Auteur Topic: [WIDM] Evaluatietopic  (gelezen 34188 keer)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #260 Gepost op: 13-02-2024, 15:23:12 »
- leuk om te zien, leuk intermezzo
- verdiepen in cultuur
- toffe mindfuck: deelnemers dachten dat ze daarna moesten dansen

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #261 Gepost op: 13-02-2024, 15:57:23 »
Wat Martje zegt ;D

Sowieso is dat ook iets wat ik bij de Vlaamse Mol ook leuk vind. Daar zien we kandidaten ook wel eens los gaan op een feest, ergens kamperen of zelfs in zoals in de jubileumeditie een tatoeage zetten. Allemaal geen vereiste onderdelen voor de opdrachten of de zoektocht naar de mol, maar wel leuk voor de beleving en wat mij betreft ook gewoon leuke tv.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #262 Gepost op: 13-02-2024, 16:15:37 »
Wat voegde dit toe dan? ???

Voor mij vooral dat het niets toevoegde 😉. Ik vind het leuk dat de kandidaten op een verkeerd been worden gezet, ze verwachten zelf te moeten dansen maar dit blijkt niet zo te zijn. Hiermee wordt het spel voor de kandidaten wat onvoorspelbaarder. Tooske benoemt in Niet de mol ook dat ze de hele dag hebben geoefend op het dansje, op elk vrij moment en elke parkeerplaats. Dat vind ik wel humor.

Dit zou trouwens een verwijzing kunnen zijn naar het eerste seizoen. Toen moesten de deelnemers didgeridoo leren spelen en dat geval overal mee naar toenemen. Uiteindelijk is er niets meer met die hele didgeridoo gedaan.

(Het kan ook zomaar zijn dat het oorspronkelijk wel de bedoeling was echt te gaan dansen, maar dat de groep te weinig danstalent bleek te hebben en er gekozen is voor een alternatieve opdracht. Maar ik vind het leuker om te denken dat dit er gewoon bijhoort).

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #263 Gepost op: 13-02-2024, 17:51:27 »
Dit zou trouwens een verwijzing kunnen zijn naar het eerste seizoen. Toen moesten de deelnemers didgeridoo leren spelen en dat geval overal mee naar toenemen. Uiteindelijk is er niets meer met die hele didgeridoo gedaan.

Nouja, dat was wel echt een opdracht. Maar het is nogal lastig om 1 minuut lang ononderbroken didgeridoo te spelen, dus die opdracht is snel verwaarloosd.


In dit geval vond ik het op zich wel leuk. Prima om die kandidaten de tijd te laten doden met eens iets anders. Bovendien is het gewoon net iets mooier als je bij zo'n opdracht aankomt dat de kandidaten niet te houterig en vertwijfeld er staan. En juist wel grappig dat er vervolgens niets mee gedaan wordt. Enige minpuntje vind ik dan wel dat het qua tijd ietsje korter had gemogen. Zeker omdat we een ronde van de opdracht niet hebben gezien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #264 Gepost op: 14-02-2024, 23:22:36 »
Wat Martje zegt ;D

Sowieso is dat ook iets wat ik bij de Vlaamse Mol ook leuk vind. Daar zien we kandidaten ook wel eens los gaan op een feest, ergens kamperen of zelfs in zoals in de jubileumeditie een tatoeage zetten. Allemaal geen vereiste onderdelen voor de opdrachten of de zoektocht naar de mol, maar wel leuk voor de beleving en wat mij betreft ook gewoon leuke tv.

Maar het grote verschil met de Vlaamse Mol is dat daar dit soort in-between-scènes oprecht ongedwongen overkomen, en we daarin de vaak aanstekelijke groepsdynamiek tussen de kandidaten zien, als in een heus realityprogramma. En daar hebben ze het lef om kandidaten die al een hele avond aan de boemel zijn vervolgens nog aangeschoten (of erger) een opdracht te laten doen. In WIDM voelt het kunstmatig, vooral bedoeld om het vakje 'Cultuur' af te kunnen vinken. Tijdverlies in een toch al buitengemeen matig seizoen.
Woosie down?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #265 Gepost op: 14-02-2024, 23:45:08 »
Nou, ik ben over veel dingen dit seizoen enthousiast, maar het lijkt wel of ze dit seizoen alle leuke 'losse' momentjes van de reis hebben wegbezuinigd. Het dansje oefenen vond ik bijvoorbeeld een fijn cultureel intermezzo, maar het had niet als opdracht gepresenteerd hoeven worden. Ik kan me letterlijk niet één scène herinneren buiten de opdrachten om die niet alsnog een nabespreking was of over bondjes of het penningmeesterschap ging.

