Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 56544 keer)

Offline BigBoots

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #320 Gepost op: 22-02-2025, 13:24:27 »
Al aan gedacht dat dit puur toeval kan zijn?
Ik vind het goed gevonden hoor, daar niet van. Maar Nora die (bewust) het verloop van de serie spoilt? Nee!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 22-02-2025, 13:35:45 »
Al aan gedacht dat dit puur toeval kan zijn?
Ik vind het goed gevonden hoor, daar niet van. Maar Nora die (bewust) het verloop van de serie spoilt? Nee!

Als Sophie er vanavond ook echt daadwerkelijk uitligt is dit geen puur toeval. De kans dat je 10 namen precies op de juiste volgorde van afvallen zet is namelijk extreem klein.

Of ze het dan express heeft gedaan? Nee dat denk ik niet.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #322 Gepost op: 22-02-2025, 13:53:48 »
Ik denk dat onbewust is gegaan zonder bedoelingen.
Maar ik denk dat ze de volgorde van de afvallers wel opvolgorde heeft gedaan, zonder bij stil te staan dat ze een spoiler gaf aan ons.

Als het net zoals andere jaren gegaan is kan ze niet weten wie de mol, winnaar en verliezer is, omdat de finalisten ook niet weten wie gewonnen en verloren heeft. Omdat de ontknoping in Nederland is, na 9 maanden.

Offline BigBoots

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #323 Gepost op: 22-02-2025, 14:09:55 »
Als Sophie er vanavond ook echt daadwerkelijk uitligt is dit geen puur toeval. De kans dat je 10 namen precies op de juiste volgorde van afvallen zet is namelijk extreem klein.

Het staat niet precies op volgorde. Dat hebben wij ervan gemaakt.
Als je lang genoeg zoekt, vind je wel een verband. Zelfs een defecte klok staat 2keer per dag goed

En al zou het precies goed zou zijn... dan is een extreem kleine kans, nog steeds een kans. (en wat mij betreft nog steeds aannemelijker dan dat het bewust gespoiled is)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2025, 14:15:20 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 22-02-2025, 14:52:36 »
Ze heeft geluk dat er meer fouten zijn gemaakt, als al die mensen een boete moeten betalen van 200.000 euro, wordt wel een beetje gortig.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 22-02-2025, 15:14:15 »
Ze heeft geluk dat er meer fouten zijn gemaakt, als al die mensen een boete moeten betalen van 200.000 euro, wordt wel een beetje gortig.
Dat is ook wel waar.

Offline Frietei

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 22-02-2025, 16:38:05 »
Ik lees op facebook over een spoiler dat Maaike er vanavond zeker uitgaat. Weet iemand meer?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 22-02-2025, 17:09:18 »
Ik lees op facebook over een spoiler dat Maaike er vanavond zeker uitgaat. Weet iemand meer?
Ik zie dat nergens op Facebook, maar mijn ervaring van facebook is dat veel gewoon domme geruchten zijn en vaak niet waar is. Maar we gaan het zien.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 22-02-2025, 17:21:45 »
Er is geen spoiler op facebook.
Er is iemand die de spoiler van vorige wk heeft gerepost.

En daarbij hoor je dat niet in t afvallerstopic te posten. Ook al is t deze keer niet zo

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #329 Gepost op: 22-02-2025, 18:25:41 »
Ik zie dat nergens op Facebook, maar mijn ervaring van facebook is dat veel gewoon domme geruchten zijn en vaak niet waar is. Maar we gaan het zien.

