Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 1 - Bekokstoven  (gelezen 10678 keer)

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 8] Opdracht 1 - Bekokstoven
« Reactie #20 Gepost op: 22-02-2025, 23:43:41 »
Het was een telefoon en volgens mij zagen we de hele tijd dat zij hoorden wat hij zei.

Als ze hoorden wat hij zei dan hadden ze het eitje wel gescrambled. Ik vermoed dat er wel meer dingen niet zijn doorgekomen.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 22-02-2025, 23:45:27 »
Telefoon kun je natuurlijk ook muten zonder dat wij dat zien

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 22-02-2025, 23:48:33 »
Als ze hoorden wat hij zei dan hadden ze het eitje wel gescrambled. Ik vermoed dat er wel meer dingen niet zijn doorgekomen.

Ik zit op Stijn, dus dat kan zeker! Ik vond het alleen niet zo opvallend. Maaike deed ook niet het hele ei in het prutje volgens mij, maar ze (zij en Roos) scheidden het ook niet echt. Ik ga het morgen terugkijken. Ik vond dat ze vooral hun best deden om Maaike verdacht te maken in deze aflevering, om er een soort van Maaike - Stijn wedstrijd van te maken. En ik kan me niet voorstellen dat ze de mol in dit stadium nog vol in de spotlights zouden zetten. En de molbriefing gaf de mol ook een soort vrijbrief om zeer oppervlakkig te mollen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2025, 23:55:41 »
Waarom zouden ze Maaike en Stijn wedstrijd proberen te maken en niet Stijn en Roos? Want uit niks blijkt dat iemand op Maaike zit of misschien noemt Stijn haar naam in de finale, maar dan moet Maaike ipv Roos, Stijn noemen, want anders klopt je gedachte niet. En is het onzin om dit te doen..
« Laatst bewerkt op: 22-02-2025, 23:58:26 door Mol1991 »

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2025, 23:58:32 »
Driehoekje:
Stijn -> Maaike
Maaike -> Roos
Roos -> Stijn
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 23-02-2025, 00:00:11 »
Driehoekje:
Stijn -> Maaike
Maaike -> Roos
Roos -> Stijn
Het zou mij niet verbazen als dit het wordt, om nog even de spanning in te houden dat ze het alle drie het nog kunnen zijn.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 23-02-2025, 00:01:41 »
Het zou mij niet verbazen als dit het wordt, om nog even de spanning in te houden dat ze het alle drie het nog kunnen zijn.

Dat is precies de reden waarom ik denk dat ze Maaike verdacht hebben gemaakt vanavond.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-02-2025, 00:03:11 »
Dat is precies de reden waarom ik denk dat ze Maaike verdacht hebben gemaakt vanavond.
Ah vandaar duidelijk :)

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #28 Gepost op: 23-02-2025, 00:47:19 »
Bij Moltalk zag je wel dat salmiak in het eten best lekker is, dus misschien was dit de reden en dat Sophie per ongeluk die andere kok hielp.

De kok moest beoordelen welke het meeste leek op het oorspronkelijke gerecht. Niet welke lekkerder was.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 23-02-2025, 00:55:44 »
De kok moest beoordelen welke het meeste leek op het oorspronkelijke gerecht. Niet welke lekkerder was.

Ja het is ook jammer dat we weinig meekrijgen van die chef en zijn gerechtje. Misschien hoorde er wel salmiak in en heeft Sophie hem per ongeluk geholpen.

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #30 Gepost op: 23-02-2025, 01:28:45 »
Nee de salmiak was een sabotage. Dat is duidelijk uitgelegd. Sophie kon de keukenprinses saboteren als ze haar deelopdrachten correct uitvoerde.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 23-02-2025, 10:45:20 »
Nee de salmiak was een sabotage. Dat is duidelijk uitgelegd. Sophie kon de keukenprinses saboteren als ze haar deelopdrachten correct uitvoerde.

Dan is het toch heel vreemd beoordeeld of iets anders heel erg mis gegaan.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 23-02-2025, 11:15:18 »
Dan is het toch heel vreemd beoordeeld of iets anders heel erg mis gegaan.

Ik vraag me eerlijk gezegd af of de chefs überhaupt hebben geproefd. Daar zien we niets van terug. (Als de vis niet goed gaar is, zou ik als chef dat risico ook niet nemen).

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 23-02-2025, 11:49:52 »
Ik vraag me eerlijk gezegd af of de chefs überhaupt hebben geproefd. Daar zien we niets van terug. (Als de vis niet goed gaar is, zou ik als chef dat risico ook niet nemen).

Die vis kan je eerst even checken. Maar idd, we zien er allemaal niets van dus Joost mag weten waar op beoordeeld is.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 23-02-2025, 12:19:18 »
Ik vond het vreemd dat de groep stijn zo makkelijk in een sleutelpositie gooide of snapten ze niet dat iets verkeerd doorgeven als snel funest kon zijn voor de opdracht?

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 23-02-2025, 12:21:41 »
Ik vond het vreemd dat de groep stijn zo makkelijk in een sleutelpositie gooide of snapten ze niet dat iets verkeerd doorgeven als snel funest kon zijn voor de opdracht?
Snap ik wel. Iedereen verdenkt Roos en die mocht dus niet alleen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 23-02-2025, 12:26:16 »
Dat rauwe ei dat Maaike en Roos er zomaar bijdoen ‘klopt” in elk geval niet: het was niet “geklopt”.  :)

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 23-02-2025, 12:37:12 »

Ik vond het ook verdacht dat Stijn deze positie wilde maar Roos was de schakel tussen Stijn en Maaike en had m.i. een betere molpositie.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 23-02-2025, 12:41:42 »
Ik vond het ook verdacht dat Stijn deze positie wilde maar Roos was de schakel tussen Stijn en Maaike en had m.i. een betere molpositie.

Wat bedoel je daarmee? De telefoon stond op de speaker, of bedoel je dit op een andere manier.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #39 Gepost op: 23-02-2025, 23:53:05 »
Iemand al gezien dat als Maaike  de kokosmelk omgooit, dat Roos er daarna heel snel een schep poeder/zout/suiker ingooit?