Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 244563 keer)

Offline Pac

• Global Moderator
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #140 Gepost op: 13-01-2024, 17:54:00 »
Aangezien letterlijk iedereen het kan zijn (zelfs Babs durf ik niet meer uit te sluiten), blijf ik nog een aflevering comfortabel bij mijn schot-voor-de-boeg-Mol: Rian ::joehoe::
...óf niet!

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 13-01-2024, 18:22:00 »
Ik ga voor Rian nu. ;D

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 13-01-2024, 18:39:27 »
RIAN

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 13-01-2024, 18:53:07 »
Rian

1.1. --> Rian ging volgens de analyses als laatste. Logisch, omdat je dan niet meer gespannen bent voor kandidaatse shots

1.2 --> slecht uitgedachte opdracht (misschien een improv?), +6000 in de pot. Reken ik de Mol niet aan, maar een klein drama

1.3 --> een godsvermogen in de pot, dus een tandje erbij. Niet het moment voor gerommel in de marge. Dan maar op de positie waar je meeste verdenkingen tegen je krijgt, om nog iets van molschap te maken

Eliminatie: verdachte reactie
ik ben wel benieuwd wie er nu echt als eerst en laatste gingen in opdracht 1, maar ik heb geen sluitende analyse gezien die dat echt 100% aantoont. Je kan wel van een aantal mensen met zekerheid zeggen dat ze niet eerste/laatste waren.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 13-01-2024, 20:07:12 »
ik ben wel benieuwd wie er nu echt als eerst en laatste gingen in opdracht 1, maar ik heb geen sluitende analyse gezien die dat echt 100% aantoont.

Dank! Ik zie nu pas dat ze elkaar tegenspreken. Ga ik voor iemand anders in de pool.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 13-01-2024, 20:08:35 »
Kees. In de laatste opdracht kon hij zogenaamd zijn leesbril niet vinden (die hij later in de opdracht ineens wel weer kon vinden) zodat hij de positie bij het bord kon opeisen omdat hij de slotjes toch niet kon lezen. Daar heb je de sleutelpositie om te bepalen welke codes je wel en niet noemt van het bord, en is uiteindelijk maar één correct schilderij opgehaald. Dé reden waarom in die opdracht maar 500 euro is verdiend.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #146 Gepost op: 13-01-2024, 21:34:13 »
Wederom Kees op 1
You'll never walk alone

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 13-01-2024, 21:45:03 »
Ik geloof dat ik Anna maar weer op mijn lijst ga zetten...  :-\\ Lijkt superfanatiek, maar ik geloof het niet helemaal bij haar.
Ook verdacht: Justin, Jeroen
In de gaten houden: Kees en Rosario.
Voorzichtig afgestreept (maar je weet het maar nooit natuurlijk): Fons, Tooske en Rian

Ik houd Jeroen als hoofdverdachte, geloof ik (al vond ik hem niet zo opvallend deze aflevering)
2. Justin
3. Anna

Edit: na een nachtje slapen is toch Justin mijn hoofdverdachte. Jeroen op 2.
En voor de rest weet ik het eigenlijk niet.  ;D
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 12:22:14 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 13-01-2024, 21:59:27 »
Anna veruit het meest verdacht en op de beste posities, maar het ligt er wel heel dik bovenop. Kwart van Nederland zit op haar, dus dat kan toch bijna niet?

Dan denk ik Jeroen of Tooske, konden goed mollen bij het zwembad, maar willen toch ook wel vaak zitten en lijken alleen gerend te hebben, niet gemold bij de kaartjes/microfoon?

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 13-01-2024, 22:04:03 »
Anna veruit het meest verdacht en op de beste posities, maar het ligt er wel heel dik bovenop. Kwart van Nederland zit op haar, dus dat kan toch bijna niet?

Dan denk ik Jeroen of Tooske, konden goed mollen bij het zwembad, maar willen toch ook wel vaak zitten en lijken alleen gerend te hebben, niet gemold bij de kaartjes/microfoon?

Als je al ziet dat er amper cijfers op de tribune staan kun je opzich lekker blijven rennen natuurlijk

Offline xania

• Forumlid
  • We are all acting through this thing called life
« Reactie #150 Gepost op: 13-01-2024, 22:25:15 »
Ik heb nog steeds veel op mijn verdachtenlijstje staan.

Zoals Anna, Kees en Justin.

