nu we weten dat de mol geschminkt was bij aflevering 1, is de volgorde waarop de kandidaten deze opdracht deden weer heel interessant.

De mol moet wel als eerste of als laatste bij de waarzegster gezeten hebben, want:
Optie 1:
Mol werd vooraf geschminkt. Nadat alle 9 kandidaten zijn geweest werd de schmink verwijderd en doet de mol zelf de opdracht als kandidaat.
Optie 2:
De mol doet de opdracht eerst zelf en wordt daarna geschminkt.
Kan mij niet voorstellen dat de mol als middelste (2e t/m 9e) kandidaat bij de waarzegster zat, want dan zou de mol 2 x geschminkt moeten zijn.
Op basis van de lengte van kaarsen bij de 1e opdracht was Fobs als 1e, Anna als laatste (of eenna laatste) en Sor zat ergens in het midden.
Voor de makers zou het minste risico zijn om de mol als eerste de opdracht te laten doen, en daarna te schminken. (Dat zou Fons zijn)
Stel dat de mol als laatste (Anna) aan de beurt was, dan zou de mol na de 9e kandidaat eerst afgeschminkt moeten worden, met risico dat er toch iets zichtbaar blijft voor molloten.
Daarbij, de lengte van kaarsen bij Anna en Tooske is bijna hetzelfde, daar lijkt weinig tijd tussen te zitten.
Stel dat Anna de nol is, dan moet zij in zeeer korte tijd zijn afgeschminkt voorsat zij als kandidaat de opdracht heeft gedaan. Lijkt mij bijna onmogelijk.
Ik zat de afgelopen weken 100% in de Anna tunnel, maar twijfel nu wel enorm.. is het dan toch Fons??