Lijkt mij ook.
Tot nu toe is het alleen voor Gabriël (instagrambericht) en Nora (Niet de Mol) voortijdig naar buiten gekomen, dacht ik.
Een berichtje op Facebook (niet vanuit een programmamaker) zegt mij eigenlijk niet zoveel. Iedereen kan natuurlijk wat beweren op FB.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 22-02-2025, 18:40:15 »

Heb het voorbij zien komen op FB inderdaad. Maar was totaal ongeloofwaardig.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 22-02-2025, 21:51:14 »
Klopt wederom. Het lijstje van Nora liet ons dus de afvallers op volgorde zien (gescheiden tussen man en vrouw)
Denk dat we er nu niets meer over kunnen zeggen, dat Maaike boven Roos staat zegt denk ik niets

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #332 Gepost op: 22-02-2025, 21:59:22 »
Klopt wederom. Het lijstje van Nora liet ons dus de afvallers op volgorde zien (gescheiden tussen man en vrouw)
Denk dat we er nu niets meer over kunnen zeggen, dat Maaike boven Roos staat zegt denk ik niets

Ik denk dat de Mol wel top of mind is en dat je die als eerste noemt. Dus het zou echt wel kunnen dat er toch iets zinnigs uit te halen is. (En als Stijn de Mol was, dan was ze in mijn ogen begonnen met de mannen omdat Stijn top of mind is als mol.)

Offline JensXIII

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 22-02-2025, 22:01:23 »
Ik denk dat de Mol wel top of mind is en dat je die als eerste noemt. Dus het zou echt wel kunnen dat er toch iets zinnigs uit te halen is. (En als Stijn de Mol was, dan was ze in mijn ogen begonnen met de mannen omdat Stijn top of mind is als mol.)

Dan ga je ervan uit dat Nora weet wie de mol is. Maar dat weten afvallers ook pas tegelijk met de rest van Nederland (of het moet dit jaar anders zijn)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #334 Gepost op: 22-02-2025, 22:15:29 »
Krijgt Nora nu die boete waar ik hier steeds weer over lees?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 22-02-2025, 23:44:43 »
Krijgt Nora nu die boete waar ik hier steeds weer over lees?

Dat lijkt me niet, je kunt niet hard maken dat ze een specifieke gedachte had bij de rangschikking van tags in een social media bericht.

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 22-02-2025, 23:51:43 »
Dat denk ik ook.
Blijkbaar was Nora niet op de hoogte dat er molloten bestaan die alles uitzoeken, ik denk niet dat ze het bewust gespoilerd heeft.

Hopelijk worden de kandidaten in volgende seizoenen  beter geinformeerd wat ze wel en niet mogen delen op de socials.  Wanneer je de namen van alle kandidaten noemt, mag er geen enkele logica in zitten waarmee je de volgorde kan achterhalen. Helaas was dit wel het geval met het lijstje van Nora.

Offline JensXIII

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 22-02-2025, 23:56:23 »
Gewoon taggen op alfabetische volgorde

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 27-02-2025, 00:24:23 »
Dat ze het doelbewust heeft gedaan om te spoileren geloof ik ook niet.
Maar wat ik me wél afvraag: wie is Bridgemole?? Hij/zij komt hier een dikke vette spoiler plaatsen die nieuw is én de finalist/mol bevat, reageert nog 1 keer, en verdwijnt daarna weer volledig (gaat ondergronds; niet meer ingelogd sinds ruim een uur na het registreren).

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 27-02-2025, 07:41:33 »
Dat ze het doelbewust heeft gedaan om te spoileren geloof ik ook niet.
Maar wat ik me wél afvraag: wie is Bridgemole?? Hij/zij komt hier een dikke vette spoiler plaatsen die nieuw is én de finalist/mol bevat, reageert nog 1 keer, en verdwijnt daarna weer volledig (gaat ondergronds; niet meer ingelogd sinds ruim een uur na het registreren).
Ja dat vraag ik mij ook af. Misschien Bridget of haar zoon  ;) Nee grapje  ::rofl::
Ik denk gewoon een fan van het programma misschien dacht deze persoon, hè dit valt mij op ik ga dit delen en misschien gewoon zonder aanmelden mee leest, is wel raar naar zo’n bericht, maar kan zeker. En later er misschien spijt van heeft dat deze persoon het geplaatst heeft. (Ik zou dit zelf ook doen) Of een kind die er verder niet meer aan denkt. Als dit iemand is die echt meer informatie heeft, dat kan, dan heeft deze persoon misschien een waarschuwing gekregen.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2025, 07:51:27 door Mol1991 »