Dat de mensen bij de vaten de meeste invloed hebben, zoals Rik zegt, betwijfel ik. De antwoorden van de drinkers zijn van invloed op drie van de vijf vragen
Sahil begint over een aanbod en 1500 euro terwijl me niet duidelijk is of die informatie gedeeld is
Jurre draait aan de porto en opeens kunnen ze het gesprek met Ellie volgen
Kim: 163 + 43 = 196, dat scheelt tien jaar en op negen kandidaten kom je dan een jaar te laag uit. Gek genoeg zoeken ze naar een vat met een jaar te hoog. Er zijn dus meer of andere fouten gemaakt die we niet zien
Sahil wil wel erg graag het zware vat, wat voor een mol logisch is. De mol weet dat Nathan die kennis heeft
Merel loopt weg bij het zware vat, wat dan weer onmols lijkt
Sahil dringt aan op het vat ‘vissen’. Hij kan het echt niet weten`of het is mols. Zeggen niet te weten wat het is en het toch te kiezen is toch dubieus
Sahil dringt aan op Rotterdam. Voor hem spreekt dat bijvoorbeeld Kim lijkt te weten dat het Amsterdam moet zijn
Gezien de redelijk massale mislukking, op het voorkennisvat na, lijkt de mol in deze groep te zitten en komt Sahil op mij erg verdacht over. Daar gaat al 800 euro weg, meer dan de helft
In dat geval is de proeverij een kandidatenzooitje