Poll

Wie wordt de verliezend finalist?

Anna
2 (4.2%)
Fons
22 (45.8%)
Rosario
24 (50%)

Totaal aantal stemmen: 48

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 20019 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 10-02-2024, 19:51:29 »
Stand voor de aflevering
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 10-02-2024, 21:43:53 »
Stemmen kan weer
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 10-02-2024, 23:01:19 »
Babs

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 11-02-2024, 02:05:57 »
Geen idee wie gaat afvallen, maar ik hoop Rian. Doet me gewoon te weinig. Kees ook regelmatig niet zo actief, maar kan om hem erg lachen. Dat mis ik bij Rian helaas.

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 11-02-2024, 11:06:09 »
Mij viel deze en vorige week op dat de afvaller tijdens de uitzending als eerste in een biecht in beeld komt. Geen tijd om dat van de eerdere afleveringen te controleren. Maar wie weet kun je zo in elk geval steeds voor 9 uur je punten ‘redden’ ?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 12-02-2024, 15:24:49 »
Het is al vaak gebeurd dat wij maar steeds op een Afvaller stemmen maar die er maar niet uit wil gaan.... waarom... omdat die de mol is  ::rofl::

Kees staat nu WEER bovenaan.... oudere jongere zouden Koot&Bie zeggen.

Had zelf ook weer Kees gestemd maar wel met bovenstaande regel. Die is echt de mol als ie er (inclusief Babs obsessie) nu WEER niet uitgaat ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 12-02-2024, 15:46:14 »
Eentje van de dagbesteding, ben bang dat Kees het zal zijn...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 12-02-2024, 20:39:16 »
Hoop het niet. Denk ook dat hij alles te goed in de gaten houdt en heeft en daardoor in de finale komt.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 12-02-2024, 20:40:05 »
Ik gok Kees of Fons

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 12-02-2024, 21:28:13 »
Kees of (en de aflevering daarna Fons), als kees weer een trucje uithaalt (zoals heel snel de test maken) of zichzelf extra verdacht maakt zodat een paar kandidaten denken oh misschien toch kees, kan hij zichzelf redden..

Vraag me wel af hoe rian nog in het spel zit, ze was niet snel bij de analoge test en bij het extra beeldmateriaal na de executie van jeroen is duidelijk te zien (vgm) dat ze niet op anna zit.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 12-02-2024, 21:37:47 »
Vraag me wel af hoe rian nog in het spel zit, ze was niet snel bij de analoge test en bij het extra beeldmateriaal na de executie van jeroen is duidelijk te zien (vgm) dat ze niet op anna zit.

Logisch ze is de mol. Ik zei vorig jaar ook als Jurre niet de mol is, zou ik niet geloven dat hij zo ver komt als kandidaat. Heb dit jaar precies dezelfde gedachte bij Rian.

Of ze heeft net zoveel geluk als Jochem van Gelder, maar dan zonder troeven.

Offline Jermolito84

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 12-02-2024, 22:36:29 »
Het is al vaak gebeurd dat wij maar steeds op een Afvaller stemmen maar die er maar niet uit wil gaan.... waarom... omdat die de mol is  ::rofl::

Kees staat nu WEER bovenaan.... oudere jongere zouden Koot&Bie zeggen.

Had zelf ook weer Kees gestemd maar wel met bovenstaande regel. Die is echt de mol als ie er (inclusief Babs obsessie) nu WEER niet uitgaat ::tandpastasmiley::

Kees is niet de mol. En kees zit ook niet op Babs.
Kees heeft allerlei trucjes om anderen te testen. Kleine foutjes/versprekingen maken en kijken hoe die ander daar mee omgaat. Ik denk dat Kees al een tijdje op de juiste mol zit.

Dat zou ook verklaren waarom je bij Kees nooit ziet of hoort wie hij echt verdenkt. Als Kees de mol zou zijn, zouden ze hem juist wel verdenkingen laten uitspreken. Dat zijn dan meestal kandidaten die ver komen.

Offline Jermolito84

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 12-02-2024, 22:46:30 »

 Ik zei vorig jaar ook als Jurre niet de mol is, zou ik niet geloven dat hij zo ver komt als kandidaat. Heb dit jaar precies dezelfde gedachte bij Rian.

Of ze heeft net zoveel geluk als Jochem van Gelder, maar dan zonder troeven.

Ik dacht bij Rian precies dit. Maar ik denk toch dat ze niet de mol is. " dom geluk "
Zijn natuurlijk al genoeg seizoenen waarbij in de finale de verliezend finalist op de verkeerde mol zat. Maar als de mol van hetzelfde geslacht is als de winnende finalist of heel vaak in hetzelfde groepje heeft gezeten als de winnende finalist is dat natuurlijk niet zo gek.

