Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 8437 keer)

Offline mastermol

• Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #40 Gepost op: 2-02-2025, 15:22:13 »
Moltalkbtegenwoordig niets meer aan.
1)Splinter weet al wie de afvallers zijn vanwege zijn prigramma ' Niet de mol'
2) Er wordt informatie gedeeld in Moltalk die je wilt zien in WIDM, en niet in Moltalk!
Waarom in Moltalk duudelijk maken welke opdrachten goed en cout xijn uitgevoerd? Dat hoort in WIDM, niet in Moltalk!

Moltalk is hierdoor een vervelend verlengstuk geworden van WIDM. Als je Moltalk niet kijkt, dan mis je essentiele informatie. En dat is toch niet de bedoeling lijkt mij.

Ik vond Moltalk in het begin nog wel leuk, maar het is al vrij lang een nietszeggend en zelfverheerlijkend programma. Ik vind widm heel leuk, maar ik vind het soms wel een incestueus kliekje van oud-deelnemers die zichzelf heel bijzonder en belangrijk vinden. Waarom moeten het überhaupt altijd oud-deelnemers zijn en niet enthousiaste volgers?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 2-02-2025, 20:23:49 »
Bij Lavezzi's Mollenstreken wordt de foto van het beeld afgekeurd. Heel gek dat twee programma's die allebei door de Avrotros worden gemaakt tegenstrijdige informatie geven.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #42 Gepost op: 2-02-2025, 20:44:11 »
Dit maak het alleen nog maar gekker. Oproep aan de makers: stop met alles onduidelijk te houden en vertel in het programma zelf hoe het zit.
Anders gaan mensen echt afhaken. Kijkcijfers zijn toch heilig voor jullie?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2025, 11:42:39 »
Ik heb nog een of twee kaartjes over voor Moltalk van morgen! Stuur me een berichtje als je interesse hebt :)
...óf niet!

Offline Gido Verheijen

• Forumlid
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2025, 14:56:38 »
De moltalk aflevering van zaterdag, na aflevering 8, spande echt de kroon.

Rick-paul een hete peper laten eten waardoor hij de rest van de uitzending eigenlijk niets meer kan zeggen en telkens door de uitzending aan het kuchen is.
Leuk idee op papier, maar in de praktijk werkt dit niet.
Daarnaast is mijn aanname dat de kandidaten daar telkens gestuurd worden door de makers, ( "ga maar op Maaike zitten, dat is goed voor t programma". )

Moltalk is wel van een programma voor de diehard molloot, veranderd naar een zaterdagavond-gezelligheidsprogramma. jammer.
ik kijk het enkel alleen voor de handige overzichten die getoond worden.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2025, 14:58:18 door Gido Verheijen »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2025, 15:05:18 »
Helemaal eens. Het is al jaren een aanfluiting

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2025, 15:06:51 »
De hete peper vond ik nog wel grappig, het hoeft ook niet zo serieus te zijn dat er no-fun-allowed is  ;D.

Maar het sturen op Maaike viel wel weer op (en tegen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2025, 15:52:44 »
Hoe weet Moltalk eigenlijk precies hoeveel geld er per kluis is verdiend? Is dat informatie die de crew geeft aan hun?
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-02-2025, 18:01:09 »
Rick-paul een hete peper laten eten waardoor hij de rest van de uitzending eigenlijk niets meer kan zeggen en telkens door de uitzending aan het kuchen is.

Eens wat een dieptepunt weer.
Hoeveel domme pubers zouden deze "challenge" nu gaan nadoen thuis?
 >:D

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2025, 18:04:18 »
De hete peper vond ik nog wel grappig, het hoeft ook niet zo serieus te zijn dat er no-fun-allowed is  ;D.
Ik hou wel van dat moltalk niet altijd serieus is en dan inderdaad even zo iets doen met Rick-Paul en dat hij dan even niet kan praten who cares :)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2025, 21:11:10 »
Dat Rick-Paul even niet kon praten, vond ik persoonlijk niet zo erg.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2025, 23:13:53 »
Hoe weet Moltalk eigenlijk precies hoeveel geld er per kluis is verdiend? Is dat informatie die de crew geeft aan hun?
Ik denk dat ze het gewoon van de beelden van de uitzending moeten hebben. Die krijgen ze ruim van tevoren.
Als ze informatie van de crew zouden krijgen dan hoeven wij ons niet steeds af te vragen welke antwoorden goed zijn gerekend en dat soort zaken. Dat zouden ze dan ook kunnen vertellen. Wat een reden temeer zou zijn om Moltalk te kijken. Sterker nog, ik zou het wel toejuichen dat ze al die missende informatie van de opdrachten in Moltalk zouden geven.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2025, 23:17:39 »
Ik denk dat ze het gewoon van de beelden van de uitzending moeten hebben. Die krijgen ze ruim van tevoren.
Als ze informatie van de crew zouden krijgen dan hoeven wij ons niet steeds af te vragen welke antwoorden goed zijn gerekend en dat soort zaken. Dat zouden ze dan ook kunnen vertellen. Wat een reden temeer zou zijn om Moltalk te kijken. Sterker nog, ik zou het wel toejuichen dat ze al die missende informatie van de opdrachten in Moltalk zouden geven.

Ik zou het toejuichen als je dat gewoon uit de reguliere uitzending kan halen. Ik zou het ook niet tof vinden als ik de nabeschouwing van een voetbalwedstrijd moét kijken om de goals of overtredingen te zien.