Daarnaast hoeven de opdrachten die Mol2024's nichtje van 6 bedenkt, helemaal niet per se slecht te zijn.
Of een opdracht goed of lecht is, hangt af van zaken als, hoe haalbaar is een opdracht, hoe zijn de molmogelijkheden, hoe wordt het geld verdiend of niet verdiend, etc.
Wat dat betreft waren de opdracten van deze aflevering wat mij betreft best prima.
Eerste opdracht was misschien wat chaotisch, maar was best een okéë opdracht. Tweede opdracht vond ik leuker. Leuk hoe de sfeer van het land ermee wordt uitgebeeld en je zo iets over het land leert. Interessant qua spel vond ik dat het "telefoonspelrondje" terugkwam bij de eerste persoon die het hoort (gebeurde in elk geval bij Rian), waardoor zij kon checken en opmerkte dat er ergens iets fout ging. Ook interessant is dat de "bonusvraag" ervoor zorgde dat iedereen ging overleggen en er dan achterkwam welke denkfouten bij wie leefden.
Ik vond het een leuke aflevering. Ik vrees wel dat de test wat oneerlijk was (je zal maar goed zitten en door slecht geheugen eruit gaan.)
En de kandidaten die ik het leukst vind, zitten er nog in (Babs en Fons). Wel jammer dat Tooske er uit ging, maar in deze fase van het spel is het van iedereen jammer.