Auteur Topic: [Kandidaat] Sam Hagens  (gelezen 27774 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sam Hagens
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2025, 22:07:11 »
Mooi dat deze tunnel wat voller begint te raken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2025, 22:11:04 »
Ik zet eigenlijk vanaf aflevering 1 op hem….en kijk nog met schuin oog naar Stijn.
Meer L

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2025, 23:10:24 »
Ja ik kan er niet meer omheen, zo sturend bij wie van de drie, vandaag weer sturend bij het bepalen van de posities (hij wilde niet aan de leugendetector maar ontkwam er niet aan en was duidelijk niet blij), bij het ‘stilleven/feest tafereeltje’ het expres niet halen (de mol boeit tijd niet), bij de vorige afl de eliminatie als eerste willen gaan rennen maar toch even een korte twijfel of hij niet te snel was..Ray bewoog vervolgens en toen ging hij snel rennen, ook het spel met het feestje op de boot helemaal verkloot samen met Stijn, stom doen met de panorama foto’s, deze afl ook weer sturend om het ijsjes spel snel te spelen en vragen zgn niet weten die hij als slimme jongen vast wel weet, ook slim om ineens met Ray in een bondje te nemen want hij moet als mol natuurlijk degene zijn die de info van Ray over afl 7 krijgt (vliegveld) , dat wordt vast een belangrijke positie en tenslotte zijn hand steeds bij z’n mond (doet men vaker als men iets wil verbergen/niet wil uitspreken) bijv bij de eliminaties.
Ik kan nog wel ff doorgaan ;-)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 23:14:39 door Rozz75 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2025, 23:42:52 »
Vind Sam alleen maar verdacht omdat zijn roommates telkens naar huis gaan.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2025, 23:46:05 »

In mijn ogen is Sam de meest wanhopige kandidaat die met 1-0 achterstaat omdat ie de mol niet wilde zijn, het is dus ook goed mogelijk dat ie z'n concurrenten heeft uitgeschakeld door ze te voeden met misinformatie.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2025, 23:48:44 »
Ik vind het een hele knappe tactiek van deze slimme jongen. Overdreven gefocust op winnen en jokers, en zogenaamd geen info van z’n papa gekregen.. ik geloof er helemaal niets van!

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2025, 23:48:50 »
Hij legt er ook wel twee keer de nadruk op tegenover zijn medekandidaten. Zou wel heel brutaal zijn als mol

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2025, 23:53:47 »
Ja cool is dat van m. Ondanks dat ik eerst dacht ‘wat een eikel’ zou ik hem als mol briljant vinden, een eerdere mol, milouska, deed ook zo irritant dat niemand haar verdacht (zij snapte niets, deed altijd dom en onnozel tot het echt irritant was, althans in mijn ogen). Sam lijkt ook zo’n soort tactiek te hebben.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 26-01-2025, 00:01:19 »
Hij legt er ook wel twee keer de nadruk op tegenover zijn medekandidaten. Zou wel heel brutaal zijn als mol

Als het je ambitie is om de beste Mol ooit te worden, dan is zo'n super brutale actie natuurlijk perfect.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2025, 08:14:59 »
Het is vaak zo geweest dat roommates van de mol er uitvlogen. Als ie de mol is, was het verdachter geweest als ie er nonchalant over was geweest, begrijp de keuze om er juist de aandacht op te leggen. Als kandidaat kun je het ook verklaren. De uitspraak beste mol ooit te willen zijn past goed bij hem.

Maar waarom laten ze ons zien dat Ray hem niet verdacht?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 08:20:04 door Run »

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2025, 08:55:47 »
Maar waarom laten ze ons zien dat Ray hem niet verdacht?

