Auteur Topic: Hint in groepsfoto's  (gelezen 1016 keer)

Offline Mollenjagers2023

• Forumlid
Hint in groepsfoto's
« Gepost op: 6-02-2025, 15:33:49 »
Sinds 2016 staat de Mol meestal bij de buitenste twee op de groepsfoto. Bij de kickoff stond Bridget op die plek, maar na een wissel in aflevering 1 nam Sam haar positie over. Vanaf dat moment stond alleen Sam steeds bij de buitenste twee tot en met aflevering 6.

Denk terug aan Rik’s vraag: “Wil jij de Mol zijn?” Een wissel kan een omkering betekenen... Soms betekent "nee" eigenlijk "ja".

Zou de Mol zich hier verraden hebben?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hint in groepsfoto's
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2025, 16:49:04 »
Koren op mijn MOLen!    :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: Hint in groepsfoto's
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2025, 17:05:29 »
Zouden de mensen die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van de kandidaten voor zo’n groepsfotomoment weten wie de mol is? Dat is wel vereist want anders houdt deze hint geen steek.

Ze moeten toch ervoor zorgen dat de foto compositorisch op iets trekt. Ze gaan lange wapper Stijn ook nooit centraal vooraan zetten. Logisch dat de mannen op de tweede rij staan.

Wat de compositie hier betreft, had ik eerder Nora op de voorste rij centraal gezet, Sophie rechts en Roos naar de tweede rij (op de plek van Nora). Maar ja, dat is mijn subjectieve keuze. Hoe het nu is valt ook best mee.