Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 35897 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2025, 20:28:48 »
Ik weet dat er tijdens de kick off enorm vel leugentjes zijn verkondigd… Roomies noemen kan er een van zijn...

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 21-01-2025, 22:39:21 »
Deze keer opvallend veel stemmen op Nora. Zou mij wel helpen bij mijn zoektocht ;D

Ik heb na afl. 2 en 3 op haar gestemd als afvaller.
In afl. 1 vond ik Nora best mols overkomen, maar daarna heb ik eigenlijk geen opvallende acties meer gezien.  ??? Vandaar dat ik denk dat ze binnenkort gaat afvallen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #42 Gepost op: 22-01-2025, 00:58:43 »
Tot nu toe sliepen de deelnemers altijd alleen.
Ze zeiden juist bij dat laatste hotel "heeee wat heerlijk, eindelijk een kamer alleen". Dat was dus voor het eerst. Daarvoor sliepen ze altijd samen op 1 kamer, Bridget zei dat ze steeds haar benen moest inhouden ook. Ze sliepen nu alleen omdat dit zo uitkwam voor het spel natuurlijk; er moesten 3 spelers worden afgezonderd.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2025, 18:59:40 »
Ik dacht dat Nora (had de spoiler van de app nog niet gezien) gister al zou afvallen omdat ze zo traag was met de test, misschien uitstel van executie omdat gabriel alles op 1 persoon invulde?

Ik denk dat sophie of roos afvalt volgende week.
Hmmm ik snap hem ff niet, de spoiler van de app zeg je.... maar dan dat Sophie of Roos afvalt volgende week. Bedoel je dan morgen of volgende week echt?

Ik denk zolangzamerhand dat Bridget gaat afvallen.... morgen of volgende week :P

Online MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 25-01-2025, 10:34:04 »
Ik denk dat Sam er langzamerhand wel uit gaat. Om de eenvoudige reden dat ze anders in de eerste aflevering niet hadden weggegeven dat hij de mol niet is. Mijn ervaring is dat kandidaten waarvan ik al vrij zeker weet dat ze de mol niet zijn, vrij snel uit het spel liggen, waardoor je niet veel opschiet met je zoektocht naar de mol. Daarom zou het ook wel Nora kunnen zijn.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #45 Gepost op: 25-01-2025, 11:12:41 »
Ze hebben niets weggegeven. Jij interpreteert het zo en dat mag natuurlijk. Stel dat er bij kandidaten 'nee' hadden gezegd, zouden ze dan volgens jou hebben weggegeven dat je de helft meteen kan schrappen?

Ik denk dat vanavond Nora afscheid moet nemen van de groep.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2025, 11:39:13 »
Zoals eerder aangegeven in een ander topic, dat je de helft kon schrappen omdat ze aangaven dat ze niet de mol wilde zijn is in België al eens gebeurd, en dat bleek gewoon te kloppen

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2025, 14:42:00 »
Ik denk dat Sam er langzamerhand wel uit gaat. Om de eenvoudige reden dat ze anders in de eerste aflevering niet hadden weggegeven dat hij de mol niet is. Mijn ervaring is dat kandidaten waarvan ik al vrij zeker weet dat ze de mol niet zijn, vrij snel uit het spel liggen
Dat is een heel geldige reden, alleen is mijn ervaring ook wel dat kandidaten die vet bovenaan de app staan eruit vliegen. Maar dat gebeurt meestal meer halverwege de serie, en dan achter elkaar, week na week. Ze pushen de verdenkingen eerst ff flink op voor het BOOOOOM effect. Dit betekent dat Roos die al weken dik op 1 staat eruit gaat vliegen, maar nu waarschijnlijk nog niet.

Dus ja, in deze fase van het spel gaat er waarschijnlijk nog een uit waarvan we toch zeker weten dat ie de mol niet is. Sam staat daarbij natuurlijk op 1. Maar het voelt nog vroeg voor mij, het is volgens mij best een slimmerik, en dan ga je spreiden, en versla je dus tunnelaars als Gabriel. Deze tactiek gaat lang mee, vast nog wel een aflevering. Bovendien gaat ie over lijken om jokers en vrijstellingen binnen te harken.

Van Nora weten we nu ook wel zeker dat ze de mol niet is al is die spoiler mij nog steeds niet goed duidelijk. Zij kan best gaan vliegen dan. Maar ik stem al weken op Maaike dus houd ik maar vol, en volgende week Bridget. Er tekent zich een finale af van Ray/Stijn/Sophie.

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2025, 14:54:20 »
Ik weet dat er tijdens de kick off enorm vel leugentjes zijn verkondigd… Roomies noemen kan er een van zijn...

Dat is enkel een theorie die voorbij kwam, maar daar is nog niets van bewezen. Welke leugens zouden er dan volgens jou al uitgekomen zijn?