Maar ik krijg wel een vermoeden, nu ze deze aflevering juist wel veel in beeld kwam toch snel naar huis gaat.

Ik denk dat Fons en Kees of Sor en Kees in de finale komen als winnend en verliezend finalist. En ik krijg steeds sterker het vermoeden dan Anna de mol is. Fons en Rosario zitten alle afleveringen alleen op vrouwelijke kandidaten als mol. Dat zou verklaren waarom zij er nu nog inzitten gezien de anderen vaak deels/grotendeels op mannelijke kandidaten zitten.  Bij kees hoor of zie je in de montage nooit wie hij echt verdenkt. Dus denk dat hij al vrij snel op de juiste mol zat.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 12-02-2024, 23:05:05 »
Kees is niet de mol. En kees zit ook niet op Babs.
Kees heeft allerlei trucjes om anderen te testen. Kleine foutjes/versprekingen maken en kijken hoe die ander daar mee omgaat. Ik denk dat Kees al een tijdje op de juiste mol zit.

Dat zou ook verklaren waarom je bij Kees nooit ziet of hoort wie hij echt verdenkt. Als Kees de mol zou zijn, zouden ze hem juist wel verdenkingen laten uitspreken. Dat zijn dan meestal kandidaten die ver komen.

Hoe kan anna de mol zijn? justin zat deels op anna, en als jeroen  toen ook al op fons/sor zat had justin niet hoeven afvallen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #94 Gepost op: 12-02-2024, 23:09:51 »
Mij viel deze en vorige week op dat de afvaller tijdens de uitzending als eerste in een biecht in beeld komt. Geen tijd om dat van de eerdere afleveringen te controleren. Maar wie weet kun je zo in elk geval steeds voor 9 uur je punten ‘redden’ ?
Als eerste in een biecht in beeld:
Aflevering 1: Tooske (Anna als eerste na leader)
Aflevering 2: Kees
Aflevering 3: Kees
Aflevering 4: Anna
Aflevering 5: Babs. (Jeroen kwam na de leader.)
Aflevering 6: Tooske

Wat eerder een aanwijzing kan zijn is als een kandidaat veel in beeld is. Dat was me zowel bij Jeroen als Tooske inderdaad opgevallen.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2024, 23:11:43 door Delightz »

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #95 Gepost op: 12-02-2024, 23:11:36 »
Aflevering 1: Tooske
Aflevering 2: Kees
Aflevering 3: Kees
Aflevering 4: Anna
Aflevering 5: Babs. (Jeroen kwam na de leader.)
Aflevering 6: Tooske

Wat eerder een aanwijzing kan zijn is als een kandidaat veel in beeld is. Dat was me zowel bij Jeroen als Tooske inderdaad opgevallen.

Jeroen was de afleveringen daarvoor toch ook redelijk in beeld?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #96 Gepost op: 13-02-2024, 11:54:06 »
Rian toch maar weer, zoniet, dan zit ze denk ik op de goede mol...

Offline Jermolito84

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #97 Gepost op: 13-02-2024, 20:30:08 »
Hoe kan anna de mol zijn? justin zat deels op anna, en als jeroen  toen ook al op fons/sor zat had justin niet hoeven afvallen.

Justin zat in aflevering 1 op Jip, Babs en Jeroen en aflevering 2 op Tooske, Anna, Fons en Jip.
In aflevering 3 waarin hij afviel is niet gezegd op wij hij zat. Dus ja, Justin kan best afvallen als hij een enkele vraag op Anna invult en zij toch de mol is. In enorm veel seizoenen zat de afvaller uit de eerste aflevering juist op de Mol.

Sowieso is alles wat wij als kijker te horen krijgen niet altijd hoe het werkelijk is.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #98 Gepost op: 13-02-2024, 21:32:43 »
Justin zat in aflevering 1 op Jip, Babs en Jeroen en aflevering 2 op Tooske, Anna, Fons en Jip.
In aflevering 3 waarin hij afviel is niet gezegd op wij hij zat. Dus ja, Justin kan best afvallen als hij een enkele vraag op Anna invult en zij toch de mol is. In enorm veel seizoenen zat de afvaller uit de eerste aflevering juist op de Mol.

Sowieso is alles wat wij als kijker te horen krijgen niet altijd hoe het werkelijk is.

Degene die de meeste vragen goed heeft gaat door, toch? hoe kun je dan afvallen als je op de mol zit?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #99 Gepost op: 14-02-2024, 11:04:32 »

het gaat idd om goed te antwoorden, je kan op de juiste mol zitten maar de vragen op die mol fout beantwoorden
(denk vb. aan Karin die een vraag op zichzelf invult in S11)
klaar voor de strijd