WIDM is een spelprogramma, het is een reisprogramma, maar het is zoals Michmol zegt ook realityprogramma. Ik wil weten hoe de groepsdynamiek is buiten het spel om! Juist ook omdat de beste Mollen uit de geschiedenis juist daarin de groep volledig om hun vinger wisten te winden. Dennis hadden de kandidaten al in het vliegtuig naar Mexico afgestreept, Milouska plaatste zichzelf juist buiten de groep en werd daardoor niet verdacht. Ik wil weten wie grapjes maakt waarover, wie goede gesprekken voert met wie, wie zelfs bij het ontbijt nog een uitvergroting van zichzelf speelt, wie vrienden worden en wie elkaar minder hebben liggen. Wie je bent in een spel is één ding, maar wie je bent met een groep is een heel ander, maar cruciaal verhaal.
...óf niet!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #266 Gepost op: 15-02-2024, 00:25:35 »
Was inderdaad heerlijk bij de oudere WIDM seizoenen, om echt mee op reis te worden genomen en beelden te krijgen van de groepsdynamica buiten de opdrachten en het bondjes smeden om. Het leek toen, ondanks de BN'ers, allemaal wat intenser en fanatieker ook. Argentinië of Mexico met Dennis waren mede daardoor onvergetelijke seizoenen. Alles is sneller geëdit nu, gelikter. Minder schoolreisje en meer BN'ers die constant bewust zijn van hoe ze overkomen op tv.

Het is zeker een van de betere seizoenen tot nu toe van de afgelopen jaren. Meer interessante opdrachten. Maar het blijft een heel ander tv product dan de oudere versies (en ook vergeleken met de zuiderburen)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #267 Gepost op: 15-02-2024, 07:09:31 »
Maar dit is dus heel duidelijk een kwestie van smaak. Er werd namelijk een paar seizoenen terug volop geklaagd dat het teveel over bondjes ging… en opdrachten meer in beeld moesten. Nou dat gebeurd nu, blijkbaar op een andere manier dan een aantal kijkers willen (of een andere groep), maar dat stoort me soms aan dit topic. Er wordt gesteld dat een seizoen slecht is/ dingen niet fijn zijn alsof het feiten zijn, maar het is allemaal een kwestie van smaak. De ene poster vindt dit of dat niet fijn, het is geen voldongen feit dat iedereen dat vindt en het zou fijn zijn als het daarom ook wat minder stellig gebracht zou worden. (Dan voel ik me ook niet zo genoodzaakt om een tegengeluid te horen, want iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben!)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #268 Gepost op: 15-02-2024, 08:14:35 »
Maar dit is dus heel duidelijk een kwestie van smaak. Er werd namelijk een paar seizoenen terug volop geklaagd dat het teveel over bondjes ging… en opdrachten meer in beeld moesten. Nou dat gebeurd nu, blijkbaar op een andere manier dan een aantal kijkers willen (of een andere groep), maar dat stoort me soms aan dit topic. Er wordt gesteld dat een seizoen slecht is/ dingen niet fijn zijn alsof het feiten zijn, maar het is allemaal een kwestie van smaak. De ene poster vindt dit of dat niet fijn, het is geen voldongen feit dat iedereen dat vindt en het zou fijn zijn als het daarom ook wat minder stellig gebracht zou worden. (Dan voel ik me ook niet zo genoodzaakt om een tegengeluid te horen, want iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben!)
Volledig mee eens is een kwestie van smaak. De mensen die Vlaamse mol kijken vinden misschien snel dingen bij de Nederlandse mol minder leuk, omdat ze gaan vergelijken. Je moet gewoon accepteren dat het eigenlijk gewoon twee verschillende programma’s zijn met een dezelfde opdracht wie is de mol. Ik hou zelf de Vlaamse mol niet vol, omdat ik dat gewoon minder leuk vind en dat heeft ook te maken met smaak. En wees blij dat zulke programma’s maken en ook naar ons mening luisteren en af toe dingen veranderen in een positieve richting, ze kunnen ook denken van wat vervelende fans met al die kritiek.

