Auteur Topic: Wieverdenktwie  (gelezen 17320 keer)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
Re: Wieverdenktwie
« Reactie #80 Gepost op: 16-02-2025, 11:54:46 »
Roos —> Stijn
Maaike —> Roos + Stijn
Nora —> Roos of Maaike
Sophie —> Roos + Stijn
Stijn —> ?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 16-02-2025, 11:55:06 »
We krijgen sowieso nog maar weinig info m.b.t. de test. Ik denk niet dat ze het zouden zeggen als het op tijd ging, omdat wij dan weer kunnen concluderen dat iemand dan alsnog op de juiste mol kan zitten en ze willen dat zo vaag mogelijk houden (is mijn indruk).

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #82 Gepost op: 16-02-2025, 12:03:33 »
Sophie en Nora hadden een bondje zei Nora in Niet de mol.
Beiden verdenken al een tijdje Roos. Iedereen verdenkt Roos.....
Roos heeft het echt heel goed gedaan ::bravo::

Omdat Nora echt zwaar tunnelde op Roos (zelfs na afloop nog) kun je wel nog eens een streep door haar halen als mol, immers zaten er nog een aantal te spreiden.

Het door het oog van de naald kruipen zoals Rik dat steeds zegt duurt dus almaar voort. Stijn doet het dus ook erg goed. Je hebt maar een lichte verdenking op hem nodig om in het spel te blijven, dat zal Nora de vorige aflevering met spreiden ook wel gedaan hebben maar nu ze de tunnel definitief in was gegaan was het meteen uit. Eens dus met SanderMFC dat hij toch heel onverdacht blijft.

Omdat Sophie duidelijk de mol niet meer kan zijn vanwege Sam geloof ik toch dat zij nu exit moet, dus van een SSS finale krijgen we ineens een RMS Roos/Maaike/Stijn.
De Blondine is de Mol :)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 16-02-2025, 14:33:53 »
Meestal hecht ik weinig informatiegehalte aan de verdenkingen die ze ons laten zien. Heel af en toe hoor je iets dat inderdaad (achteraf gezien) richtinggevend is/was.

Het is nu al de tweede keer dat Roos iets opmerkt over Stijn in de trant van: “Stijn is voortdurend ‘de clown’ aan het uithangen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat als mol 24/7 kan volhouden.” In de aflevering met de karaoke-opdracht liet ze zich ook iets dergelijks ontvallen. Het is niet echt een verdenking, maar het geeft toch aan dat Roos volgens mij nog altijd rekening houdt met Stijn als Mol. Stijn blijft bij haar voor twijfels zorgen en als spreidende kandidaat kan ze hem al die tijd hebben meegenomen bij het invullen van de test. Dat zou haar wel eens vruchten hebben kunnen opleveren om in het spel te blijven met al die anderen die hun pijlen richten op de verkeerde en er met teveel tunnelvisie zijn uitgevlogen.

De makers suggereren in aflevering 7 naar mijn gevoel dat zowat iedereen op Roos zit. Maar Nora sprak vorige aflevering ook een stevige verdenking uit naar Roos en Nora ligt er nu uit. Dat kan je ook nog altijd in twee richtingen uitleggen: iedereen zit inderdaad op Roos en Nora had de slechtste (of traagste) test nu, of iedereen die tunnelt op Roos zit fout en vliegt er onverbiddelijk uit. Roos zelf en Maaike (vorige week) lijken de enigen die Stijn nog niet losgelaten hebben.

We zullen wel zien de komende weken wat ervan aan is.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 16-02-2025, 14:34:47 »
Stijn —> ?

Stijn noemt bijna elke aflevering wel iemand anders bij de test, dat is inderdaad eerder mols dan kandidaats..

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 16-02-2025, 21:49:47 »
Nora heeft vanaf het begin zwaar in een tunnel gezeten zegt ze in niet de mol. Meest aannemelijke is dat haar iets in de auto is opgevallen en/of bij de eerste opdracht. Dan lijkt me dat ze Maaike of misschien nog Roos als mol had.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 16-02-2025, 23:20:52 »
Nora heeft vanaf het begin zwaar in een tunnel gezeten zegt ze in niet de mol. Meest aannemelijke is dat haar iets in de auto is opgevallen en/of bij de eerste opdracht. Dan lijkt me dat ze Maaike of misschien nog Roos als mol had.
Ja, maar dat was al voor dat ze wisten dat er nog geen mol was en diezelfde verdachte had ze tot ze eruit ging. Dus mij lijkt me de eerste opdracht het logisch of net zoals Sam in het vliegtuig al.

Edit: Ik geloof zelf dat de laatste twee afvallers nog vol op Roos zitten dus Nora en ik gok Sophie en dat de overgebleven kandidaten op de juiste mol zitten. Het lijkt dat Maaike, Stijn al redelijk lang als mol heeft en Roos heeft geluk dat veel kandidaten voor haar op de verkeerde mol aan het tunnelen waren, dat ze daardoor nog makkelijk kon spreiden (nam Stijn mee) en doorging. Dit Klopt niet met het feit dat ik Maaike als de mol zie, maar ik ga mij alvast rustig voorbereiden dat Stijn de mol is. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2025, 08:50:10 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #87 Gepost op: 17-02-2025, 14:39:57 »
Stijn noemt bijna elke aflevering wel iemand anders bij de test, dat is inderdaad eerder mols dan kandidaats..

