Stijn kwam na aflevering 4 in de poll bovendrijven als hoofdverdachte. Ik vermoed door het spookhuis. Toen Bridget in aflevering 5 afviel zijn er veel Bridgetverdenkers overstapt naar Stijn.
Ik vrees inmiddels dat Stijn de mol is omdat ik geen concurrentie meer zie in de overige kandidaten. Sophie maakt grote kans om de volgende afvaller te zijn. Roos is aan het nepmollen. Maaike en Nora hebben onnodig geld binnengehaald en Nora doet veel te veel te goed om mol te zijn. Mijn vrees komt ook omdat ik Stijn als een leuke kleurrijke kandidaat zag maar als mol vind ik het allemaal maar zozo.... (aflevering 10 eerst maar afwachten, misschien valt het nog mee
)
Eens met alles wat hierboven gezegd is over o.a. wie van de 3. In ronde 1 had hij zomaar als leugenaar ontmaskerd kunnen worden. Misschien heeft het vertrouwen dat Bridget als bondgenoot in hem had hem wel gered.
Maar ja, het was ook een mol die onvoorbereid voor het blok gezet is, ook dat is waar. Dus de verwachtingen kunnen niet te hoog zijn.
Zelf vond ik Stijn in het spookhuis wel geloofwaardig. Op andere plekken schrok hij ook plus hij laat zich nogal makkelijk intimideren of meesleuren met anderen. Het zou in mijn optiek ook wat vreemd zijn dat hij op sommige plekken goed zou kunnen acteren/liegen en op andere momenten er nu eenmaal niets van zou bakken. Ben verder overtuigd dat Bridget hem aan de jokers heft geholpen, daar zat geen Stijn bij

Maar goed, ik zie wel concurrentie. Roos die in your face molt waardoor niemand het meer gelooft. En zelfs Maaike zou ik niet heel erg van op kijken.
En ja, "slecht liegen" is nogal subjectief. Het enige harde bewijs dat we hebben is dat hij juist wel geloofd werd. Missie geslaagd dan, als mol.
Dat is geen bewijs dat Stijn toch goed kan liegen, slechts bewijs dat je Bridget van alles wijs kan maken (wat ze bij Boulevard wel eens heeft toegegeven, dacht ik)