Het is niet Loiza, het is Kathleen Aerts. Ze speelde De Kleine Zeemeermin én was een zeemeermin in The Masked Singer. Er zit een bekende Vlaming bij dit seizoen, dat kwam van de bron die ook Mexico juist had. Ze heeft ook een Instagramstilte en deed al eerder wat Reality-dingen. Kan niet missen. Loiza zat al in heel erg veel en zat samen met Holly in De Verraders.
Het kan ook niet anders dan dat het Holly Brood is. Zij heeft ook een lange Instagramstilte. Sam Hagens met het hartje is vast Hart van Nederland. Tooske voor de kroon van De Kroongetuige. Fons Hendriks is bekend van RamBam, een programma dat altijd allerlei belletjes pleegt in afleveringen. Hij hoort bij de bel. “Aan de bel trekken” typeert ook Rambam, en ook Radar.
De vlag kan wijzen op Drag Race, voor Justin Mooijer. Maar die verwijzing is niet heel sterk. Dan blijft de tempel over voor Sor, maar dat verband zie ik ook nog niet. Deze twee lijken me dan nog vrij onzeker.
Maar ik denk dat de kandidaten dan zijn: Jip, Anna, Kathleen, Tooske, Holly, Eus, Fons en Sam. Hoogstwaarschijnlijk komen daar Justin en Sor dan vast nog bij.