Auteur Topic: Interview met Michiel De Vlieger over de nieuwe Molreeks (aired on radio 1)  (gelezen 14369 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Ooooooowwww jongens, ik word al weer helemaal nerveus...!!!  Wat een geweldige speurders zijn jullie toch allemaal. Ik weet al wat ik vanavond weer de hele avond ga doen.....  YIHOOOOOO  :D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh,

de kriebels zitten al helemaal in mijn tenen, laat het beginnen, en snel!!!!

hehe, de eerste keer een belgische mol zien, ben benieuwd, heb alleen maar positive geluiden gehoord, ach wel zien het wel.....







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik snap nog helemaal geen biet van dat kokergedoe (heeft iedereen 'n koker? is de koker gevuld met informatie over jezelf? wanneer mag/moet er 'n koker geopend worden? wie mag de koker openen? krijgt de hele groep de informatie te zien? of alleen 1 iemand? zit er in de koker echt informatie waarmee de mol ontmaskerd kan worden?)

ik begrijp het ook niet goed....maar we zien het wél

Citaat
Bedankt voor de info vlaming. We moeten we toch zonder jou, zelfs nu al in 't prille begin van de nieuwe series.  :)

 :)graag gedaan hoor Han13

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als je echt al wilt weten waar dat kokergedoe (waarschijnlijk) over zal gaan, moet je maar een pm naar mij of Ellen sturen. Het is in Engeland al gebruikt en ja daar hebben ze er wel wat geld mee verloren. Stoute stoute Chris L ook.








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Hehehe...bad bad boy!  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Als je echt al wilt weten waar dat kokergedoe (waarschijnlijk) over zal gaan, moet je maar een pm naar mij of Ellen sturen.

Nou, ik hoef 't eigenlijk niet zo perse te weten. Ik denk dat 't leuker is als ik 't pas ontdek als de serie loopt. Bovendien wil ik niet van te voren weten wat voor 'n hints er bij die kokers kunnen zitten ('t zou niet de eerste keer zijn dat er hints uit andere series worden overgenomen...), want dan heb ik misschien al zo de mol ontmaskerd.  :P

Als ik me nog bedenk, ben je de eerste die 't hoort.  ;)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
trouwens, der stond ook in de krant dat er een slaapopdracht in de eerste afl zit dus mss is het ook die uit de nederlandse serie? en ik denk ook dat het idd megamoeilijk is om nog originele opdrachten te vinden, de eerste nederlandse serie zat ook vol met belgische opdrachten dusja







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Leuk dat er zo'n nieuw spelelement inkomt; de koker. Ben benieuwd wat dat gaat inhouden  :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
trouwens, der stond ook in de krant dat er een slaapopdracht in de eerste afl zit dus mss is het ook die uit de nederlandse serie? en ik denk ook dat het idd megamoeilijk is om nog originele opdrachten te vinden, de eerste nederlandse serie zat ook vol met belgische opdrachten dusja

Slaapopdrachten zijn heeeeerlijk, ideaal voor de mol om toe te slaan  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Die niet-slapen-tot-antwoord opdracht uit de vorige Hollandsche serie, geweldige opdracht. Net als Kenner bevallen die opdrachten me wel.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ben ik de enige die de zogenaamde "slaapopdracht" niet zo leuk vond? Ze hebben er eigenlijk geen reet moeten doen, want ze hebben er geen geld voor kunnen winnen. Ik vraag me af of het herkennen van de voorwerpen ergens toe deed. Als ze ze niet herkend hadden en de andere groep had wel alle voorwerpen juist gevonden, waren ze dan alsnog verloren ofzo?

Kortom ik vond aan de slaapopdracht niet veel aan. Hetgeen de andere 2 groepen moesten doen wel.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
het leutige was wel toen bleek dat al die draden in het toilet uitkwamen  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Hahaha, inderdaad, erg om gelachen  ;D.

Of Jantien met d'r schapen...







« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 21:58:18 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ja maar dat vond ik al leutig in de belgische serie, zeker toen ze een poedel kozen  ::) ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Pekinees ;)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ja zoiets, zelfs ik kon zien wat er zeker géén herdershond was, but nooooo  ::) naja , Dominiek werd op slag weer een stuk verdachter natuurlijk en David hield hem in het oog  ;D kvond die nachtopdracht met die kom water (zoiets of niet?) die ze moesten bewaken toen best wel heel cool







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
David was toch echt wel de leukste belgische mol kandi so far, heerlijk hoe ie over da bedrijf van zijn pa kon lullen  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
in het echt zon aardige gast die david.. Wattco was het bedrijf van zijn pa. en die pekinees ze wisten echt wel dat dat niet de juiste hond was, maar wilden elkaar testen.

erg sterk, samen met de boze luc om het verraad van de kolonel echt toppers van de mol so far







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
die goeie ouwe luc, hoe lang ik niet gedacht heb dat hij de mol was...  :-\ argh, de laatste aflevering zat ik zo vol spanning te wachten, 200% zeker dat marianne de mol was, springt daar verdorie toch wel het licht boven haar hoofd aan als winnares zeker !! dacht ff dat ze gemist waren ofzo op tv  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Haha ja, zat ook op marianne, was compleet geschokt toen het hugo bleek te zijn. Trouwens enige x dat ik heb gehuild tijdens een aflevering van WIDM , toen marianne voor een spullenverzamelopdracht alleen het centrum van een klein spaans stadje in moest, en daar ineens luc zag lopen, pure emo tv  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner