Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 45465 keer)

Offline Pjotr1992

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #280 Gepost op: 17-06-2025, 19:29:20 »
https://www.tvgids.nl/nieuws/actueel/geen-moltalk-na-jubileumseizoen-van-wie-is-de-mol-splinter-chabot

Splinter heeft blijkbaar in RTL Boulevard gezegd dat er geen Moltlak is tijdens het jubileumseizoen.

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 17-06-2025, 21:50:56 »
Richard Groenendijk doet mee?

Dat vind ik persoonlijk erg teleurstellend. Die heeft tenslotte al een tweede kans gekregen in zijn eigen seizoen, nadat hij was afgevallen.
(Daarbij komt nog dat ik hem ook erg irritant vind)

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #282 Gepost op: 21-06-2025, 20:37:05 »
Chris Zegers lijkt me wel een grote kanshebber.
Ja, of hij is de mol (waar ik hem wel heel geschikt voor zou vinden) en als kandidaat zie ik hem ook wel weer ver komen, die weet als geen ander om never nooit in die tunnelvisie val te lopen (ook van seizoenen na het jaar dat hij meedeed, als analist in moltalk natuurlijk)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #283 Gepost op: 23-06-2025, 17:58:48 »
In 1 van de uitzendingen van RTL-boulevard werd gezegd: "even corrigeren, waar we 1 november zeiden, moet dat september zijn". Maar ze kwamen wel uit op 20 december.

Die "correctie" snap ik niet goed. Heb ik dat verkeerd verstaan?

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #284 Gepost op: 23-06-2025, 20:20:23 »
Ze zullen zelf ook wel in de war zijn met de initiële aankondiging van 1 september.

Mogen ze binnenkort de rectificatie gaan rectificeren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #285 Gepost op: Gisteren om 20:51:52 »
Ik heb me daarbij altijd afgevraagd hoe de anderen op de aanwezigheid van Tina hebben gereageerd. Seizoen 20 was op het moment van het uitzenden van het Reanaissance-seizoen weliswaar opgenomen, maar nog niet uitgezonden. Die kandidaten zijn daar dan óf over ingelicht, of ze hebben zich niet eens afgevraagd wat Tina in Italië kwam doen.

Die BN'ers kennen mekaar allemaal al van het wereldje, premières etc, ik denk dat ze er niet bij stil hebben gestaan, ze weten amper wie in welk seizoen meedeed. Zag je ook al bij die 25 jaar WIDM quiz in Cambodja: niemand kon een vraag beantwoorden over ook maar één seizoen  ::rofl::

Op de officiële site staat nog wel november, dus wel november lijkt me.