Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 47693 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #300 Gepost op: 9-03-2025, 08:44:27 »
Wat zag Nora er prachtig uit gisteravond!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 9-03-2025, 14:58:17 »
Wat zag Nora er prachtig uit gisteravond!

Mooi, waardig en een beetje pissed off. Daar is iets goed verkeerd gegaan in de contacten denk ik.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 9-03-2025, 15:02:51 »
Dat pissed off valt denk ik wel mee. Ik zag haar laatst in een praatprogramma,  het is gewoon hoe ze is volgens mij, haar manier van doen.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 9-03-2025, 15:27:31 »
Dat pissed off valt denk ik wel mee. Ik zag haar laatst in een praatprogramma,  het is gewoon hoe ze is volgens mij, haar manier van doen.

In haar ogen zie ik iets anders dan normaal gesproken terwijl dit toch voornamelijk leuk zou moeten zijn. Ze kwam ook niet veel meer aan bod in het programma.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 9-03-2025, 15:49:36 »
Ik heb haar toch ook af en toe (glim)lachend met pretoogjes in beeld gezien. Ben van mening dat hier niet zomaar over te oordelen valt.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #305 Gepost op: 9-03-2025, 16:06:27 »
In elk dagboek is te lezen dat Nora in de groep zeer goed lag, dat mensen hebben genoten om haar te leren kennen. Ik ben het met je eens dat ze weinig aan bod kwam in de reünie, maar dat gold net zo goed voor de andere afvallers (Ray hebben we ook niet gehoord). Ik denk dat we hier niet zoveel conclusies aan moeten verbinden.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 9-03-2025, 16:49:04 »
Ik heb het alleen over de laatste finale aflevering. Daar kwam ze op mij wat ongelukkig over.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 9-03-2025, 20:25:50 »
Mooi, waardig en een beetje pissed off. Daar is iets goed verkeerd gegaan in de contacten denk ik.

Ze vind het natuurlijk ook niet leuk dat half nederland over haar is gevallen en in de edit van widm komt niet echt naar voren hoe lief en aardig ze is, ze vind het vast jammer dat ze zo is neergezet.

Offline Vlaanderen

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 10-03-2025, 09:58:34 »
Jammer dat ze op Instagram alles heeft gespoiled alsook een opdracht niet heeft meegespeeld. Ik geloof sowieso dat het een heel lieve dame is, maar dit was toch het foute programma.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 10-03-2025, 10:27:29 »
Jammer dat ze op Instagram alles heeft gespoiled alsook een opdracht niet heeft meegespeeld. Ik geloof sowieso dat het een heel lieve dame is, maar dit was toch het foute programma.
Ik weet niet als het een grap was van haar achteraf, maar misschien door haar autisme. Zoiets zei ze tijdens de ontknoping dat ze voor haar autistich brein wel fijn was dat de start en het eind op dezelfde plek was.

En dat ze tijdens het plaatsen dacht oh hè dit vind ik logisch, zonder dat bij stil te staan dat het niet slim was. Dit is wel iets autistisch, niet een vooroordeel, want ik spreek uit eigen ervaring.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2025, 10:57:56 door Mol1991 »

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #310 Gepost op: 10-03-2025, 11:26:30 »
Ik weet niet als het een grap was van haar achteraf, maar misschien door haar autisme. Zoiets zei ze tijdens de ontknoping dat ze voor haar autistich brein wel fijn was dat de start en het eind op dezelfde plek was.

En dat ze tijdens het plaatsen dacht oh hè dit vind ik logisch, zonder dat bij stil te staan dat het niet slim was. Dit is wel iets autistisch, niet een vooroordeel, want ik spreek uit eigen ervaring.

In een interview zei ze dat ze niemand wou vergeten en daarom de volgorde van afvallen nam omdat ze zo zeker was iedereen te hebben.

