Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 1 - Emotionele bagage  (gelezen 13821 keer)

Offline Jumbojet

• Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 1 - Emotionele bagage
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2025, 19:09:02 »
Vlg mij ontdekt Maaike dit label en leest het hardop voor. :

Maaike : ismols

Offline Flos

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2025, 23:49:34 »
Ik heb net de aflevering gekeken.
Roos is wel heel relaxed in het als laatste naar binnen gaan bij het eerste deel van deze opdracht. Als Sophie niet was tegengehouden voor ze weer naar binnen wilde rennen was Roos helemaal niet aan bod gekomen. Nu begrijp ik dat er buiten gedacht werd dat er meer levens waren, maar als ik een geheime opdracht had en binnen een koffer zou denken te moeten vinden, zou ik wat harder roepen om naar binnen te mogen om daar in ieder geval meer tijd te hebben.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2025, 00:57:43 »
Roos is wel heel relaxed in het als laatste naar binnen gaan bij het eerste deel van deze opdracht. Als Sophie niet was tegengehouden voor ze weer naar binnen wilde rennen was Roos helemaal niet aan bod gekomen. Nu begrijp ik dat er buiten gedacht werd dat er meer levens waren, maar als ik een geheime opdracht had en binnen een koffer zou denken te moeten vinden, zou ik wat harder roepen om naar binnen te mogen om daar in ieder geval meer tijd te hebben.

Ja vond ik ook opvallend. Samen met een biecht dat ze voor de koffer wilde gaan maar er iets anders gebeurd. Leek erg slecht gelogen maar ik heb een gekleurde bril op.

« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2025, 06:11:35 »
De hoodie pop heeft aan t begin n zwart paspoort.
Op de 1 of andere manier eindigt ie met een groene.

Dus toch! Dit riep ik meteen naar mijn partner als een "leuke" molactie en veel spannender dan die audiootjes kapot maken. Snap alleen niet waarom de mol beide zou doen, audio is veel makkelijker natuurlijk

Stijn zagen we vaak lopen met een paspoort van de poppen vandaan.. mja  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 18-02-2025, 06:14:24 door xanneweetwel »

« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2025, 07:27:38 »
Nora vertelde later dat ze allemaal zaten te mollen en dingen in andere koffers te stoppen enz.
Maar die audio lijkt me eerder gedaan door de mol.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2025, 10:16:40 »

Ja, viel mij ook op. Haar eigen verklaring was dat ze als laatste wilde gaan zodat ze de koffer alsnog kon zoeken  als de anderen  die nog niet naar buiten hadden gebracht. Op zich is dat al een slecht verhaal want als kandidaat kon ze niet weten wat er met de koffers zou gebeuren. In de lasergameruimte kon ze er niets mee want waar moest ze de tablet laten?

Ze kon alleen zeker weten dat de koffer mee kwam maar dan moest ze hem nog wel zelf vinden en dan is het heel onlogisch dat ze als kandidaat niet meer stampij maakte toen Sophie aan het eind opnieuw naar binnen wilde. Volgens mij bemoeide Stijn zich er uiteindelijk mee.

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 20-02-2025, 00:54:24 »
Op 19m48 kijkt Stijn in een koffer en zegt -> "Aftersun en een wit hempie."

Op 24m26 staat Stijn met Roos bij een pop en zegt: "Aftersun en witte..."

Roos pakt een tube uit een koffer en zegt: "hatsee!"

Op 24m27 zegt Stijn: "Nee, dat is SPF, lieve schat!"

Stijn doet dus alsof hij op zoek is naar aftersun en een wit hemdje voor die paspop.
In werkelijkheid heeft hij dit op 19m48 al in zijn handen gehad.

« Laatst bewerkt op: 20-02-2025, 01:21:10 door Pak »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 20-02-2025, 10:05:17 »
Net geluisterd naar het gesprek dat Annemieke Schollaardt met de afvallers heeft.

Annemieke vraagt aan Nora die met haar neus bovenop de actie  van Roos stond (Roos stopt tablet in haar koffer) hoe het kon dat ze niets gezien heeft. Nora antwoordt dat ze helemaal in haar eigen element was en op zoek was naar een laptop, die ene hint, een vrijstelling of een joker. Kennelijk wisten de kandidaten meer. Er was iets te halen. Logisch dus dat ze als kippen zonder kop rondliepen en in koffers zaten te graaien. De mol kon rustig zijn/haar gang gaan ;D

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 20-02-2025, 10:10:35 »
Dat had Ray toch al gezegd bij wie van de drie?
Tuurlijk wist de groep dat er op t vliegveld iets was. Dat is geen nieuwe info

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 20-02-2025, 11:02:37 »
Dat klopt maar de montage suggereert dat vooral Roos met haar missie bezig was en dat was dus niet zo.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2025, 14:22:46 »
Net geluisterd naar het gesprek dat Annemieke Schollaardt met de afvallers heeft.

Annemieke vraagt aan Nora die met haar neus bovenop de actie  van Roos stond (Roos stopt tablet in haar koffer) hoe het kon dat ze niets gezien heeft. Nora antwoordt dat ze helemaal in haar eigen element was en op zoek was naar een laptop, die ene hint, een vrijstelling of een joker. Kennelijk wisten de kandidaten meer. Er was iets te halen. Logisch dus dat ze als kippen zonder kop rondliepen en in koffers zaten te graaien. De mol kon rustig zijn/haar gang gaan ;D

Ah, dat maakt de sterke sturing van de regie wel duidelijk. En verklaart waarom mensen koffers open trokken en rond bleven rennen.

Ze laten wel erg weinig zien van wat er werkelijk gebeurd.

Offline Mollenjagers2023

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2025, 14:51:31 »
Op 19m48 kijkt Stijn in een koffer en zegt -> "Aftersun en een wit hempie."

Op 24m26 staat Stijn met Roos bij een pop en zegt: "Aftersun en witte..."

Roos pakt een tube uit een koffer en zegt: "hatsee!"

Op 24m27 zegt Stijn: "Nee, dat is SPF, lieve schat!"

Stijn doet dus alsof hij op zoek is naar aftersun en een wit hemdje voor die paspop.
In werkelijkheid heeft hij dit op 19m48 al in zijn handen gehad.

Aftersun! - Als de zon valt
(Boek Stijn)  ::oink::

Offline Antonetta

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • may the best mol win
« Reactie #52 Gepost op: 22-02-2025, 13:17:28 »
Aflevering terug gekeken, toen Roos de laptop in haar koffer had en zij zich met de andere opdracht ging bezighouden, deden de paspoorten het nog! Er bestaat een kans dat zij er mee geknoeid heeft.