Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 317388 keer)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #440 Gepost op: 15-03-2009, 08:13:55 »
Goeiemorgen allemaal!
Iedereen die zo ook gaat een fijne reis & heel veel plezier & iedereen die niet gaat: Er komen vast en zeker genoeg foto's/filmpjes  ;)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 09:04:19 door MarissaWIDM »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #441 Gepost op: 15-03-2009, 08:41:45 »
Jeejh, ik ga zo :D Voor degene die er nog zijn en wel gaan ... Veel plezier!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #442 Gepost op: 15-03-2009, 09:28:38 »
En ik ga nu de computer afsluiten & op de fiets stappen,
tot straks/zo fandaggers!   ::zwaai::  ::regenboog::

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #443 Gepost op: 15-03-2009, 11:07:05 »
"NS verwacht 175 tot 200 duizend extra reizigers" (bron: NU.nl )

Daar zitten heel veel Molfans tussen, te herkennen aan de meest fleurige badges... :D
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #444 Gepost op: 15-03-2009, 11:38:58 »
Jee ik ga vandaag niet :o gek idee na al die jaren.
Iedereen heel veel plezier vandaag, maak er een te gekke FanDag van!  ::joehoe::
 ::bravo::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #445 Gepost op: 15-03-2009, 15:53:56 »
Het was erg leuk!
Peter Jan was er, Anniek, Sebastiaan, Rick, Vivienne, Froukje en Jon (hij moest wel om 12 uur weg ivm theater). Hans kwam later en was de veilingmeester. :)

Wat een bedragen werden er weggegeven voor de molitems!! WOW echt niet normaal. Anniek de hele tijd met een stomverbaasd gezicht haha :D

Oh en tijdens het vragenvuur een belangrijke vraag:
kan de mol een rood scherm krijgen?
JP antwoordde met iets van: dat is nooit door widm bevestigd noch ontkend.

Ik heb vele foto's genomen die zet ik nog op de site!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #446 Gepost op: 15-03-2009, 16:17:06 »
Het was echt heel gaaf!  ;D
Ik sta met Froukje, Sebas, Anniek en Viv op de foto  :D
Mocht meebieden met de veiling, had 50 euro, maar 50 euro voor Molgeld was me iets te veel en voor de rest kon ik niet mee.

MAAR HET WAS GEWELDIG!  8)

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #447 Gepost op: 15-03-2009, 16:18:42 »
Net terug! Foto's komen er aan, ga er nu aan beginnen.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #448 Gepost op: 15-03-2009, 16:24:10 »
En was het leuk? :)
DOM VEEL RADEN

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #449 Gepost op: 15-03-2009, 16:34:58 »
Klinkt goed allemaal.

Hopen op wat mooie kiekjes  :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline SanneW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #450 Gepost op: 15-03-2009, 16:36:40 »
Voor mijn eerste keer en ook het eerste seizoen dat ik het keek, vond ik het best wel geslaagd. Zelf vond ik de veiling en de quiz niet heel boeiend. Maar dat is een persoonlijke mening. De vragenuurtje en meet en greet vond ik weer helemaal geweldig!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #451 Gepost op: 15-03-2009, 16:37:02 »
Het was super leuk!!
alleen was het jammer dat veel kandidaten tijdens de veiling verdwenen. Terwijl er daarna nog een meet and greet zou zijn. Maar het was wel heel erg leuk :D.  foto's en verslag (?) volgen nog ;) (foto's bestaat voornamelijk uit vief  ::schaam::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #452 Gepost op: 15-03-2009, 16:38:36 »
Dat ene meisje met die grote schouder camera die bij de avro hoorde heeft mij volgens mij erg vaak op de film gehad :P.
En ik was echt super jaloers op haar ::love:: dat wil ik ook doen!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #453 Gepost op: 15-03-2009, 16:42:11 »
Joepie, de eerste mensen zijn weer terug, ik ben zoooo benieuwd naar wat jullie allemaal uit de kandidaten hebben gekregen en jullie foto's  :)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #454 Gepost op: 15-03-2009, 16:42:58 »
Wow ik heb zooo'n vette dag gehad:D

ten eerste ben ik die gek die Annieks mollenboekje voor ***euro heeft gekocht en ook heb ik de puzzel van de Ben Hur opdracht :p...Maar ik deed het natuurlijk voor de zoentjes van Viv en Anniek...Meer dan waard:P