Maar ik hoop een beetje op een onopvallendere mol zoals Jeroen of Rian
En als ik dan een naam moet noemen ga ik voor nu op Rian.

Ook omdat ik meer naar een vrouw neig dit jaar.

Tooske en Rosario vind ik het minst verdacht momenteel.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Naty

• Forumlid
  • "Min geld telt niet."
« Reactie #151 Gepost op: 13-01-2024, 22:33:24 »
Anna voor nu nog steeds. Zou nog moeten terugkijken voor details.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 13-01-2024, 22:35:47 »
Niet de mol voor mij:
Jeroen, Kees en Rian. Denk dat hun postuur en manier van bewegen te veel was opgevallen in de allereerste opdracht toen de mol verkleed rondliep.
Tooske, vond haar te veel goed doen deze aflevering.

Justin, Anna, Sor, en Fons kunnen het wat mij betreft allemaal nog zijn. Anna wordt van deze vier misschien te veel verdacht in beeld gebracht. Twijfel voor nu het meest tussen Justin en Fons (alhoewel ik voor het begin verwacht had dat we dit jaar een vrouwelijke mol zouden hebben).  ::)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2024, 22:38:29 door Vonne1968 »

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 13-01-2024, 22:36:32 »
Kan nog alle kanten op. Voor nu twijfel ik tussen Anna en Justin.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #154 Gepost op: 13-01-2024, 23:42:05 »
Blijf lekker bij Rian zitten
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #155 Gepost op: 14-01-2024, 00:00:06 »
Justin ::jaja::

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 14-01-2024, 00:00:54 »

denk dat de mol bij het zwembad ook weer geregeld wil zitten, want het is leukere tv als de podcast steeds onderbroken wordt i.p.v. een "mexicooooo" zonder einde. Dus ja, Jeroen en Tooske nemen vaak initiatief tot zowel staan als zitten. Precies wat de bedoeling is lijkt mij.  Bij de kaartjes hebben we niet alles gezien want Fons heeft op een gegeven moment heel veel kaartjes dus hoe (on)gecontroleerd heeft hij die in handen gekregen.   

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 14-01-2024, 00:02:15 »
In plaats van meteen voor Anna gaan koos ik Jip. Dat heeft lang stand gehouden :P Nu neig ik meer naar Anna, Fons of Justin.

Blijf erbij dat de mol liever geen vrijstelling pakt, dan is er ook nul euro in de pot bij een stem op de mol. En eerder dacht ik dat de kistjes de positie gaf, maar ze zijn fan van groep A beïnvloedt groep B. De schilders hun kijkmoment beïnvloedde het scherm met cijfers die Kees oplas.

Deze aflevering: de bordlopers en hardlopers kunnen beide mollen. Onduidelijk zijn over de volgorde van twee briefjes. En op de tribune de borden liggend of staand doen of andersom. Zelfde met de waaghalzen versus de luilakken. Juist door geen rust in de kont te hebben als luilak kun je de podcast verstoren. En de waaghalzen konden wat 500 euro verspelen per vraag? Dus nee aflevering 2 geeft mij geen helderheid.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #158 Gepost op: 14-01-2024, 00:45:58 »
U kunt weer stemmen ::joehoe:: Omdat we nog niet weten of het voor Babs en Jip defintief is afgelopen? heb ik ze gewoon weer aan de poll toegevoegd.

Dit was de stand van de poll kort na aflevering 2:
...óf niet!

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #159 Gepost op: 14-01-2024, 02:30:05 »
Voor mij is er nog veel onduidelijkheid. Voor nu Tooske op 1.

2. Anna, al wordt ze toch veel verdacht.

3. Kees. Al denk ik dat hij moeilijk te verbergen is bij de meet-the-mole.

4. Justin. Doet verdachte dingen, maar is niet heel verdacht in beeld. Speelt 2 vragen door naar Jip, wat potentieel 250 ipv 100 oplevert.

5. Rian. Met de schilderij opdracht in een te kwetsbare positie (een oefening met zijn tweeën).

6. Jeroen. Is nog vrij onzichtbaar. Te onzichtbaar wat mij betreft.

7. Rosario. Zelfde, te onzichtbaar. Weinig te vinden op goede molposities.

8. Fons. Veel te verdacht in beeld gekomen in de Molympische spelen.

En Jip en Babs komen niet (echt) terug in het spel en zijn de mol dus niet.