Het viel me op dat Tooske een fractie te vroeg reageert als ze haar enveloppe opent. Ze kan niet weten wat er inzit en toch heeft ze haar mond open van verbazing terwijl de enveloppe nog niet open is. Het zou een re-take kunnen zijn, ik vind meer reacties niet helemaal spontaan. Komt daarom de reactie van Tooske ook een beetje overdreven over? Ook bij de -3000 van Sor reageert ze te vroeg.
Eens met Molstein hierboven. Als Tooske de klep uit haar envelop omhoog trekt, belemmert die even het zicht op het kaartje. Maar ze kon allicht daarvoor al zien wat erop stond. Net als Babs die ook gewoon in de envelop kijkt, maar het kaartje laat zitten.
Maar bij Sors envelop reageert Tooske wel echt heel snel. Sor zegt 'Oh', en dan slaat ze haar hand al voor haar mond. Ze kan Sors kaartje absoluut nog niet hebben gezien. Beetje overdreven reactie, want daar had ook 0 euro op kunnen staan. Of +250 euro. Sor is nou eenmaal niet zo uitbundig in zijn emoties.
Het doet me denken aan 'Uitzitten', waar Tooske óók opvallend snel was met haar reactie. Nog voordat Rik toekwam aan zijn uitleg over de consequenties van niet blijven zitten, riep Tooske al: "Nee!!!". De anderen hadden nog geen benul waar Rik het over ging hebben.