Auteur Topic: Verborgen hints naar Kees  (gelezen 40746 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Verborgen hints naar Kees
« Reactie #100 Gepost op: 9-03-2013, 09:32:35 »
Niet om te zeuren (<- juist wel dus), maar volgens Art in de aflevering zou eedd in morse -> IM -> "aai em" betekenen, en volgens de officiële website "Ik Mol". Ja wat is het nou? :P

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verborgen hints naar Kees
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2013, 11:20:21 »
Hadden we vorig jaar ook met I AM. Art zei in de uitzending: 'I AM. Ik ben, de Mol dus.'
Terwijl dit ook sloeg op Ik Anne-Marie.
Inderdaad vaag.

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Verborgen hints naar Kees
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2013, 15:51:52 »
en dat zet je niet aan het denken ?

Ik zou zeggen, bekijk het Omschrijf hier je serie-13 gevoel.......-topic eens.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Verborgen hints naar Kees
« Reactie #103 Gepost op: 9-03-2013, 17:07:40 »
Best trots dat ik ondanks mijn oneindige luiheid toch eens een hintje als eerste heb gevonden. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verborgen hints naar Kees
« Reactie #104 Gepost op: 10-03-2013, 03:22:09 »
Is het nog een optie om alle hints net zoals vorig jaar weer te koppelen aan de persoon, die het het eerste plaatste.

EDIT: Ik wil daar evt wel weer een topic voor maken? Maar dan moet ik even toestemming hebben...

EDIT2: Topic van vorig jaar: http://www.wieisdemol.com/forum/archief/seizoenNL2012/index.php?topic=46213.0

Van me zelf vond ik wel die Tania in het Krugerpark toen ze rood trok en De Mol groen gaf. Misschien heeft Tania wel de Mol groen gegeven.

Ook leuk:

* Caroline, Paulin en Kees moeten nog iets met een trein doen.

* Gewoon Paulin en anders Daniel. Daniel wint de vrijstelling na aflevering 9 toe, maar lacht misschien wel te vroeg en besefte dat niet meteen.
Dit maakt Kees verdacht omdat het met name lijkt of Daniel het na de Dames zegt/Kees zwijgt.