Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 26152 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 29-01-2023, 00:38:37 »
Jurre
Dat denk ik nu ook ja. Er werd al niks meer gezegd over op wie hij nu eigenlijk zit, en hij komt nu op grote achterstand van Daniel, Nabil en Soy die veel meer weten door hun scherm. Soy was hoogstwaarschijnlijk degene met het rode scherm en weet dus dat het anders moet, ik denk dat hij en Ranomi pas aflevering 6/7 vertrekken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 30-01-2023, 12:48:30 »
Jurre, al zal het ook wel fijn zijn als er een keer niemand uit ging.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 30-01-2023, 16:23:37 »
In de pool is het nu geinig: Jurre en Anke gaan gelijk aan kop als mol. Maar als afvaller gaat Jurre met Nabil aan kop. Hier kan Jurre wel een beslissende slag slaan. Stel Nabil is de afvaller, dan gaat iedereen op hem als mol. Als Anke niks klaarspeelt met de koffertjes en mijn eerste mol Nabil is weg dan houd ik zelfs geen alternatieven over dan Jurre. Maar ik ben nu des te meer overtuigd dat Jurre 'gewoon' de afvaller is ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 30-01-2023, 16:24:45 »
Jurre, al zal het ook wel fijn zijn als er een keer niemand uit ging.

Vind t helemaal niet fijn als er niemand uitgaat.
Wegwezen met die kandidaten!  :P

Jurre is next

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 30-01-2023, 16:27:18 »
Vind t helemaal niet fijn als er niemand uitgaat.
Maar hoe wil je dan de uitzending waarin niemand naar huis zou moeten gaan opvangen? Dan is het fijner om het vroeger in het spel te hebben dan heel laat.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 30-01-2023, 16:30:24 »
Er is wel een bepaalde aanwijzing dat in de 6e aflevering niemand afvalt maar dat is meer spoilery dus laten we eerst rustig aankomende 5e aflevering afwachten :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 30-01-2023, 16:35:23 »
Maar hoe wil je dan de uitzending waarin niemand naar huis zou moeten gaan opvangen? Dan is het fijner om het vroeger in het spel te hebben dan heel laat.

Zo’n afl wil ik helemaal niet. Dus dat mogen ze er van mij uitlaten. Afl minder.. kandidaat extra. Het maakt me niet uit

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 30-01-2023, 16:40:14 »
Ik denk zelf dat aflevering 6 de afvallerloze is. In de promo van volgende week zie ik niet echt iets wat op een speciale executie duidt, en aflevering 7 is eigenlijk echt te laat.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 30-01-2023, 16:46:42 »
Eens. Het begint met die koffertjes, daar worden jokers gekocht ofzo, in elk geval 2 groepen tegen elkaar opgezet, dus niet een algemene vrijstelling een paar opdrachten later.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 30-01-2023, 17:16:55 »
Eens. Het begint met die koffertjes, daar worden jokers gekocht ofzo, in elk geval 2 groepen tegen elkaar opgezet, dus niet een algemene vrijstelling een paar opdrachten later.
In het verleden toch ook wel eens gebeurd dat ze een groeps vrijstelling konden kopen? Dat zou zo maar eens deze keer ook weer het geval kunnen zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 30-01-2023, 18:30:56 »
Ik denk het niet want de groepjes worden nu duidelijk tegen elkaar opgezet.

Bovendien hebben ze net 5 minuten eerder een executie gehad, dus het zal in de koffertjesopdracht er vast niet om gaan dat ze meteen 5 minuten later alweer samen een groepsvrijstelling kopen. Dan is er op het eind al helemaal geen spanningsmoment meer van Rik "Test, en executie".
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 30-01-2023, 18:33:00 »
Oops, eliminatie  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 30-01-2023, 18:44:27 »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 30-01-2023, 20:11:39 »
Jurre, al zal het ook wel fijn zijn als er een keer niemand uit ging.

als ik goed tel, kómt er nog een afvaller-loze aflevering.

4 maart spelen ze immers de finale met 3, 25 februari hebben ze nog 4 spelers, 18 februari 5 deelnemers.

Dan zouden ze er op 11 februari nog 6 hebben. En die hebben ze nú.

