Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 59954 keer)

Offline lolokane

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #360 Gepost op: 4-03-2024, 14:36:36 »
Ik vind het wel jammer. Het lijkt wel of heel Nederland is afgehaakt als ik dit forum de laatste jaren statistisch bekijk. Een beetje willekeurig nummers bij elkaar optellen is geen hint. Dan houd ik het nog liever bij het feit dat ze gewoon slecht aan het acteren was.

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #361 Gepost op: 4-03-2024, 15:36:01 »
stuttingstaal wordt  hier nu naarstig gebezigd...

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #362 Gepost op: 4-03-2024, 15:51:52 »
Ik vind het wel jammer. Het lijkt wel of heel Nederland is afgehaakt als ik dit forum de laatste jaren statistisch bekijk. Een beetje willekeurig nummers bij elkaar optellen is geen hint. Dan houd ik het nog liever bij het feit dat ze gewoon slecht aan het acteren was.

Een beetje humor mag toch soms.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 4-03-2024, 19:58:12 »
Hij is zó mooi, dat je er al bijna van uit kunt gaan dat ze 'm haast niet verzonnen hadden kunnen hebben, gezien de matige hints die we gewens zijn.

;D

Dat is nou net ook mijn ervaring. En ik verdenk Anna. Dit is gewoon te mooi samen gebracht. De kwaliteit aan hints die je bij De mol zou verwachten maar bij WIDM nooit krijgt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #364 Gepost op: 4-03-2024, 20:03:46 »
De kroon heeft in dat Mexicaanse kaartenspel nr. 47…atoomgetal van Ag is 47…Ag: Anna Gimbrere. Anna had de kroon.

Daarbij is Ag zilver en Anna is de 25e mol. Het ‘zilveren’ jubileum.

Ik zit momenteel niet in deze tunnel, maar als Anna de mol is en deze hint klopt, is het prachtig! Ik vind het een mooie hint.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #365 Gepost op: 4-03-2024, 20:36:53 »
Ik zit momenteel niet in deze tunnel, maar als Anna de mol is en deze hint klopt, is het prachtig! Ik vind het een mooie hint.  ::ok::

Nooit te laat om te joinen, mijn vriend.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 4-03-2024, 22:20:09 »
Nooit te laat om te joinen, mijn vriend.

Dat is altijd fijn om te weten.  ::ok::

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 5-03-2024, 08:47:59 »
Er is nu vier keer een morph van foto’s waar de figuur met bloemenkrans opvalt:
-   Aan de start van widm 5 hoofden, de middelste is de bloemenkrans
-   Het schilderij van opdracht 1 is mogelijk een morph van Frida en Anna, het midden van Frida en Anna
-   In de leader na Anna 3 hoofden in omgekeerde volgorde van start programma, stopt bij hoofd bloemenkrans
-   Aan het eind van het programma stopt de opname bij de morph van de bloemenkrans bij Fons met het hoofd niet helemaal zichtbaar in de bol

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #368 Gepost op: 6-03-2024, 21:03:50 »
Na de molympische spelen vind Sor een enveloppe in de bar. Anna zit eerst tussen Kees en Jip. Later zit ze Tussen Jeroen en Tooske. Anna is dus van haar plek geweest. Op foto 4 zie je de brief die door iemand van het restaurant naar buiten wordt gebracht en weggegooid wordt. (dus niet de enveloppe).
Bij opdracht 4.1 Kijken, kijken, wel kopen (fietsen/markt) leest Sor de brief in de tweede enveloppe voor. Meteen daarna heeft Anna de enveloppe in haar hand. Ook de eerste enveloppe had ze al voorgelezen. Ze heeft dus drie lege enveloppen.

Bij opdracht 5.3 hebben 4 van de 8 kandidaten een lege enveloppe. Terwijl Kees zijn lege enveloppe toont, zegt Anna: Niemand?
Heeft Anna de enveloppen met positieve bedragen vervangen door lege enveloppen en pakken daarom 4 mensen (Fons, Rian, Jeroen en Kees) een lege enveloppe in plaats van geld?

