Hebben we Sam echt heel vaak alleen met Sophie in het spel gezien en dat hij daar voor koos?
Bij het snakes en ladders waren ze groepscaptains en beide uitgekozen door hun groepje.
Opdracht tijdens de test meen ik me te herinneren… maar ook daar weet ik niet hoe die indeling tot stand is gekomen.
Een aantal opdrachten zaten Roos, Sophie, Stijn en Sam samen op cruciale posities. Maar wie wilde wie in de gaten houden? En wanneer was het keuze of toeval? Ook nu weet ik niet of er twee groepen van 3 gemaakt zijn of 3 duo’s, waarbij binnen de duo’s rolverdeling gemaakt moest worden? Sam noemde vaak Sophie, maar ik had het idee dat hij Roos ook echt wel in de gaten hield, irritant en verdacht vond.
In hoeverre horen wij als kijkers alle verdenkingen of worden we ook gestuurd door de edit?
Ik heb maar eens even in mijn molboekje gekeken.
In de enige opdracht van aflevering 1 wilde Sam niet met zijn duo partner Stijn maar Sophie had al iemand anders gekozen.
Aflevering 2: Sam zit bij Sophie in team bij 2 opdrachten waarbij er teams waren.
Aflevering 3: Bij keuze voor de kamers staat Sam naast Sophie. Verder geen team keuzes.
Aflevering 4: Sam met Roos in opdracht 1. Sam tegen Sophie in opdracht 2 (ladders and snakes). Sam met Sophie in team van 2 in opdracht 3.
Aflevering 5: In de enige teamopdracht zit Sam bij Sophie.
Sam zit dus inderdaad wel vaak bij Sophie in het team.