Her betekent niet dat de afvaller-loze aflevering komende zaterdag al is. Maar ik sluit dat ook niet uit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #94 Gepost op: 31-01-2023, 10:00:59 »
Als Annick eruit is gegaan op Ranomi, is de mol waarschijnlijk een man. Alle kandidaten die een vrouw als mol hebben, lopen risico af te vallen. Soy zou op Ranomi zitten sinds kort, maar sinds kort dus misschien in totaal dat hij nog blijft zitten. Nabil zat op Ranomi al een tijd, loopt risico, vooral als hij nu zou overschakelen op Anke omdat Annick eruit is met wie hij een bondje had. Maar Anke vertoonde weinig molgedrag. Als hij toch blijft zitten op Ranomi, is hij wel de afvaller denk ik.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 10:03:29 door Run »

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #95 Gepost op: 31-01-2023, 11:48:31 »
Als Annick eruit is gegaan op Ranomi, is de mol waarschijnlijk een man. Alle kandidaten die een vrouw als mol hebben, lopen risico af te vallen. Soy zou op Ranomi zitten sinds kort, maar sinds kort dus misschien in totaal dat hij nog blijft zitten. Nabil zat op Ranomi al een tijd, loopt risico, vooral als hij nu zou overschakelen op Anke omdat Annick eruit is met wie hij een bondje had. Maar Anke vertoonde weinig molgedrag. Als hij toch blijft zitten op Ranomi, is hij wel de afvaller denk ik.

Niet als die de mol is natuurlijk  ::vergroot::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #96 Gepost op: 31-01-2023, 12:48:53 »
Als Annick eruit is gegaan op Ranomi, is de mol waarschijnlijk een man. Alle kandidaten die een vrouw als mol hebben, lopen risico af te vallen. Soy zou op Ranomi zitten sinds kort, maar sinds kort dus misschien in totaal dat hij nog blijft zitten. Nabil zat op Ranomi al een tijd, loopt risico, vooral als hij nu zou overschakelen op Anke omdat Annick eruit is met wie hij een bondje had. Maar Anke vertoonde weinig molgedrag. Als hij toch blijft zitten op Ranomi, is hij wel de afvaller denk ik.

Nou…Hooguit 1 testvraag gaat over de mol een vrouw of man is. En we hadden 1 keer een vrouwen /mannen groepsverdeling op het schip. Dus geslacht lijkt mij geen sterke indicator in de zoektocht naar de mol.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #97 Gepost op: 31-01-2023, 15:33:09 »
Er komt altijd 1 afvaller en 1 kandidaat in Riks podcast voorbij, er zijn nu 4 podcasts geweest, dus 8 kandidaten waarvan 4 afvallers. Er zijn 2 kandidaten die nog langs moeten komen in de podcast, grote kans dat die in komende podcast zitten en dus 1 van die 2 de afvaller is.
Toevallig net 2 van mijn top 3 hoofdverdachten :/
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #98 Gepost op: 31-01-2023, 16:27:28 »
Soy heeft het in de biecht over de tweenaslechtste die uit het spel ligt Opmerkelijk. Niet de eennaslechtste.

Wat als hij de mol is, ieders score weet en de tweenaslechtste nog klopt ook. Hij de mol, Daniel een rood scherm, Nabil de eennaslechtste. Dus de tweenaslechtste, Annick, ligt eruit. Daniel is zich kapotgeschrokken en weet nu op wie hij niet moet zitten, Nabil weet van niets, blijft op dezelfde inzetten en vliegt er volgende week uit. Dat is ook in lijn met de podcast.
Zou zomaar kunnen.

Als tenminste de eennaslechtste ook veilig was met een hoge koffer. Zal wel niet.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 16:57:57 door Dusss »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #99 Gepost op: 31-01-2023, 17:09:39 »
Interessante theorie. De mol krijgt rood en de op 2 na slechtste gaat eruit. Maar dat heeft te veel haken en ogen.
Er is wel een bepaalde aanwijzing dat in de 6e aflevering niemand afvalt maar dat is meer spoilery
Er wordt hier weer naar de spoiler verwezen, maar je kunt beter niet zeggen 'Nabil  vliegt er volgende week uit. Dat is ook in lijn met de podcast.'

Ik zal blij zijn als zaterdag achter de rug is, dan weten we wie de mol is en weten we ook of we deze spoiler kunnen afsluiten ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)