Het lijkt wel of ze het erom doen! Ook in aflevering 4 hebben we weer prijs, drie keer zelfs! Bridge(t), bridge(t) en nog eens bridge(t). Als dat zo verdergaat zal ik mij genoodzaakt zien om deze hint over te hevelen naar het topic van de echte Hints.

Op 5:28 in deze aflevering: de groep komt aan bij Rik voor de uitleg van de eerste opdracht. De locatie? Inderdaad, een
mooie brug in de Green Gardens. Alsof dat nog niet volstaat als hint: als Rik het woord “Mol” uitspreekt, eerste
close-up van de Bridget.
Op 21:13 zitten we in het spookhuis en wat duikt daar op? Inderdaad,
een oud brugje dat “onwijs kraakt”. Maar dat heeft Bridget vanzelfsprekend niet gehoord, want zij stopte haar oren dicht! Als fiere vrouw van 50 wil ze natuurlijk niet horen hoe hard alles begint te kraken! Goed dat het geen hangbrug was, voeg ik daar dan stilzwijgend aan toe.

(
Sorry Bridget, schat. Je ziet er met je vijftig lentes nog zeer pront uit, het is maar een grapje. Je kan dat wel hebben.)
Op 56:40, vlak voor het begin van de eliminatie bij Rik: de camera brengt
in de kampong een brug in beeld, waarna die (bruusk) zwenkt naar de groep die naar de stoeltjes op weg is, aangevoerd door de Bridget. Mooi camerawerk, leuke overgang, ik zou bijna durven zeggen: “Lekker brugje, regisseur!”
Zitten we in een tunnel? Neen! Absoluut niet! We lopen over de molbrug, aka the Mole Bridge(t).