hem.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #390 Gepost op: 20-02-2023, 15:26:52 »
Eigenlijk zo als het zou moeten. De kijker kan het doorhebben, hij is niet heel verdacht in de groep, hij haalt bijna nooit onnodige hoge bedragen binnen waar ik me de afgelopen jaren enorm heb geërgerd bij mollen. Zijn molschap gaat gepaard met een echt terug heel sterk seizoen.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #391 Gepost op: 20-02-2023, 15:45:13 »
In seizoen 6 (2006) was het snel duidelijk dat Milouska de mol was - reden waarom vele molloten teleurgesteld waren omdat het te gemakkelijk was - maar zij werd merkwaardig nauwelijks verdacht door de andere kandidaten. Achteraf werd ze als één van de beste mollen bestempeld. Misschien is dat met Jurre ook het geval.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 15:48:13 door Luc »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #392 Gepost op: 20-02-2023, 20:19:07 »
Hele goeie mol, met een enorme lef, zie zijn debuut in aflevering 1; waar hij het presteert om vals te zingen en daarmee weg te komen. Deze man komt overal mee weg :-) Aflevering 10 wordt hilarisch denk ik, kunnen we zien wat hij nog meer heeft uitgevreten. Nu is het vooral spannend om te zien wie hem door krijgt, vooralsnog gaat alleen Daniel vol op hem.

Ben benieuwd of 'oenemeloen' en 'poepbruin' daadwerkelijke hintjes van hem zijn   ;D

Voorlopig noem ik iedereen die iets suffige doet oenemeloen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 20:22:08 door Miss Marvel »
Ma how, zeg!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #393 Gepost op: 20-02-2023, 20:30:08 »
De manier waarop Jurre het speelt, kun je in de edit bijna niet weglaten.

Die envelop met -3000 zelf openmaken bijvoorbeeld... Er was weinig tijd, dus misschien moest het wel zo. Had hij het aan een ander gelaten, dan zag het er al anders uit.

Sommige dingen hadden minder opzichtig gekund.

Ik denk dan aan de koffers en het keer op keer stellen: ik wil een joker. Dat had subtieler gekund misschien.

Sommige dingen doet hij ook wel subtieler...

Bij Het Schip Ingaan laat hij de keuze voor de jokers aan, ik geloof, Soy.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #394 Gepost op: 20-02-2023, 20:54:07 »
Als je er middenin zit is het vast anders dan op een afstandje, de opdrachten zitten bovendien goed in elkaar; ene keer moet de mol passief zijn, de keer daarna actief, dan weer voor jokers gaan, dan weer iets aan anderen gunnen - die dan hun eliminatiestoel krijgen - dus voor de kandidaten geen lijn op te trekken. Behalve als je in het begin al zaken opvallen, dan blijft het plaatje kloppen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 20:55:52 door Run »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #395 Gepost op: 21-02-2023, 00:03:05 »
Blijf bij Jurre.

Als hij het is, zou ik onder andere zijn actie om af te gaan bij het koor erg leuk vinden.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #396 Gepost op: 21-02-2023, 00:06:58 »
I only say this once

Jurre is voor mij de mol!

x Juliana
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #397 Gepost op: 21-02-2023, 10:13:03 »
In seizoen 6 (2006) was het snel duidelijk dat Milouska de mol was - reden waarom vele molloten teleurgesteld waren omdat het te gemakkelijk was - maar zij werd merkwaardig nauwelijks verdacht door de andere kandidaten. Achteraf werd ze als één van de beste mollen bestempeld. Misschien is dat met Jurre ook het geval.

Dat seizoen vond ik echt niet leuk. Maar dat kwam omdat het er echt zoooo dik bovenop lag met alles. En ik haar ook totaal niet likeable over vond komen doordat ze juist expres beetje irritant deed denk ik.


Dat heb ik met Jurre dus totaal niet.
We hebben het nu met vele ontdekt rond afl 4/5 door dat andere verdachten afvielen en dan ga je ook steeds meer op Jurre letten en denk je ja! En dan wordt het elke week weer meer bevestigd.
Maar ik had bij afl 1/2 niet zo iets van ow Jurre zal het wel zijn 100%. En dat had ik bij andere seizoenen wel. O.a bij die van Miljouska.

Everon was vorig jaar ook al vrij snel best verdacht bij vele en die wordt ook geroemd als beste mol ever door zijn in your face acties.

Ik denk dat het niet uitmaakt hoe snel we als kijker iemand denken te weten maar meer door de acties die hij heeft gedaan. En iets zegt me dat Jurre ook echt veel risicootjes heeft genomen. Want als hij het is dan heeft ie gewoon gemold en het nog 10x bij de kandidaten onder hun neus gehouden om het te dubbelchecken.   Dus ik denk dat hij het zeker wel goed heeft gedaan als hij zo lang toch niet door de kandidaten echt heel erg verdacht wordt.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 10:17:12 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #398 Gepost op: 21-02-2023, 10:45:28 »
Eigenlijk zo als het zou moeten. De kijker kan het doorhebben, hij is niet heel verdacht in de groep, hij haalt bijna nooit onnodige hoge bedragen binnen waar ik me de afgelopen jaren enorm heb geërgerd bij mollen. Zijn molschap gaat gepaard met een echt terug heel sterk seizoen.

Heeelemaal mee eens!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #399 Gepost op: 21-02-2023, 12:43:38 »

Everon was vorig jaar ook al vrij snel best verdacht bij vele en die wordt ook geroemd als beste mol ever door zijn in your face acties.


Ook door velen als een van de slechtste mollen ooit. Had had nog geluk met zijn voorganger.