Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 149567 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #120 Gepost op: 29-01-2011, 11:56:36 »
Ah, thx! Je bent goed bezig.  ::bravo::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #121 Gepost op: 29-01-2011, 11:59:49 »
Bedankt luckyluuk! Het loopt nog niet zo snel maar ok, er moeten eerst nog meer seeders komen...
Tell me what your telescope says

Offline Hickory

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #122 Gepost op: 29-01-2011, 12:04:46 »
We wachten het af... :) alles beter dan Uitzendinggemist met hun lekker stabiele stream... blegh. Thanks luckyluuk!

Offline Hickory

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #123 Gepost op: 29-01-2011, 12:16:21 »
De torrent gaat lekker snel, thanks again!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #124 Gepost op: 29-01-2011, 12:20:03 »
Overigens is er een WIDM collectie beschikbaar met heel veel seizoenen (NL, UK, AUS, USA en BE).
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #125 Gepost op: 29-01-2011, 13:34:12 »
Overigens is er een WIDM collectie beschikbaar met heel veel seizoenen (NL, UK, AUS, USA en BE).


::ok:: Thanks. Even kijken hoe lang het gaat duren tot die 70 GB hier thuis zijn aangekomen  ::tandpastasmiley::
The sun came up and reality set in.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #126 Gepost op: 29-01-2011, 14:33:16 »
Dank luckyluuk, die uitzendinggemist versie is toch wel van bijzonder slechte kwaliteit, slechter dan verwacht eigenlijk, dus ik ben blij dat je deze nog hebt gedaan.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #127 Gepost op: 29-01-2011, 18:20:30 »
Megaupload staat dat de download tijdelijk niet beschikbaar is...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #128 Gepost op: 30-01-2011, 11:43:19 »
Voor mensen die het niet lukt om te downloaden, download in hoge kwaliteit, verschillende formaten, hier: Download Wie is de Mol? 2011 aflevering 4 op KeepVid. Lijkt een beetje op megaupload...

Offline Mollant

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #129 Gepost op: 30-01-2011, 14:48:41 »
Overigens is er een WIDM collectie beschikbaar met heel veel seizoenen (NL, UK, AUS, USA en BE).


Geweldig zeg! :) Ben nu al flink aan het downloaden en ik roep bij deze aan iedereen op om dat ook te gaan doen zodat iedereen zijn gewenste seizoenen snel binnenkrijgt. Vergeet niet de download aan te laten staan wanneer deze voltooid is.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #130 Gepost op: 30-01-2011, 22:30:57 »
Voor mensen die het niet lukt om te downloaden, download in hoge kwaliteit, verschillende formaten, hier: Download Wie is de Mol? 2011 aflevering 4 op KeepVid. Lijkt een beetje op megaupload...
Heb je de andere 3 afleveringen ook in HD. Zag dat bijv afl 3. van jou niet in HD is!
En dan bedoel ik of je deze versie: ›› Download MP4 ‹‹ - High Definition - 1280x720
ook voor de andere 3 afleveringen hebt...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Meld je NU aan - WIDM reizen - fanreizen - Zelf WIDM spelen/organiseren
« Reactie #131 Gepost op: 31-01-2011, 00:28:26 »
Sinds vorig jaar organiseert UcDean halverwege het televisieseizoen een ontmoetingsmoment voor fans om de laatste verdenkingen, hints en theorieën door te bespreken. Dit evenement doet tevens dienst als informatie en presentatieavond over de grote jongerenreis vol strategie & sabotage die wij sinds 2008 jaarlijks organiseren.

Dit jaar vindt deze avond plaats op dinsdag 8 februari 2011 vanaf 19.00 in het Auditorium van University College Utrecht (Campusplein 1). Hier kun je niet alleen alles te weten komen over onze reis van 29 juli tot 8 augustus, met 40 spectaculaire opdrachten in 4 landen, maar ook mogelijke medekandidaten ontmoeten, deelnemers spreken van onze eerdere reizen en alvast een voorproefje zien van de mooiste locaties en opdrachten uit 2011.

Meer info over deze avond en de reis vind je op de website van UcDean

Wij hopen net als vorig jaar vele fans te verwelkomen. Vanaf 20.30 aansluitende borrel in de UCU collegebar.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #132 Gepost op: 1-02-2011, 21:22:31 »
Heb je de andere 3 afleveringen ook in HD.
Nou, ik had aflevering 4 ergens van binsearch.info geplukt, maar zo'n 720p versie verschijnt niet altijd. En omdat de aflevering zo laat kwam, had ik die maar geupload. Het uploaden duurde wel heel lang. Maar je kunt ook even HIER kijken of je iets kan vinden... zo zag ik ook al aflevering 2 staan.

Succes!

PS: als de volgende weer in 720p komt zal ik die versie wel uploaden... dus klik hier om te abboneren!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2011, 21:24:31 door bartjel »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #133 Gepost op: 1-02-2011, 23:25:29 »
DVD 1 van dit seizoen is al klaar, want vanwege de 11 afleveringen gaat het op 3 dvd's komen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Revolution93

  • Forumlid
Wie is de mol? oude seizoenen ( voor bekende Nederlanders)
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2011, 17:02:53 »
Hoi iedereen,

Ik ben net nieuw op jullie forum als poster, maar volg de site wel al een tijdje over wat voor mooie en veel te diepgaande theorieen er wel neit bedacht worden. Nu was het zo dat ik een tijdje terug op zoek was naar de seizoenen van wie is de mol van voor bekende nederlanders. Helaas kon ik die nergens online bekijken, en toen beschikte ik nog niet over een eigen computer om ze op te downloaden. Nu is het zo dat ik inmiddels een eigen computer heb eb daar alles mee kan doen wat ik wil. Je raad het waarschijnlijk al ; ik heb de eerste 4 seizoenen gedownload. Nu vroeg ik me af of er genoeg animo is om ze op een openbare streamingstie te uploaden, waar ze ook niet na 1 dag verwijderd worden, omdat ik zelf weet hoe vervelend het is om te horen wat voor een fantastische mol george was zonder het zelf te hebben kunnen volgen. Nu ben ik bereid dat aan te bieden mits er genoeg mensen zijn die hier echt wat aan zouden hebben. ( btw de streamingsite die ik in gedachten had was loombo, oneindig veel "kijktijd", dus niet zoals megavideo en ook kan ik filmpjes langer dan 15 minuten uploaden ( youtube))

Groetjes
Revolution ;)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2011, 09:36:42 »
Inmiddels staat aflevering 5 alweer op de nieuwsgroepen, gelukkig deze week wel snel. :)

http://binsearch.info/?q=widm&max=100&adv_age=900&server=
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lien89

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #136 Gepost op: 4-02-2011, 10:11:33 »
Hoe werkt via nieuwsgroepen downloaden? Ik doe 't normaal via torrents...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #137 Gepost op: 4-02-2011, 10:13:57 »
www.binaries4all.nl is je grote vriend. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #138 Gepost op: 4-02-2011, 11:13:50 »
Ik wacht even op de torrents. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #139 Gepost op: 4-02-2011, 12:09:31 »
Ik wacht even op de torrents. :)

En de dvd's toch? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...