Auteur Topic: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal en acties  (gelezen 4780 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal en acties
« Reactie #20 Gepost op: 19-01-2025, 12:17:56 »
haar noch pluim
Dat geldt denk ik voor de meesten hier... na zovele jaren is het blik BN-ers wel goeddeels op. Maar Bridget is toch wel heel bekend hoor.

Zou wel extra leuk voor je moeten zijn, al die Onbekenden, want bij de Vlaming speelt men toch ook met Onbekenden. Al was er laatst die ene die dan Bekend zou moeten zijn (en er meteen de 1e ronde uitvloog) maar die kende ik dan weer niet.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 19-01-2025, 15:51:37 »
Dat geldt denk ik voor de meesten hier... na zovele jaren is het blik BN-ers wel goeddeels op. Maar Bridget is toch wel heel bekend hoor.

Zou wel extra leuk voor je moeten zijn, al die Onbekenden, want bij de Vlaming speelt men toch ook met Onbekenden. Al was er laatst die ene die dan Bekend zou moeten zijn (en er meteen de 1e ronde uitvloog) maar die kende ik dan weer niet.
De BN’ers zijn OBN’ers voor mij, inderdaad. Maar het grote verschil met de Onbekende Vlamingen in De Mol is dat de diversiteit daar veel groter is, bij de Nederlandse WIDM zijn de voor mij onbekenden wel allemaal mensen uit hetzelfde wereldje van de ‘media’ (acteurs, presentatoren, journalisten), mensen uit hetzelfde of vergelijkbare milieu. In De Mol zijn het dikwijls tien mensen met tien verschillende achtergronden en uit alle milieus van de samenleving.

Tja, die ene Bekende Vlaming die dan eens uitzonderlijk mocht meedoen, was een acteur die echt mega-bekend is: vraag aan duizend Vlamingen of ze weten wie Matteo Simoni is, dan antwoorden 999 mensen daar positief op. Wel heel spijtig voor hem dat hij er onmiddellijk uit lag.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 19-01-2025, 19:03:34 »
Ik neem Maaike niet zo mee in m’n mol verdenkingen, of in ieder geval nog niet, maar deze uitdrukking met de ballonnen zou wel geniaal zijn tijdens de terugblik 🤣
Laten we jabberen joekelen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2025, 17:29:54 »
Rondje opluchting bij de groene schermen. Sommige gifjes zijn helaas erg groot.
Het scherm van Ray duurde heel lang voordat hij hem kreeg.

« Laatst bewerkt op: 22-01-2025, 17:33:51 door foxhunter »

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2025, 14:27:24 »
Stijn en Nora zijn oprecht nerveus.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2025, 15:41:26 »
reacties van Maaike en Bridget erg spontaan. Roos, Stijn, Ray neutraal. Sophie naar binnen gekeerd.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2025, 15:51:19 »
Nora verdenk ik eigenlijk niet meer, maar haar reactie zou wat mij betreft prima passen in het rijtje 'krimpende mollen'.  ::vergroot::
Ooit bedacht/gezien. door Heinz geloof ik; de mol duikt in elkaar en blijft gespannen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2025, 17:05:45 »
Zit Sophie weer aan haar voorhoofd en het komt op mij niet natuurlijk over. Hebben ze haar gevraagd om dat te doen of zo?