Nieuws Vul nu de Wieisdemol.com Enquête in!
Paul is echt NIET de mol want bij de veiling moest hij met z'n rug naar de kandidaten toe staan en waarom? Juist, omdat hij anders zou zien wie de MOL werkelijk was. En het is nogal verdacht dat Inge met haar handen precies M O L vormt tijdens deze opdracht.
sorry :p kwam er wat lomper uit van mijn kant als dat het bedoeld was!
ik heb ook al in een andere topic gemeld maar het t-shirt van paul viel me op tijdens de top 3 tjes. Goldtrapp ==> goud zilver (muzikale hint)
Dit stond er op Valentijnsdag op de computer van Michiel Veenstra. (3FM-dj) Met dank aan Martin van het .nl forum!Het is niet erg geloofwaardig, maar ik had zoiets van, laat ik dit toch maar posten..
Ahum, ja je was me dus voor, ik wilde het vandaag ook gaan posten. Hahaha, maar goed, deze tekst is dus van mij . We hadden gisteren op Fok!Forum een beetje met het feit dat je als je in een heeeeeel groot lettertype mailde naar 3fm je dat op de nieuwe webcams in beeld kon zien. Was onder MetMichiel en Michiel Veenstra zit zelf ook of Fok! enzo. Maareh, PM, zit jij daar ook?
Nee.. Ik heb niks gehoord, en ik heb de hele tijd zitten luisteren.. Paul heeft ook geen doopnamen, trouwens.
Andere theorie. Iets op Pauls shirt. Dus ik emailen: Paul, heb je ook doopnamen? Maar die heeft ie dus niet. Weg theorie..
(...) forums (of is het fora, wie helpt mij? )
Hij mag geen kandi zijn, iemand die terugkomt in het spel mag niet winnen(sorry, maar dan kom je toch binnen met extra info)
wat een onzin, liever iemand die terugkomt in het spel en wint, dan dat nadja, die heel veel geld uit de pot haalde en deed alsof ze op vakantie was, had gewonnen!
niet mee eens, iemand die terugkomt heeft extra info en kan gewoon mensen afschrijven waarschijnlijk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
567 gasten en 9 vaste bezoekers