Ja, eens. Maar ik volg de kritiek op Anna (of de opdracht) niet helemaal hier. Andere kritiek ben ik het niet altijd mee eens, maar ik snap wel waar het vandaan komt.
En nogmaals, ik vind het ontzettend flauw om Charlie te vragen om zich te laten voorstellen met Carlos, zeker als andere kandidaten dit niet kunnen controleren omdat ze geen Spaans spreken.
Ik volg deze opmerking vooral niet, denk ik. Waarom zouden andere kandidaten dit niet kunnen controleren? Ze kunnen niet vloeiend Spaans, maar ze zijn toch niet achterlijk, haha. Met wat houtje-touwtje Spaans heeft Rian ongetwijfeld de namen van haar passagiers te weten gekomen. Als dan later blijkt dat die naam toch niet klopt, dan kan er bij haar een lampje gaan branden.
Ik vind het trouwens juist een prachtige sneaky molactie om zoiets niet bij haar eigen passagiers te doen, maar bij 1 van de anderen. Valt ze gelijk minder op.
En ja, als de opdracht gaat zijn "vraag mensen hun naam en zet ze op alfabet" dan is een typische molactie toch om mensen een foute naam te laten zeggen?
Flauw vind ik opdrachten waar het de mol makkelijk wordt gemaakt. Bijv bij de sleuteltjes in het water valt daar wat voor te zeggen. Hier vond ik het helemaal niet zo makkelijk voor de mol, aangezien het de andere kandidaten nogal opvalt als er iemand in de rij staat waarvan de naam niet blijkt te kloppen.