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2025, 15:14:57 »
Sophie of Bridget.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2025, 16:08:39 »
al is die spoiler mij nog steeds niet goed duidelijk.
Toch nog maar één keer voor dit weer een eigen leven gaat leiden: er is geen spoiler

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #51 Gepost op: 25-01-2025, 17:36:25 »
Ik deed altijd mee aan de Molbeurs en als iemand zo hoog stond bij de afvallers was er weldegelijk wat aan de hand. Trump won de verkiezingen ook en de enige die dit goed voorspeld had al vroeg aan was zo'n beurs.

Ze staat ook enorm hoog, nog steeds, als mol kandidaat. Dus er klopt iets niet.

manuitwenen heeft gezegd 'heb ik uit de app' waarin ik las dat Nora wel een vroege afvaller is. Of dat dan nu is of volgende week. Ik heb intussen wel ontzenuwd dat zij er nog niet uit kan vanwege 'slapies'. Er was verwarring of de kandidaten wel samen zouden slapen. Iemand zei hierboven van niet. Wel dus, het is maar 1 nacht voorgekomen dat men apart sliep. En dus heeft Nora allang met Roos geslapen en 'kan' ze er nu dus uit.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 25-01-2025, 18:22:51 »
manuitwenen heeft gezegd 'heb ik uit de app' waarin ik las dat Nora wel een vroege afvaller is.
Dit heb je verkeerd begrepen. Demanuitwenen zei letterlijk "Ik dacht dat Nora (had de spoiler van de app nog niet gezien) gister al zou afvallen". Daarmee bedoelde hij vermoedelijk dat hij dacht dat Nora zou afvallen in de aflevering van afgelopen week, maar daarbij niet wist van de spoiler van Gabriël. Hij zegt niets over een nieuwe spoiler

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 25-01-2025, 18:27:58 »
Ja, vervolgend zei Lo in een andere topic dat er een Nora-spoiler was, refererende aan de verkeerd begrepen opmerking, en toen ontstond er verwarring op het forum (o.a. bij mij).

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #54 Gepost op: 25-01-2025, 18:59:10 »
Inderdaad!  ::ok:: En nu klaar met die hoax.

Ik denk dat het tijd is voor een vrouw eruit, want er blijven nog maar zo snel zo weinig mannen over anders  ;D
Bridget zou een hoop mist oplossen. Sophie zou heel erg jammer zijn, Roos gaat winnen denk ik, sja, kom je toch uit op Nora ...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2025, 19:14:45 »
Ik denk dat Bridget de mist is en dat Sam of Nora vanavond de mist in gaat.

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2025, 19:27:36 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

I will follow my inner gold

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2025, 20:02:49 »
Hij zegt niets over een nieuwe spoiler
Je bent niet compleet. Hij verwijst naar het Nora topic waar de spoiler zou staan, maar dat volg ik zelf niet, ik beperk me tot een stuk of 3 topics. Het enige wat ik heb gedaan is daarnaar weer verwijzen, want BLIJKBAAR is daar wat te vinden, dus als men daar de spoiler vindt, dan doe je je voordeel ermee.

En nogmaals, toen ik hierover schreef STOND Nora al met 35% dik bovenaan deze poll. EN ik heb NOOIT op haar gestemd als afvaller. Dus aan mij ligt het niet. Het is niet zo dat de schaapjes mij over de dam gevolgd zijn. Ten eerste ben ik de dam niet over gegaan en ten tweede waren de schaapjes al over de dam toen ik voor het eerst BLIJKBAAR schreef. Tja. Ik hoop voor die 35% dat Nora exit is, ik vind haar zelf nog een enigma, ze mag van mij blijven. We zien het gauw genoeg. Dan maar geen pool punten voor mij 8)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 25-01-2025, 20:09:47 »
Hij zei dat hij dacht dat Nora vorige week af zou vallen, omdat hij niets had meegekregen over de Gabriël-spoiler. Een beetje onhandig geformuleerd, omdat die niet in de app heeft gestaan maar op Instagram. Jij hebt die opmerking verkeerd opgevat als zou er een Nora-spoiler zijn. In de topic over Nora (of de spoiler-topic) zei jij daarna iets over een spoiler in de app in relatie tot Nora, waardoor mensen op het forum begonnen te denken dat er dus een spoiler was die duidde op het afvallen van Nora deze week.

Het was gewoon een groot misverstand en niemand maakt jou verwijten.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 20:26:42 door Eva. »

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 25-01-2025, 20:11:05 »
Denk in ieder geval een vrouw, er zijn al 2 mannen weg.
Wie dan? Sophie zou de MOL kunnen zijn, Roos is veel te opvallend aan het mollen. Als zij de MOL zou zijn, zou zij dan zo de aandacht op zich willen richten?
Bridget was verdacht bezig met het filmen van het uitbeelden van de woorden. Nog geen afvaller denk ik.
Nora wordt een beetje onderschat. Blijft Maaike over.
Zou jammer zijn als zij er uit gaat. Zij heeft de mooiste stem van allemaal.
Maar voor deze keer toch maar Maaike ;D