Past perfect in de Bridget-tunnel aangezien Sam haar deels meeneemt en er dus lang in zal blijven.
En nu Ray eruit ligt krijgt Sam een sleutelrol richting aflevering 7, een reden te meer om hem verdacht te maken.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 09:03:35 door Molekule »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2025, 12:43:47 »
Als je nog een stapje terug doet zie je dat juist Sam degene is die alles probeert te sturen (en dat doet ie vaker), en Roos die dat doorheeft en ervoor zorgt dat haar mol Sam aan de leugendetector moet.

Precies. Het is Nora die als eerste Maaike noemt. Sam haakt daar stevig op in. Daarna noemt Maaike Roos en ook daar gaat Sam sturend in mee om vervolgens meteen Sofie als derde kandidaat voor de leugendetector voor te dragen. Helaas steekt Stijn daar een stokje voor omdat hij vindt dat Sam daar moet zijn. Roos is het met Stijn eens. Sam offert zich op en gaat dan sturen op de rol van vragensteller. Hij wil Ray en Nora op die plek. Nora wordt door de groep niet geschikt gevonden en Sofie wordt naar voren geschoven.

Door zich zo nadrukkelijk met de posities te bemoeien heeft Sam in feite ook invloed op wie er het spookhuis in gaan. Dat daar het nepmollende bondje bijzit kan de mol wel eens heel goed uitkomen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2025, 12:51:01 »

Door zich zo nadrukkelijk met de posities te bemoeien heeft Sam in feite ook invloed op wie er het spookhuis in gaan. Dat daar het nepmollende bondje bijzit kan de mol wel eens heel goed uitkomen.

::vergroot:: Yep!  ::ok::

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2025, 12:59:02 »
Ik zie puur kandidatengedrag hier van Sam. Hij wil twee dingen:

- Zelf ondervrager zijn
- Zijn mol Sophie kunnen ondervragen

Als je dat wil is het van belang in ieder geval zelf niet genoemd te worden en dus in iedere suggestie mee te gaan waar iemand anders genoemd wordt. Vervolgens noemt hij natuurlijk zelf Sophie. Dat hij dan uiteindelijk Ray op die plek wil is ook logisch als kandidaat, want daarmee heeft hij een bondje en dan krijgt hij misschien toch nog wat informatie

Ja hij is sturend, maar wel vanuit een kandidatenrol. Als mol hou je je hier juist liever wat afzijdig zodat je in het spookhuis terecht kunt komen
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 13:03:49 door SanderFMC »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2025, 13:02:51 »
Ray kreeg het zeker te benauwd in dat 'bontje'?    ;D

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2025, 13:04:06 »
Scherp. Telefoon, autocorrect

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2025, 14:44:32 »
Hint van FS, overgenomen op Tim's molkanaal, maar wanneer Sam tijdens de leugendetectortest zegt een bondje met Stijn te hebben (leugen), zien we de testnaald uitslaan. We zien dit als kijker maar een enkele keer tijdens de opdracht, maar bij Stijn vormt de leugen letterlijk een M. Wanneer de test uitslaat bij Roos, vormt deze geen M. Bij Maaike geloof ik wel, maar die krijgen we als kijker maar half te zien, en niet zo prominent als bij Sam. Weet niet of het daadwerkelijk een hint is, maar zo ja, dan zeker een leuke, aangezien de afleveringstitel ook 'De juiste manier van Praten' is.

(https://youtu.be/i6EgdtGFD9g:
Minuut 1:40)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 14:50:26 door Nat007 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2025, 14:47:17 »
Denk dat Tim dat gisteravond gewoon hier uit mijn post heeft “gepikt” in het hints topic 😉

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2025, 14:49:32 »
Denk dat Tim dat gisteravond gewoon hier uit mijn post heeft “gepikt” in het hints topic 😉

Meen je! Ik was deze hele Sam topic als langsgegaan of iemand hem al had gepost.
Heb bij het verkeerde topic gekeken dus. Hoe dan ook, wat goed gevonden zeg.
Ik pas m'n post wel even aan.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2025, 14:50:44 »
Ik pas m'n post wel even aan.

Nee hoeft niet hoor.. laat maar staan. Doesnt matter