Later kwam ik Pieter-Jan tegen in de hal, alleen...echt leuk joh, ff gepraat en toevallig had ik mn moeder aan de lijn, dus die moest er ook aan geloven bij PJ:P

even later kwam ik Ook Viv tegen die naar huis ging..Ze kwam naar me toe, en ze omhelsde me feliciteerde me met mn 'insane' aankopen:p Man, wat een leuke meid:D Oja, en als kers op de slagroom (of hoe je dat zegt) kwam ik ook nog eens Anniek tegen op de trap...Ik vroeg of ze nog wat nuttige dingen in haar boekje had staan:p ze betwijfelde het hahaha;) ik heb het inmiddels doorgelezen en er staan wel echt leuke dingen in...Ik zal vanavond een stuk of 3 screens laten zien uit het boekje:)

Echt leuk om die kandidaten ook nog eens in 'prive' te spreken want met de Meet-and-Greet was het echt gekkenhuis en was het: foto --> weg :p

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #455 Gepost op: 15-03-2009, 16:44:24 »
Whaaaa ik ben terug & het was super!!!
Ik kwam een meisje tegen die ik één keer eerder had ontmoet, die samen met een vriendin was.
Die 13-jarige vriendin heeft, ook namens dat meisje en mij, geboden op een bundel molgeld (alleen 15jarigen&jonger mochten nl bieden), en van haar geboden bod hebben we allemaal eenderde betaald, en nu hebben we allemaal eenderde van het bundeltje molgeld! (waar ik héél erg blij mee ben; mn eerste widm-item  ::love::) ::tandpastasmiley::
En ik sta op de foto met Anniek, Rick (jaaaaa hij was er toch!  ::bravo::), Sebas, Froukje, Viev, Hans & Pieter Jan (alleen Jon dus niet (maarja die moest ook om 12 uur al weer weg voor zn voorstelling  :\'() en ik heb handtekeningen van Anniek, Sebas, Froukje, Hans & Pieter-Jan (alleen Jon, Viev & Rick niet).  ::trots::
Vooral de eerste ronde van de meet&greet was wel echt héél erg chaotisch met voordringende mensen & stoelen die in de weg stonden en alles. Maar gelukkig was de tweede ronde een stuk beter gecoördineerd en stonden de kandi's ook wat meer verspreid. Bij Sebas was er een soort van rij met mensen en zei een andere man (?) wie er aan de beurt was, dat werkte wel goed. Ook bij Froukje was het wel goed geregeld toen, want die stond goed in een hoek en en ook daar werd er goed een rij gevormd.
De kandi's waren trouwens echt superaardig vond ik.  ::tandpastasmiley:: ::ok::
Foto's kan ik helaas nog niet laten zien, want mijn eigen camera is kapot en heb dus alleen foto's gemaakt/laten maken met de camera van t andere meisje.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 16:55:10 door MarissaWIDM »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #456 Gepost op: 15-03-2009, 16:44:45 »
Is er nog iets bekend over die polariods ::oink::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #457 Gepost op: 15-03-2009, 16:47:43 »
nee die vraag is niet aan bod gekomen, ook niet de lijntjes theorie of de klok

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #458 Gepost op: 15-03-2009, 16:50:02 »
Ben net terug van de fandag.

Ik vond de fandag dit jaar erg tegenvallen. Dat de AVRO het dit jaar organiseerde heeft de fandag geen goed gedaan. Bij de bn-ers was er een personal assistant aanwezig die de camera handteerde en je handtekeningenblok in nam en zo regiseerde wie wanneer aan de beurt was. Voor een leuk gesprek met de bn-ers was geen ruimte . Ook was de producer van WIDM erg nadrukkelijk aanwezig en bepaalde zo dat Hans Schiffers geen handtekeningen uit mocht delen en dat er alleen foto's gemaakt mochten worden. De spontaniteit van het evenement is weg. De kandidaten werden continu weggesluist om ze vooral maar niet te veel lastig te vallen. Dit was mijn 6e fandag, maar zeker mijn laatste.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #459 Gepost op: 15-03-2009, 16:50:49 »
nee die vraag is niet aan bod gekomen, ook niet de lijntjes theorie of de klok
De vraag 'Wat zou er gebeurd zijn wanneer geen één van de drie pakketten zou zijn gekozen' dan?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'