Ik zei vorig jaar ook als Jurre niet de mol is, zou ik niet geloven dat hij zo ver komt als kandidaat. Heb dit jaar precies dezelfde gedachte bij Rian.
Of ze heeft net zoveel geluk als Jochem van Gelder, maar dan zonder troeven.
Ik dacht bij Rian precies dit. Maar ik denk toch dat ze niet de mol is. " dom geluk "
Zijn natuurlijk al genoeg seizoenen waarbij in de finale de verliezend finalist op de verkeerde mol zat. Maar als de mol van hetzelfde geslacht is als de winnende finalist of heel vaak in hetzelfde groepje heeft gezeten als de winnende finalist is dat natuurlijk niet zo gek.
Maar ik krijg wel een vermoeden, nu ze deze aflevering juist wel veel in beeld kwam toch snel naar huis gaat.
Ik denk dat Fons en Kees of Sor en Kees in de finale komen als winnend en verliezend finalist. En ik krijg steeds sterker het vermoeden dan Anna de mol is. Fons en Rosario zitten alle afleveringen alleen op vrouwelijke kandidaten als mol. Dat zou verklaren waarom zij er nu nog inzitten gezien de anderen vaak deels/grotendeels op mannelijke kandidaten zitten. Bij kees hoor of zie je in de montage nooit wie hij echt verdenkt. Dus denk dat hij al vrij snel op de juiste mol zat.