Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316487 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #80 Gepost op: 12-01-2009, 16:33:04 »
ik ook :p wie niet hea.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #81 Gepost op: 12-01-2009, 16:38:17 »
vorige jaren liepen er aardig wat mensen rond met het Mol shirt.

wie o wie trekt dit jaar ook zijn slippers er bij aan?  ;D
Zo die slippers lopen echt lekker :P Had ze meegenomen naar Egypte, en daar toch de hele week mee rondgelopen. Maar ja als je ze aan hebt zie je het logo niet meer he, en zonder zand zie je de afdruk van de onderkant ook niet..
Heb intussen al aardig wat Mol merch.. 3 Mol shirts, 2 van het forum en 1 avro, die slippers, dvd's van seizoen 1 t/m 7, fandag dvd's van 2005, 2006 en 2008, ik wacht nog iedere dag op die van 2007...

En natuurlijk mijn collages van 2006 en 2007 :)

Tentamens heb ik van 9-18 maart, maar boeien, ik plan dat leren wel om de fandag heen ;D En als een universitaire student dat kan, dan kunnen vwo/havo/vmbo/mbo/hbo scholieren en studenten dat zeker ook ;)
(uni tentamens zijn stuk voor stuk moeilijker dan de vwo-examens..)
Molloot sinds seizoen 4

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #82 Gepost op: 12-01-2009, 16:45:10 »
zolang het voor 25 maart is vind ik het goed... dan vertrek ik namelijk voor een vakantie naar Mexico... en voor die tijd heb k tentamens maar een MFD is altijd in te plannen :P
Keep Watching

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2009, 16:47:21 »
zolang het voor 25 maart is vind ik het goed... dan vertrek ik namelijk voor een vakantie naar Mexico... en voor die tijd heb k tentamens maar een MFD is altijd in te plannen :P
Jij gaat het vorige seizoen naspelen? :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #84 Gepost op: 12-01-2009, 16:48:23 »
Trouwens, een middag met minder veiling en meer gelegenheid om (rustig) te praten met de kandidaten zou ik wel kunnen waarderen.
ik ook :p wie niet hea.

Nou ja, met zo'n grote groep mensen is het natuurlijk wel noodzakelijk wat "centraal entertainment" te bieden. Want 'rustig praten' met de kandidaten betekent dat er zo'n vijf mensen per kandidaat staan. Als er dan 7 kandidaten zijn, hebben 35 mensen een leuke tijd en staat de rest er een beetje bij. (om het scherp te stellen, want ik vind het zelf juist grappig om met mede-forummers te praten  ;))

Veiling, vragenvuur, etc. zijn voor iederéén leuk.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #85 Gepost op: 12-01-2009, 16:53:54 »
De veiling moet ook niet weg. Maar gewoon veel korter. Max. 45 minuten.
Oftewel minder items. Of deels via een biedlijst op een stand ofzo.

En ook ik kom juist ook voor de andere speurders.

(Al is de veiling wel het moment om met de productie te babbelen)

Anyways, zolang er maar weer een fandag komt. Da's toch 't belangrijkste.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #86 Gepost op: 12-01-2009, 17:16:47 »
Jij gaat het vorige seizoen naspelen? :)

haha juistum, en ik ga met heel mijn familie dus ik denk dat mijn opa van 73 de mol is,,,, zolang hij het vliegtuig en de zon niet saboteert vind ik het best ::tandpastasmiley::
Keep Watching

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #87 Gepost op: 12-01-2009, 17:17:01 »
De veiling moet ook niet weg. Maar gewoon veel korter. Max. 45 minuten.
Oftewel minder items. Of deels via een biedlijst op een stand ofzo.

En ook ik kom juist ook voor de andere speurders.

(Al is de veiling wel het moment om met de productie te babbelen)

Anyways, zolang er maar weer een fandag komt. Da's toch 't belangrijkste.
De veiling is juist mooi. En minder items is niet tof, omdat er dan fans teleurgesteld worden omdat ze geen honderden euro's kunnen uitgeven voor een item (wet van vraag en aanbod).
Wat wel kan, zoals in 2006, is een internetveiling vlak voor de veiling, en dan die spullen ophalen op de fandag. Deels internet, deels op de fandag.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #88 Gepost op: 12-01-2009, 17:17:34 »
haha juistum, en ik ga met heel mijn familie dus ik denk dat mijn opa van 73 de mol is,,,, zolang hij het vliegtuig en de zon niet saboteert vind ik het best ::tandpastasmiley::
Hahaha ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #89 Gepost op: 12-01-2009, 18:52:23 »
Het enige wat ik écht hoop is dat het minder druk wordt.
Maar als het op 22 maart is, komt dat wel goed, zo te lezen  ::rofl::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #90 Gepost op: 12-01-2009, 18:57:01 »
Het enige wat ik écht hoop is dat het minder druk wordt.
Maar als het op 22 maart is, komt dat wel goed, zo te lezen  ::rofl::
::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #91 Gepost op: 12-01-2009, 19:56:07 »
Het enige wat ik écht hoop is dat het minder druk wordt.
Maar als het op 22 maart is, komt dat wel goed, zo te lezen  ::rofl::