Maar toch ben ik heel blij dat we dat er een Evaluatietopic is geopend sinds het begin. Naast dat ik niet altijd eens ben met al kritieken vind ik wel leuk om ze te lezen. Natuurlijk zou het fijn als het een combi is en niet alleen negatieve kriktiek, maar dat gaat wel goed volgens mij. Ook al geven ook paar onder ons alleen negatieve. (Behoorlijk harde soms)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 09:15:09 door Mol1991 »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #269 Gepost op: 15-02-2024, 09:56:44 »
Maar dit is dus heel duidelijk een kwestie van smaak. Er werd namelijk een paar seizoenen terug volop geklaagd dat het teveel over bondjes ging… en opdrachten meer in beeld moesten. Nou dat gebeurd nu, blijkbaar op een andere manier dan een aantal kijkers willen (of een andere groep), maar dat stoort me soms aan dit topic. Er wordt gesteld dat een seizoen slecht is/ dingen niet fijn zijn alsof het feiten zijn, maar het is allemaal een kwestie van smaak. De ene poster vindt dit of dat niet fijn, het is geen voldongen feit dat iedereen dat vindt en het zou fijn zijn als het daarom ook wat minder stellig gebracht zou worden. (Dan voel ik me ook niet zo genoodzaakt om een tegengeluid te horen, want iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben!)

Dit.
Ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic maar ben het met jouw posts eens. Inderdaad werd er geklaagd over het bondjesgedoe en nu we er weinig van zien wordt er weer geklaagd. Ik heb me  nooit gestoord aan de  bondjes en onderlinge gesprekjes en mis nu ook de groepsdynamiek.

Ook eens met Mol1991
Ik kijk graag naar de Vlaamse mol maar vind daar ook niet alles leuk.

Ieder seizoen zie je dat men veranderingen/verbeteringen probeert door te  voeren. Bijv. de voorstelvideo's die in het verleden een groot deel van afl. 1 opslokten. We zien nu een korte versie op de website en een langere in Niet de mol. Er valt zeker nog wel wat te verbeteren maar ik stoor me ook vaak aan de harde negatieve posts .

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #270 Gepost op: 15-02-2024, 10:20:50 »
Maar "beelden van de natuurlijke interactie van de kandidaten buiten de opdachten om" staat niet gelijk aan "gesprekken over bondjes". Dat er geklaagd werd over een teveel van het tweede kan ik goed begrijpen. Dat men desondanks behoefte heeft aan het eerste ook.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #271 Gepost op: 15-02-2024, 11:11:09 »
Maar "beelden van de natuurlijke interactie van de kandidaten buiten de opdachten om" staat niet gelijk aan "gesprekken over bondjes". Dat er geklaagd werd over een teveel van het tweede kan ik goed begrijpen. Dat men desondanks behoefte heeft aan het eerste ook.

Zeer juist.

En Martje, Marimol en Mol1991: valt jullie niet op dat de teleurstelling over heel veel elementen in dit seizoen tamelijk breed gedragen wordt, maar dat onder de mensen die minder enthousiast zijn nooit iemand is die schrijft 'Ik erger me enorm aan mensen die zo positief zijn'?


Ik werp even een blik in mijn glazen bol, en zie geen topito. Wél zie ik een moderator die zegt het met forummer X eens te zijn, en dat het wel wat minder met de kritiek kan. De woorden 'respect voor de makers' doemen op. En iets met 'sfeer verpesten' en 'golf van haat'. Er wordt gegumd en vervolgens geband. Het evaluatieopic keert in het volgende seizoen nog wel terug, zij het met aangescherpte huisregels. Daarna zal het weer voor enkele jaren verdwijnen, om vervangen te worden door een rubriek 'tips en tops' (of staat er nou 'mosterd na de maaltijd'?, ik kan het niet goed lezen). ::helderziend::
Woosie down?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #272 Gepost op: 15-02-2024, 11:22:44 »
Nou nou Michmol, dit is ook een beetje overdreven. Ik ben grote voorstander van dit evaluatietopic en van mij mag veel. En ik zag in jouw reactie en van anderen dat inderdaad over het hele seizoen ging, ik had het woord bondjes ook niet genoemd. Maar soms kan het gewoon iets minder hard, stellig en vind logisch dat die mensen irriteren aan alleen positieve dingen. Maar je kan ook negatief kritiek leveren door het iets minder hard te formuleren.