Echter werd ze er toen op gewezen dat ze ook de fotovolgorde kon doen waarbij ze aangaf ah ja. Dat was ook een optie (en idd ook iets wat ik zou kunnen voorhebben)
klaar voor de strijd

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 10-03-2025, 11:39:35 »
In een interview zei ze dat ze niemand wou vergeten en daarom de volgorde van afvallen nam omdat ze zo zeker was iedereen te hebben.

Echter werd ze er toen op gewezen dat ze ook de fotovolgorde kon doen waarbij ze aangaf ah ja. Dat was ook een optie (en idd ook iets wat ik zou kunnen voorhebben)
Ja dat heb ik ook gehoord. :) Maar voorbeeld ze heeft echt autisme, een autistische brein werkt soms ineens heel bijzonder, jij vind iets heel logisch en dat je als persoon zonder autisme denkt huh waarom zou je dit doen.

Offline Vlaanderen

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 10-03-2025, 15:11:58 »
Oké, dat kan het wel verklaren. Toch ergens blijft het jammer en zouden ze striktere regels moeten zetten hierop. Het blijft een gigantische spoiler.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 10-03-2025, 15:24:28 »
Toch ergens blijft het jammer en zouden ze striktere regels moeten zetten hierop. Het blijft een gigantische spoiler.
Ben ik volkomen mee eens.

Offline suuuus

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 10-03-2025, 15:41:50 »
Moet dan voor een autistisch brein het ook niet heel logisch zijn dat dit op gaat vallen voor anderen?

Ik snap niet zo goed waarom er zo'n drama gemaakt wordt over het afhaken in een opdracht terwijl bijna niemand over deze gigantische spoiler heeft.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 10-03-2025, 15:46:56 »
Afhaken heb ik geen problemen mee. Maar 2x (!) spoileren daarentegen...
Ja, misschien autistisch brein de 1e keer. Maar bij de 2e keer heb je die ophef wel gehoord toch. Tag dan geen medekandidaten als je het lastig vind.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 10-03-2025, 16:50:08 »
Maar even… is ze echt autistisch, of bedoelt ze dat meer als een wat overdreven zegswijze over een karaktereigenschap die ze soms  heeft?

Online Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #317 Gepost op: 10-03-2025, 22:29:44 »

Dit was 100% zeker een grap. Anders gebruik je niet zulke bewoordingen.

Ze deed ook heel laconiek over haar afhaken bij de dansopdracht "Oh.. ik vloog er daarna toch snel uit" dus boeie dat mensen me vanaf het afhaken niet meer verdachten.. ???

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 10-03-2025, 22:56:13 »
Dit was 100% zeker een grap. Anders gebruik je niet zulke bewoordingen.
Oké, ik geloof er ook niet echt in, maar als je haar naam in google intypt met autisme, kom je wel bij een artikel terecht die ik zelf niet helemaal kan lezen, maar die staat gelijk ergens bovenaan. En daar word ze geïnterviewd over haar werk, maar er staat ook iets over autisme in, wat ik dus niet kan lezen. Dus zei ze hier iets over, vanwege haarzelf of haar werk, of is dit een heel ander artikel.

En over het feit dat je dan niet zulke bewoordingen gebruikt, ben ik niet mee eens.
Waarom? Omdat ik zelf autisme heb en vrienden heb die autistisch zijn en die kunnen dit zeker weten wel op deze manier zeggen en ik ook. Maar wat wel zo is veel autisten schamen zich er ook voor en zouden dit niet snel noemen. Dit zouden eerder mensen zijn die geen autisme hebben.

Het is ook niet super belangrijk, maar wat ik wel nog steeds denk iemand met autisme op zich deze fout wel had kunnen maken, omdat hun brein toch anders werkt vaak. Bij mij zou dit niet gebeuren, omdat ik heel nauwkeurig ben.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 10-03-2025, 23:15:55 »
Eerlijk gezegd denk ik dat mensen mogen beseffen dat het een spelprogramma is en niemands leven er vanaf hangt. Domme fout, geen onlogische verklaring en niets aan de hand.