Als jij nou eens een keer niet komt.. ;) Sta je plekje eens aan een ander af.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #92 Gepost op: 12-01-2009, 20:12:41 »
Als jij nou eens een keer niet komt.. ;) Sta je plekje eens aan een ander af.. ;D


::kissass::  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #93 Gepost op: 12-01-2009, 20:24:26 »
ik wil wel maar dan kan het niet op 22 maart zijn ;D

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #94 Gepost op: 12-01-2009, 20:25:31 »
op welke dag het ook is: ik kom zoiezo, maar... als het nu eens een keer op zaterdag zou zijn ipv zondag dan is de fandag toegankelijk voor een nog breder publiek,en aangezien we met z`n allen genieten van wie is de mol is het toch ook net zo leuk als we met z`n allen naar de fandag kunnen..het zou jammer zijn als er dan mensen niet bij kunnen zijn vanwege bepaalde overtuigingen of regels van het thuisfront

maar goed zoals ik al zei: ik ben er zoiezo no matter what dus ja zie maar
« Laatst bewerkt op: 12-01-2009, 20:27:32 door lydiaatje »
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #95 Gepost op: 12-01-2009, 20:42:19 »
op welke dag het ook is: ik kom zoiezo, maar... als het nu eens een keer op zaterdag zou zijn ipv zondag dan is de fandag toegankelijk voor een nog breder publiek,en aangezien we met z`n allen genieten van wie is de mol is het toch ook net zo leuk als we met z`n allen naar de fandag kunnen..

Ik denk dat een fandag op een zaterdag juist niet zoveel mensen trekt. Veel mensen werken (zoals ik).

Het enige wat ik écht hoop is dat het minder druk wordt.

Jaa ik hoop het ook. Vol is gewoon vol. hadden mensen gewoon vaker op de site moeten kijken.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #96 Gepost op: 12-01-2009, 20:49:45 »
op welke dag het ook is: ik kom zoiezo, maar... als het nu eens een keer op zaterdag zou zijn ipv zondag dan is de fandag toegankelijk voor een nog breder publiek,en aangezien we met z`n allen genieten van wie is de mol is het toch ook net zo leuk als we met z`n allen naar de fandag kunnen..het zou jammer zijn als er dan mensen niet bij kunnen zijn vanwege bepaalde overtuigingen of regels van het thuisfront

maar goed zoals ik al zei: ik ben er zoiezo no matter what dus ja zie maar
ik dnek ook dat er dan minder mensen kunnen.
Veel mensen moeten dan werken of sporten.

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #97 Gepost op: 12-01-2009, 20:50:08 »
Ik denk dat het alleen maar drukker zal gaan worden, moeten ze WIDM maar niet zo leuk maken  ;D Hoop dat ik dit jaar kan, ben nog nooit geweest..maar als grote mol fan moet dat toch zeker een keer!!
Follow the clues to find the one..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #98 Gepost op: 12-01-2009, 21:05:46 »
Of het nou zaterdag of zondag is, ik moet duiken. En als je al niet eens bereid bent om duiken/sporten/werken af te zeggen, of om leren om de fandag heen te plannen, dan ben je ook geen echte molfandagfan, en dan verdien je het ook niet om daar een plaats in te nemen... De Fandag is iets waarvoor je alles op zij zet, weken naar uit kijkt, en dat elk jaar opnieuw!
soms gaat dat gewoon niet. dan kun je nog zo graag willen.

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #99 Gepost op: 12-01-2009, 21:06:30 »
Of het nou zaterdag of zondag is, ik moet duiken. En als je al niet eens bereid bent om duiken/sporten/werken af te zeggen, of om leren om de fandag heen te plannen, dan ben je ook geen echte molfandagfan, en dan verdien je het ook niet om daar een plaats in te nemen... De Fandag is iets waarvoor je alles op zij zet, weken naar uit kijkt, en dat elk jaar opnieuw!

 ::niet-ok::

Op werk kan je niet altijd vrij nemen en met sporten in sommige gevallen ook niet. Leren kan je al helemaal niet aan de kant schuiven, als je makkelijk leert misschien wel, maar er zijn examens en tentamens die jij ooit ook zult krijgen waar je echt goed voor moet zitten en niet om dingen heen kan plannen.
Om te zeggen dat je het dan niet eens verdient om te komen gaat hier wel erg ver.

ik heb dr wel zin in al, ga er van uit dat ik gewoon altijd kan. ::ok::