Dit was voor mij het moment dat er geen twijfel meer was.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #369 Gepost op: 6-03-2024, 23:08:53 »
Ik zat vanmorgen te denken aan die wel heel erg goed doordachte binaire theorie uit de yuotube van Dean....

We zaten 2 weken terug op 43. Daar moest vorige week dus 0100 bij komen. Decimaal 4, dus. Maar het werd 0001. Decimaal 1.

De theorie strandde, er was nog een 3 nodig. En om die te maken: helaas kon er geen 011 of 0011 worden gemaakt.

Maar hadden we niet ook nog de spiegels?

Goed, we hadden 44, en dus nog een 3 nodig. En zie daar de rol van de spiegel......

Ik weet wel dat het heel onwaarschijnlijk is, maar ik zag ineens een mogelijkheid om de benodigde 0011 te maken:

Met een spiegel zetten we er gewoon een 2e Anna bij. Door die zó te plaatsen en vanuit een berekende hoek de 3 finalisten te fotograferen, staat er een 2e Anna in spiegelbeeld náást de echte Anna.

Ik weet het, maffe theorie.....

Offline Allomol

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 7-03-2024, 11:58:33 »
Dat is nou net ook mijn ervaring. En ik verdenk Anna. Dit is gewoon te mooi samen gebracht. De kwaliteit aan hints die je bij De mol zou verwachten maar bij WIDM nooit krijgt.

Is dat zo? Ik vind de kwaliteit van deze hint eigenlijk nogal vergelijkbaar met die van de badeend-hint van Jurre. De moeder van Guus Geluk is een eend, de vader een gans. Anna heeft theoretische natuurkunde gestudeerd, geen scheikunde. Zo kan je alles wel aan elkaar knopen.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Shenzi26

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 7-03-2024, 12:26:33 »
Actorfame.nl: Anna heeft scheikunde gestudeerd aan de Universiteit van Utrecht  ::vergroot::

Offline Allomol

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 7-03-2024, 12:36:26 »
actorfame.nl?

Ik probeer Anna op deze site op te zoeken, ze staat erop maar er komt verder geen opleidingsinformatie over haar naar boven.

Haar wikipedia-pagina is het in ieder geval niet met je eens.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2024, 12:40:44 door Allomol »
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Shenzi26

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 7-03-2024, 13:17:59 »
Er staat ook dat Anna op 12 juni geboren is, dus  vergeet 't maar...Sorry, Allomol

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #374 Gepost op: 7-03-2024, 23:51:18 »
1 juni had ik nog kunnen verklaren.

De internationale notatie  june 1st.

Dat levert ook 6.1 op. Maar 12 juni?????

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 8-03-2024, 07:40:58 »
Actorfame.nl: Anna heeft scheikunde gestudeerd aan de Universiteit van Utrecht  ::vergroot::
Is die site een grap? Laten we een officiëler iets aanhouden :D https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/anna/. Ze heeft natuurkunde gestudeerd en ze studeerde dat in Amsterdam.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 9-03-2024, 13:05:15 »
Dat briefje dat Anna in de broekzak van Kees stopte bij de mololympische spelen blijf ik wat vreemd vinden.
Tja... De mol moet voor mij wel Anna of Rosario zijn. Waarbij ik Anna vooral verdacht vond t/m afl. 5 ongeveer. Rosario vind ik vooral verdacht in het tweede deel van de serie.

Ik zit nu te diep in de Rosario-tunnel, vrees ik. Het is niet anders.  ;D Iedereen veel plezier vanavond!

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #377 Gepost op: 9-03-2024, 13:26:32 »
Dat briefje dat Anna in de broekzak van Kees stopte bij de mololympische spelen blijf ik wat vreemd vinden.
Zou het kunnen dat zij dit deed om te voorkomen dat Kees in de war zou raken, of die codes nog een keer ging voorlezen, een anti-molse actie dus?

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #378 Gepost op: 9-03-2024, 13:27:56 »
En het regende nogal, dus dat papier niet op het natte gras leggen vond ik niet zo dom.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 9-03-2024, 15:25:20 »
Terechte punten @Delightz en @Brtdm; dat zou prima kunnen.