Dat geldt denk ik voor de meesten hier... na zovele jaren is het blik BN-ers wel goeddeels op. Maar Bridget is toch wel heel bekend hoor.
Zou wel extra leuk voor je moeten zijn, al die Onbekenden, want bij de Vlaming speelt men toch ook met Onbekenden. Al was er laatst die ene die dan Bekend zou moeten zijn (en er meteen de 1e ronde uitvloog) maar die kende ik dan weer niet.
De BN’ers zijn OBN’ers voor mij, inderdaad. Maar het grote verschil met de Onbekende Vlamingen in De Mol is dat de diversiteit daar veel groter is, bij de Nederlandse WIDM zijn de voor mij onbekenden wel allemaal mensen uit hetzelfde wereldje van de ‘media’ (acteurs, presentatoren, journalisten), mensen uit hetzelfde of vergelijkbare milieu. In De Mol zijn het dikwijls tien mensen met tien verschillende achtergronden en uit alle milieus van de samenleving.
Tja, die ene Bekende Vlaming die dan eens uitzonderlijk mocht meedoen, was een acteur die echt mega-bekend is: vraag aan duizend Vlamingen of ze weten wie Matteo Simoni is, dan antwoorden 999 mensen daar positief op. Wel heel spijtig voor hem dat hij er onmiddellijk uit lag.