Auteur Topic: [Kandidaat] Jurre Geluk  (gelezen 6119 keer)

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #40 Gepost op: 3-12-2025, 20:34:13 »
Je hebt best wel gelijk dat Jurre een kopie doet van zijn mol seizoen. Toch lijkt hij mij wel onzekerder. En dat hij als mol zo forcerend de penningmeesterrol pikte vind ik tegen hem spreken als mol. Te veel een inkoppertje.

Helemaal mee eens. En hij komt heel erg over dat hij minder voorkennis heeft dan vorig keer, dat is ook onmols. En dat Jurre in sommige gevallen veel op mol Jurre lijkt van 2023, is op zich ook niet vreemd, want volgens mij is hij ook toen als mol zijnde heel erg bij zichzelf gebleven, natuurlijk zie je dat ook terug als hij kandidaat is.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 4-12-2025, 17:09:10 »

hmm, ik vind Jurre hier zo niet geloofwaardig overkomen. "ooh, dan ga ik er uit" (huilie huilie)

Wel mee eens, en als je alles optelt ga ik hem nu toch wel verdenken nu. Hij is net mol geweest, maar dat betekent ook dat hij snel weer in die rol kan stappen.
Opvallende zaken: het echt metéén husselen met de wijnglazen om verwarring te scheppen, het aansturen op kiezen van Merel die zak in min-geld had gegooid, bij de line-up de beste plek, zijn oude tactiek ‘ik ga voor de joker’ in de herhaling, Sahil op afstand houden, maar als het uitkomt die vriendschap gebruiken: ‘ik ga mijn beste vriend niet wegsturen!’ bij Art, als het niet uitkomt zijn beste vriend glashard bedriegen nl bij het zure drankje…

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 6-12-2025, 21:56:37 »
Jammer, vond hem echt een hele leuke spontane kandidaat
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2025, 21:59:17 »
Jammer, vond hem echt een hele leuke spontane kandidaat

Grappig dat iedereen er zo anders naar kijkt. Ik vond hem mega irritant in het spel, blij dat hij er eindelijk uit is.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2025, 22:31:57 »
Ik vond hem mega irritant in het spel, blij dat hij er eindelijk uit is.

Inderdaad. Blij dat hij weg is.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2025, 22:35:19 »
Deze opdracht werd het toch al snel duidelijk dat Jurre niet de mol was, dus vreesde al voor het rode scherm.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2025, 22:37:25 »
Ik vond hem juist een zeer grappige kandidaat, die volledig zichzelf was. Maar ik ben wel blij dat hij niet de mol bleek te zijn  ::ok::

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2025, 22:59:41 »
Jammer!!! Wat is het toch een heerlijk persoon! Altijd genieten met Jurre en Sahil 💥

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2025, 23:05:34 »
Ik vond hem juist een zeer grappige kandidaat, die volledig zichzelf was. Maar ik ben wel blij dat hij niet de mol bleek te zijn  ::ok::

Dat heb ik ook. En ook tof dat hij de Pinkelotje-act niet met zichzelf heeft gedaan.  ;D
(credits voor de mol hier, die had blijkbaar een goede poker-face)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #49 Gepost op: 7-12-2025, 06:25:43 »
Op Nu.nl loopt iemand rond, die al weken roept dat hij zeker wist wie de mol was. Al vanaf aflevering 1, was het overduidelijk.

Ook overduidelijk was dat hij het helemáál niet wist. Ben benieuwd hoe hij zich daaruit weet te redden, nu zijn mol er toch uit is.

Wat ik bedoel aan te geven: ik moet altijd vreselijk lachen met mensen die het zeker zeggen te weten, maar na herhaalde oproepen niet met een naam komen, omdat ze het voor anderen niet willen verpesten.

Nu kwam hij dus met Jurre aanzetten. Ben benieuwd......

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 8-12-2025, 13:26:13 »
In zijn 'dagboek van de vijfde afvaller' lijkt Jurre te hinten op Loes als mol, hij zou haar 'volledig vertrouwen' maar als ze het is 'is ze de allerbeste mol ooit'.
Lijkt me niet dat zij het dan is.
https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-de-vijfde-afvaller-2666
« Laatst bewerkt op: 8-12-2025, 13:28:38 door Run »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 8-12-2025, 19:28:06 »
In niet de mol zei hij ook dat hij niet verbaasd zou zijn als hij de mol vertrouwde.
Want hij vertrouwde Loes inderdaad 100%.

Maar hoezo kan ze het dan niet zien? De ontknoping is live op 20 december en bij de vooruitblik van volgende week, zie je alleen de vier finalisten als Rik zegt wie is de mo. Dat betekend waarschijnlijk dat de finalisten wel nu alles al weten, maar de afvallers niet. Dus Jurre ook niet.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 8-12-2025, 19:36:01 »
In niet de mol zei hij ook dat hij niet verbaasd zou zijn als hij de mol vertrouwde.
Want hij vertrouwde Loes inderdaad 100%.

Maar hoezo kan ze het dan niet zien? De ontknoping is live op 20 december en bij de vooruitblik van volgende week, zie je alleen de vier finalisten als Rik zegt wie is de mo. Dat betekend waarschijnlijk dat de finalisten wel nu alles al weten, maar de afvallers niet. Dus Jurre ook niet.
Omdat daarmee tevens gesuggereerd wordt dat hij niet op Loes heeft gestemd DUS die kan de mol weleens zijn. Dan is ze het juist niet.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 8-12-2025, 19:41:16 »
Dit wisten we toch al dat hij niet op Loes zat? Was toch duidelijk te zien aan de beelden, dat hij haar volledig vertrouwd. Dus niks nieuws.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 8-12-2025, 20:03:10 »
Dit wisten we toch al dat hij niet op Loes zat? Was toch duidelijk te zien aan de beelden, dat hij haar volledig vertrouwd. Dus niks nieuws.
Dat weet je niet.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 8-12-2025, 20:08:14 »
Kom op je zag duidelijk aan de beelden dat Jurre haar vertrouwde. Dit was voor hem echt een bondje, dit zag je aan alles. Voorbeeld toen ze vroegen aan hem in de ochtend na de moordopdracht hoeveel zit er eigenlijk in de pot en weet je waar de pot op dit moment is, keek en vroeg hij steeds soort van bevestiging aan Loes. Kijk maar terug in de afleveringen, het is duidelijk te zien dat hij haar vertrouwd. Dit was dus totaal duidelijk, misschien niet de 100%, maar wel zeker 70%.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2025, 20:10:15 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 8-12-2025, 20:17:26 »
Jurre verdacht Nathan ook niet

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 8-12-2025, 22:02:54 »
De verdenkingen van Jurre zijn erg vaag gehouden.

- Hij denkt dat de mol in zijn groepje met oud mollen zit o.a. Dennis.
- Na de line-up zegt hij dat Merel en Kim opvallen maar vraagt hij zich af wie van de anderen goed geoefend heeft in strak blijven kijken.
-In aflevering 4 zegt hij te letten op de kandidaat die behoefte heeft om af en toe te chillen.

Verder horen we geen verdenkingen van Jurre.