Ik ben zelf best wel een eerlijk en hard persoon en kan in dit geval jullie harde kritiek goed kan begrijpen omdat je ook bij jezelf wil blijven, de mensen die het doen. Maar toch probeer ik op het forum gewoon minder hard te zijn, zoals ik heb afgelopen jaar paar afleveringen van de Vlaamse mol gekeken en commentaar gegeven in de Evaluatietopic, was best wel negatief, maar niet hard.

Het lastig is aan de Evaluatietopic is dat je je mening wil uiten als het negatief of positief is en de meningen heel erg kunnen verschillen. Maar toch met respect wil omgaan met elkaar en dat je dan ook naar beide meningen moet luisteren. Je kan niet met iedereen rekening houden klopt, maar je kritiek op een zachter manier laten overkomen, kan iedereen vind ik.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 11:54:24 door Mol1991 »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #273 Gepost op: 15-02-2024, 12:15:14 »

Het lastig is aan de Evaluatietopic is dat je je mening wil uiten als het negatief of positief is en de meningen heel erg kunnen verschillen. Maar toch met respect wil omgaan met elkaar en dat je dan ook naar beide meningen moet luisteren. Je kan niet met iedereen rekening houden klopt, maar je kritiek op een zachter manier laten overkomen, kan iedereen vind ik.

Maar Mol1991, jij en een aantal anderen werpen zich nu op als de toonpolitie, en dáár sla ik op aan (niet op jullie positieve gevoelens bij dit seizoen, die jullie van harte gegund zijn).

Zoals bekend is dit topic ontstaan uit een tamelijk breed gedragen behoefte, die verleden jaar aan het licht kwam toen er een topic was met de titel 'Missen jullie bepaalde dingen op het forum?'. Er is toen vrij constructief gediscussieerd over hoe zo'n kritiek- of evaluatie- of reflectietopic (die al lopende het seizoen zou worden geopend) eruit moest zien. Ik verwees toen naar een stokoud topic, geopend door Stijn-h, die in drie longreads zijn 'kritische noot over het huidige seizoen' uiteenzette. Daarop ontspon zich een interessante discussie, maar al snel miegelde het van de metareacties in de trant van 'Jammer', 'Zuur', 'Het is ook nooit goed', 'Ik heb geen zin in zo'n lap kritische tekst', 'Ben het geklaag wel een beetje zat', 'Jullie verwachten te veel', 'Laat het programma en de makers in hun waarde', 'Dit is kritiek om de kritiek' enz.

Ik schreef toen ook: 'Bij scheldpartijen of persoonlijke aanvallen - die altijd al in strijd waren met de huisregels - kan dan natuurlijk alsnog ingegrepen worden, maar het zou zó fijn zijn als er een topic zonder betutteldisclaimer kwam waar je kon reageren zonder dat de 'tone police' (waarmee ik niet eens in eerste instantie de moderators bedoel) onmiddellijk in rotten van drie aantreedt.' en Het enige wat ik van een dergelijk topic verwacht is dat daar geen mensen komen klagen over 'negativiteit' en 'boehoe' en 'kijk dan niet', waardoor er weer allerlei metadiscussies ontstaan. Dát is de afgelopen jaren mijn aller- allergrootste ergernis geweest.


Dat dreigt nu toch weer te gebeuren. Ik heb mijn eigen posts in dit topic nog eens doorgelezen en hoewel ik de polemische formulering niet schuw, ben ik ervan overtuigd dat ik nergens 'te hard' of 'respectloos' ben. Dat zijn natuurlijk sowieso subjectieve begrippen, maar er wordt althans door mij geen schuttingtaal gebezigd of anderszins gescholden (de woorden 'enorme zak stront' kwamen niet van mij, bijvoorbeeld).

Mijn punt is: maak gerust zoveel mogelijk complimentjes aan de makers en/of de afleveringen in dit topic als je wil, maar onthou je alsjeblieft van commentaar op de 'toon' van anderen. Daar zijn de moderators al voor - desnoods aan te roepen via een speciaal knopje rechtsonder - en het is sowieso een zwaktebod, aangezien zulke opmerkingen doorgaans vooral worden gemaakt als de inhoudelijke argumenten tekort schieten.

