1.2 Anna’s plan om op eerste gesprekspartner te stemmen (erg onmols - leverde waarschijnlijk c 2.000 extra op).
Akkoord. Heeft me 5 afleveringen van Anna als mogelijke mol gehouden.
1.3 Anna zegt getallen warrig en verkeerd terug naar Kees, waarmee ze zichzelf onnodig verdacht maakt (ze had ook de juiste getallen kunnen zeggen) licht onmols maar tel ik niet mee
Het loopt hier wel behoorlijk fout, en ze is de enige van de 3 overblijvende kandidaten die op deze zeer molse positie staat.
3.1 Anna komt als enige met la cucaracha antwoord en overtuigt de rest (onmols).
Hier is duidelijk geknipt - nog voor Anna het antwoord geeft, is Jeroen al aan het juichen en Anna wijst ook nog eens naar hem. Ruikt naar suggestieve editing, verdacht.
3.2 Anna verdwaalt aan het einde
Hier ben ik zeer benieuwd naar het (mogelijke) verhaal van de envelop.
7.3 Anna kijkt niet, biedt te laag en kost dus geen geld (onmols)
De mol hoeft hier enkel risico te nemen als degene met het hoogste bod een foute kandidaat aanduidt, of als het hoogste juiste bod niet hoger zou gaan dan 2x 500 euro. Het màg natuurlijk (remember de totaal onverdachte Lennart) maar het moet niet.
8.1 Anna pakt geld maar schat mogelijk in dat ze wordt afgeschoten (mols/onmols? Tel ik niet mee)
De (weliswaar mislukte) strategie om zelf voor het geld (2000 euro) te gaan en de anderen voor jokers, categoriseer ik zelf onder mols.