En Klaartje, kom jij nog een beetje aan je trekken met de hints die nu op .nl genoemd staan? Heilige Stijn, de S. enzo?
Dat valt nogal mee. Het kofferlabel L. Somsi was één van de betere. Er zat ook wel wat ‘overbodig gecijfer’ bij. De link met Augustinus/Stijn/het achtvoudige pad was ‘mwah’.
Ik had deze week eens dat overzicht van de hints in de voorbije 25 jaar gelezen om een idee te hebben waar ik me aan kon verwachten. Ik vind het dit jaar kwalitatief in de lijn van de verwachting. Zeker ook niet al te veel hints (in tegenstelling tot sommige vorige edities), maar ik heb toch liever een paar kwalitatief sterke hints dan veel hints die maar zo-zo zijn. Zo’n hint die je maar kan vinden op het einde, die al startte in de eerste aflevering en heel het seizoen door loopt, dat is meer mijn ding. Of een knaller van een hint maar pas in de voorlaatste aflevering.
Ik kijk uit naar wat het nieuwe seizoen van De Mol ons brengt. Dat volg ik intensiever, ik herbekijk dan afleveringen, neem screenshots en ga actief op zoek naar hints. En als ik ze niet vind verzin ik ze.