De enige 100% duidelijke verdenking blijft Sam naar Sophie. Dan heb je nog de pseudodingen zoals Nora niet op Stijn, Maaike Stijn niet als hoofdverdachte.
Er wordt sowieso niet veel weggeven, waardoor de Sophieverdenking des te opvallender is.

Offline conderanda

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 18-02-2025, 22:31:07 »
Ja, maar dat was al voor dat ze wisten dat er nog geen mol was en diezelfde verdachte had ze tot ze eruit ging. Dus mij lijkt me de eerste opdracht het logisch of net zoals Sam in het vliegtuig al.

Edit: Ik geloof zelf dat de laatste twee afvallers nog vol op Roos zitten dus Nora en ik gok Sophie en dat de overgebleven kandidaten op de juiste mol zitten. Het lijkt dat Maaike, Stijn al redelijk lang als mol heeft en Roos heeft geluk dat veel kandidaten voor haar op de verkeerde mol aan het tunnelen waren, dat ze daardoor nog makkelijk kon spreiden (nam Stijn mee) en doorging. Dit Klopt niet met het feit dat ik Maaike als de mol zie, maar ik ga mij alvast rustig voorbereiden dat Stijn de mol is. ::rofl::

Als Maaike de mol is telt haar verdenking van Stijn niet mee, dus het feit dat Roos nog spreidt en niet is afgevallen kan ook juist om die reden zijn 😉

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 18-02-2025, 22:45:32 »
Als Maaike de mol is telt haar verdenking van Stijn niet mee, dus het feit dat Roos nog spreidt en niet is afgevallen kan ook juist om die reden zijn 😉
Haha true ;) En misschien zit Stijn op Maaike. Dan word het een finale zoals vanouds. En dan alleen Roos nog waarschijnlijk, omdat die spreid en meer richting Stijn gaat volgens mij dan Sophie doet.

« Reactie #90 Gepost op: 19-02-2025, 07:12:32 »
Roos werd door Nora in afl 6 genoemd tijdens de fotograafopdracht: “Roos zit daar, dan zit het wel goed” (Roos en Sophie zaten samen) Dus misschien dat Roos wel door haar vertrouwd werd.

Roos noemt Maaike als mol en verder twijfelt ze nog.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 19-02-2025, 07:31:22 »
Dat is wel waar wat je over Nora zegt. Ik vraag mij dan wel heel erg af op wie ze vanaf beginaf aan het tunnelen was, zelfs voor dat er een mol was en nu nog steeds gelooft dat die de mol is. Sophie is niet logisch, omdat ze een bondje heeft met haar en met de lasergame/kofferopdracht samen werkte of ze checkte haar als mol. Dus dan is het Stijn of Maaike en zat zij misschien gewoon op de juiste mol vanaf het begin, maar had ze de test gewoon slechter gemaakt of minder snel.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2025, 07:32:55 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #92 Gepost op: 19-02-2025, 08:50:45 »
Het is sowieso kort door de bocht om te denken dat Nora er op Roos is uitgegaan. Dus dank voor de ondersteuning.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 19-02-2025, 15:55:21 »
Het is sowieso kort door de bocht om te denken dat Nora er op Roos is uitgegaan. Dus dank voor de ondersteuning.
Maar zou Roos de mol zijn, kan nog steeds zijn dat Nora is afgevallen als iedereen toch al vol op Roos zit. Maar we weten dat pas in aflevering 10 zeker.

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2025, 21:38:34 »
Ze sturen dus daadwerkelijk op een Stijn vs. Roos...

Dan is het duidelijk... ::ohno::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 22-02-2025, 22:13:14 »
Ze sturen dus daadwerkelijk op een Stijn vs. Roos...

Dan is het duidelijk... ::ohno::

Ja alleen ik dacht dat Maaike op Stijn zat, dus blijkbaar niet.
Dus als Stijn het is wint Roos het en als Roos het is, word het nog spannend.

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2025, 22:14:36 »
Alhoewel Stijn zich richting Maaike leek te bewegen.

Dat zou het helemaal leuk maken. Als ze elkaar verdenken... ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2025, 22:19:57 »
Alhoewel Stijn zich richting Maaike leek te bewegen.

Dat zou het helemaal leuk maken. Als ze elkaar verdenken... ::rofl::
Haha het zou grappig zijn als ineens toch Maaike het is, dan heeft ze alle kandidaten en heel veel kijkers echt goed misleid. En dat Stijn op het eind toch denkt dat Maaike het is. En het kan opzich nog wel denk ik, want ook al vond ik Stijn het verdachts deze aflevering, Maaike deed het als kandidaat ook niet heel goed deze keer. Misschien kozen de kandidaten Maaike, omdat ze actrice is.  ;) maar dat ze later dacht oh ze is het toch niet hehe

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2025, 23:01:07 »
In het dagboek van Sophie staat dat ze met Stijn had afgesproken elkaar verdacht te maken. Ze verdacht hem dus niet denk ik, want je mol wil je niet onder de aandacht brengen van de rest.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 22-02-2025, 23:10:52 »
In het dagboek van Sophie staat dat ze met Stijn had afgesproken elkaar verdacht te maken. Ze verdacht hem dus niet denk ik, want je mol wil je niet onder de aandacht brengen van de rest.
In het dagboek heeft ze het erover dat ze met Nora had afgesproken om elkaar verdacht te maken. Met Stijn had ze op de kamer gegierd van het lachen.