2011:
Karin de Groot, aflevering 7 of 8:
Toen bleek dat we ervan af moesten gaan rennen. Van de vulkaan af. Rennen.Jan Kooijman, aflevering 2, zijn actie met z'n schild bij de 'bommenroute'
Jan Kooijman, aflevering 3, zijn
moment of fame met al die kinderen na de voorstelling in aflevering 3.
Art, "in een kerk mag je niet liegen hè? Ben jij de mol?"
Patrick en Pepijn als clownsduo bij de voorstelling in aflevering 3, en een scène met Jan en Horace als soort van heks-figuur. Dat is misschien wel het beste moment van heel WidM.
Pepijn, einde aflevering 1 waarbij hij besluit met iedereen door te gaan.
Karin de Groot die het einde haalt van de 111 meter kabel (aflevering 4 volgens mij) en zegt "ik kan nu dood"
Soundos heeft wel honderd grappige uitspraken over Pieter Jan en hoe die ineens weer opduikt. Ik moet denken aan aflevering 2 rondom de 'bommenroute' opdracht. Er was iets met Sinterklaas.
Aflevering 9, Art en Patrick die bij de bomen-opdracht in aflevering 9 ergens halverwege het parcours ineens in een discussie komen over wat er nou is gebeurd.
Aflevering 8, Patrick in zijn bootje met zijn vrijstelling.
Aflevering 4, de bussen die allebei uitvallen.
2012.
Frits Huffnagel en Tim Kamps het Höfdihuis. "Alle. Moeite. Voor niks".
William zingend van de kabel af en Anne-Marie "Nothing on the hand"
Maarten en zijn wiskundige formule die volgens Anne-Marie was "mislukt"
Nee wacht, Maarten die in aflevering 1 oppert om de pot van -500 euro kwijt te raken!
2013.
Ik kan het ook niet laten om nog even een Ewoutmoment uit seizoen 13 te noemen, waarin hij bij een politiebureau aankomt, geen idee heeft en een briefje ophoudt en tegen een random agent zegt: 'mol. wie is de mol'.
Paulien die in aflevering 1 alle kandidaten gaat beschrijven.
Volgens mij was het 2015. Met Martine en nog iemand. Er was een lasergame waarbij een van de kandidaten per ongeluk een andere kandidaat afschiet.
Edit:
Seizoen 11
Patrick Schoof
Stoof. Patrick Stoof.