Auteur Topic: Aflevering 9 - De juiste manier van leven  (gelezen 10574 keer)

Offline cinner

• Forumlid
Re: Aflevering 9 - De juiste manier van leven
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2025, 01:39:48 »
Dus waarom zou dit niet bij Roos gebeurd zijn, dat een kandidaat precies hetzelfde dacht als Sam, maar dan bij Roos en niet handbeweging maar haar gedrag.

Omdat haar gedrag nogal absurd, zeer opvallend en kandidaats was.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2025, 08:12:37 »
Omdat haar gedrag nogal absurd, zeer opvallend en kandidaats was.
Ze is gewoon chaotisch van haar zelf dit heeft niks te maken met het feit dat kandidaten denken dat haar gedrag op dat moment kandidaats is. Het is over het algemeen bekend dat juist best veel kandidaten al op de rest van de kandidaten letten in het vliegtuig. En vaak is het juist de zeer opvallende kandidaten en zeker als dit tijdens de opdrachten zo blijft nemen ze die persoon mee. Niemand wist van tevoren dat er nog geen mol was.

Ik snap uit je Roos tunnel, dat je denkt dat Roos geen stem(men) heeft gekregen, maar ik schat de kans stuk grote in dat dit zeker weten wel gebeurd is.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 08:14:44 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2025, 14:30:35 »
Ze is gewoon chaotisch van haar zelf dit heeft niks te maken met het feit dat kandidaten denken dat haar gedrag op dat moment kandidaats is. Het is over het algemeen bekend dat juist best veel kandidaten al op de rest van de kandidaten letten in het vliegtuig. En vaak is het juist de zeer opvallende kandidaten en zeker als dit tijdens de opdrachten zo blijft nemen ze die persoon mee. Niemand wist van tevoren dat er nog geen mol was.

Ik snap uit je Roos tunnel, dat je denkt dat Roos geen stem(men) heeft gekregen, maar ik schat de kans stuk grote in dat dit zeker weten wel gebeurd is.

Het begint wel echt vervelend te worden dat er telkens gesuggereerd wordt dat ik blind vanuit de Roostunnel zou reageren. Te meer omdat aan het begin van het seizoen helemaal niet op Roos zat, weken geleden al heb uitgesproken dat het forum waarschijnlijk gelijk heeft dat Stijn de mol zal zijn, in topics mogelijke hints naar Stijn heb gegeven en bovenal omdat ik het gewoon onderbouw met wat we allemaal gezien hebben.

Als ik zelf in een vliegtuig stap met de aanwijzing niet op te vallen en wanneer je anderen herkent niets te laten merken en ik zie een medekandidaat omdat ze openlijk smeekt om niet te vertrekken maar de deur terug open te doen om een telefoon te zoeken om even later hijgend en sorry roepend terug binnen te rennen. En dan bij de eerste opdracht zie dat ze zo graag een joker wil dat ze een leugen vol blijft houden terwijl al duidelijk is dat iedereen kans maakte op een Joker en Rik dreigt het zelf te vertellen. Zou ik haar van negen kandidaten het minst in aanmerking vinden komen als gekozen mol.

Dat je het niet met me eens bent, helemaal prima. Niet nodig om te doen alsof ik abnormale dingen zou zeggen omdat ik zo vast zou zitten in een tunnel dat ik niet meer kan nadenken.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2025, 15:00:37 »
Oké excuses.

Ieder persoon en dus kandidaat is gewoon anders. Er zijn vast kandidaten geweest die dit zo extreem opvallend vonden en dachten die kan ech niet de mol zijn. Maar er zijn vast ook kandidaten geweest, omdat die test ineens plotseling kwam, je spanning voelt en ze wisten nog niet dat zij de mol gingen kiezen, dat ze juist de opvallende kandidaten zoals Roos aangeklikt hebben.

Ik heb geen idee wat ik als kandidaat in deze situatie zou doen. Het zou mij niet verbazen als ik op Roos geklikt had, omdat dit zo onverwacht is die test.

« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 15:04:33 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2025, 15:30:05 »
Oké excuses.

Ieder persoon en dus kandidaat is gewoon anders. Er zijn vast kandidaten geweest die dit zo extreem opvallend vonden en dachten die kan ech niet de mol zijn. Maar er zijn vast ook kandidaten geweest, omdat die test ineens plotseling kwam, je spanning voelt en ze wisten nog niet dat zij de mol gingen kiezen, dat ze juist de opvallende kandidaten zoals Roos aangeklikt hebben.

Ik heb geen idee wat ik als kandidaat in deze situatie zou doen. Het zou mij niet verbazen als ik op Roos geklikt had, omdat dit zo onverwacht is die test.

Dankjewel. En je hebt gelijk, in de stress van de opdracht en die rare test zijn ze Stijn misschien gewoonweg vergeten en hebben gekozen voor iets opvallends. We zullen het zien zaterdag.

Hopelijk komt er een duidelijke uitleg hoe het gegaan is.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2025, 15:42:10 »
Dankjewel. En je hebt gelijk, in de stress van de opdracht en die rare test zijn ze Stijn misschien gewoonweg vergeten en hebben gekozen voor iets opvallends. We zullen het zien zaterdag.

Hopelijk komt er een duidelijke uitleg hoe het gegaan is.
Ja, die uitleg zijn ze ons echt verschuldigd  :)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 8-03-2025, 08:56:47 »
"En we zetten hoog in: bij de laatste opdracht wilden we dat de kandidaten op spectaculaire wijze naar de boomhutten gingen, maar het regende zo hard dat een speedscooter geen optie meer was. Dat is maar een voorbeeld, maar dat gebeurt aan de lopende band. We moeten heel flexibel zijn."
https://www.nu.nl/media/6348114/rik-van-de-westelaken-over-finale-widm-moeilijk-iedereen-tevreden-te-houden.html#nujij

Aantal spectaculaire dingen gingen niet door vanwege de regen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 8-03-2025, 09:02:20 »
"En we zetten hoog in: bij de laatste opdracht wilden we dat de kandidaten op spectaculaire wijze naar de boomhutten gingen, maar het regende zo hard dat een speedscooter geen optie meer was. Dat is maar een voorbeeld, maar dat gebeurt aan de lopende band. We moeten heel flexibel zijn."
https://www.nu.nl/media/6348114/rik-van-de-westelaken-over-finale-widm-moeilijk-iedereen-tevreden-te-houden.html#nujij

Aantal spectaculaire dingen gingen niet door vanwege de regen.

Leuk en mooi interview. Jammer, maar wel begrijpelijk als ik het zo lees dat sommige dingen niet doorgingen.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 8-03-2025, 09:54:06 »
Ja, en dat is ieder jaar zo. Het komt vaker voor dat opdrachten niet door kunnen gaan en er geïmproviseerd moet worden. Ik sta hier op het forum dus ook nooit vooraan met het leveren van kritiek. We weten niet wat de reden is dat een opdracht minder goed uit de verf komt.

Goed dat de gegeven kritiek op het seizoen in dit interview ter sprake kwam en dat blijkt dat de makers hier echt wel voor open staan.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 8-03-2025, 11:38:40 »
Leuk interview! En goed te lezen dat ze in de laatste uitzending extra veel aandacht aan de mol willen besteden.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 8-03-2025, 12:26:18 »
Mooi om te lezen!
En fijn dat de opzet van afl. 10 (publiek binnen) iets anders is. Ik denk dat dit een verbetering is, hopelijk gaan we dit vanavond zien.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)