Woosie down?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2024, 12:17:02 »

Ik werp even een blik in mijn glazen bol, en zie geen topito. Wél zie ik een moderator die zegt het met forummer X eens te zijn, en dat het wel wat minder met de kritiek kan. De woorden 'respect voor de makers' doemen op. En iets met 'sfeer verpesten' en 'golf van haat'. Er wordt gegumd en vervolgens geband. Het evaluatieopic keert in het volgende seizoen nog wel terug, zij het met aangescherpte huisregels. Daarna zal het weer voor enkele jaren verdwijnen, om vervangen te worden door een rubriek 'tips en tops' (of staat er nou 'mosterd na de maaltijd'?, ik kan het niet goed lezen). ::helderziend::
Doe het nou niet Michmol, je blijft veel sterker als je bij de inhoud blijft. Je gal weer uitspuwen over dit draagt op geen enkele manier bij aan het gesprek.

Vorig jaar is er veel feedback gekomen van forummers dat ze graag een evaluatietopic wilden zien tijdens het seizoen. Daar hebben we kritisch bij stilgestaan en geconcludeerd dat het een prima idee is. Ik snap niet zo goed waarom je dan nu weer ouwe koeien uit de sloot moet trekken?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2024, 12:20:14 »
Doe het nou niet Michmol, je blijft veel sterker als je bij de inhoud blijft. Je gal weer uitspuwen over dit draagt op geen enkele manier bij aan het gesprek.

Vorig jaar is er veel feedback gekomen van forummers dat ze graag een evaluatietopic wilden zien tijdens het seizoen. Daar hebben we kritisch bij stilgestaan en geconcludeerd dat het een prima idee is. Ik snap niet zo goed waarom je dan nu weer ouwe koeien uit de sloot moet trekken?

Ik wil helemaal geen ouwe koeien uit de sloot halen, ik constateer alleen dat zich de laatste week in dit topic een patroon aftekent dat jij en ik - aan weerszijden van die sloot - al eerder hebben zien ontstaan. Daar probeer ik juist voor te waarschuwen.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 12:43:16 door Michmol »
Woosie down?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #276 Gepost op: 15-02-2024, 12:29:55 »
Dan kunnen we nu weer terug naar waar het hier om gaat  ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #277 Gepost op: 15-02-2024, 13:29:38 »
Maar dit is dus heel duidelijk een kwestie van smaak. Er werd namelijk een paar seizoenen terug volop geklaagd dat het teveel over bondjes ging… en opdrachten meer in beeld moesten. Nou dat gebeurd nu, blijkbaar op een andere manier dan een aantal kijkers willen (of een andere groep), maar dat stoort me soms aan dit topic.
Er zit veel tussen dat het teveel over bondjes ging en vrijwel niets over bondjes. Ik wil op zijn minst weten wie er met wie een bondje heeft, op het moment dat zo'n bondje wordt gesmeed. Hoeveel zendtijd je hier aan wil besteden is een kwestie van smaak.
Ik vind het jammer dat ik, op het moment dat Babs een bondje wil met Rosario, en passant moet horen dat Rosario al een bondje heeft met Fons en Fons ook een bondje met Tooske (als mijn aantekeningen mij niet in de steek laten).

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #278 Gepost op: 15-02-2024, 13:37:16 »
Volgens Tooske had ze nooit echt een bondje met Fons, zei ze in niet de mol. Alleen met Justin en Babs.
Verder ben ik eens wat je zegt MartinJ, ik wil dit ook weten. Je ziet de laatste tijd steeds minder helaas, want ik wist van Splinter en Laksmi het voorbeeld ook niet.
Ze kunnen ook doen als ze niet meer kijktijd kunnen krijgen, dat ze voortaan 2 spellen of bij korte spellen 3 per aflevering doen en dat ze toch meer laten zien van hoe de groepsverband is. Dat je naast de groepsverband nog genoeg ruimte hebt voor mooie natuurbeelden en het spel duidelijk in beeld laten zien.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 13:48:55 door Mol1991 »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #279 Gepost op: 15-02-2024, 13:47:04 »
Ik vond de afgelopen uitzending leuker dan de vorige. Ik hoop stiekem dat we zaterdag verrast worden door een opdracht waarbij de danspasjes die ze hebben geleerd ineens relevant blijken.

Mijn kritiek dat de spelregels onduidelijk/onvolledig worden benoemd voor aanvang blijft staan. Op 1/3e of halverwege de opdracht via een biecht horen wat wel/niet mag is vervelend en maakt dat je dingen met terugwerkende kracht in een ander licht moet bezien en dat haalt me uit de flow tijdens het kijken. Ik hoop dat ze dat tijdens het volgende (nog niet opgenomen) seizoen anders doen.