Auteur Topic: Wat als de mol gekwetst raakt?  (gelezen 10235 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #20 Gepost op: 28-01-2003, 19:09:50 »
Ja.. dacht eerst ook Tape, maar het was zo mooi recht aan de bovenkant .. en als je taped kan je volgens mij ook wel met iets minder toe..Als het alleen een enkel is wordt meestal niet het halve been voor het gemak meegenomen.. met gips meestal wel.. Heb ooit ergens gelezen dat er een sort gips is dat lichter en dunner is.. delta of zo heet t ??? niet zeker !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #21 Gepost op: 28-01-2003, 19:13:16 »
kleine opmerking: toen ik ooit iets had aan mijn enkel (alléja, achillespees) werd aan de onderkant een gips gemaakt en bovenaan mijn voet en been was er enkel maar verband/tape. Dus niet heel haar been hoeft persé in het gips te zitten daarvoor.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #22 Gepost op: 28-01-2003, 19:36:47 »
Wel vond ik het vreemd dat ze riep dat ze wat gebroken had omdat het verstuiken een heel ander soort pijn is. Meer het gevoel dat er mogelijk iets afgescheurd/opgerekt is.
Waarschijnlijk had ze nog nooit iets dergelijks gehad en had ze gewoon ontzettend veel pijn, dus riep maar zoiets. Of eigenlijk riep Walter toch 'heb je je voet gebroken?!' en toen kon zij van de pijn alleen maar een soort van knikken...? Iig vind ik dat dus niet vreemd.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #23 Gepost op: 28-01-2003, 20:07:10 »
Corry lag midden in de brandnetels. Als je zo'n blessure faked, dan ga je toch zeker niet voor het toneel midden in de brandnetels liggen.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2003, 20:47:12 »
Corry lag midden in de brandnetels. Als je zo'n blessure faked, dan ga je toch zeker niet voor het toneel midden in de brandnetels liggen.

Het is maar wat je lekker vindt eh..

Maar ja deze gedachten speelden ook al in mijn hoofd. Ik had zoiets van als je voet verstuikt is, dan moet je wel dingen om je heen missen.. dus als ze tot het laatst blijft is ze de mol..maar tis ook wel simpeltjes gedacht hoor.. ;)







No Milk today???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2003, 22:11:07 »
Conclusie:  Corry is de mol, en wou een verstuiking faken.  Om het echt te laten lijken, reopt ze dat ze haar voet gebroken heeft. Alleen was haar reactievermogen iets te vroeg, want ze viel in de brandnetels. Autsj.. dat doet pijn :) en ze schreeuwt t uit :P

Hier meen k dus nix van he ;)
Wat ik denk is dat ze de mol niet is, en dat ze toch echt dr voet verstuikt heeft. Wat heeft ze er aan als ze de mol is? Kej, opdrachten met tijd kunnen in de soep lopen, maar een mol kan toch echt minder mollen als hij/zij moet doen alsof ze niet kan lopen. Neem het voorbeeld van t kokertje van Sandra. Sandra ligt lekker te slapen, Corry jat het kokertje. Maar Sandra word wakker en wat ziet ze, Corry die loopt zonder krukken! Dag mol! :)
Najah, dit is wat ik vind, ik denk dat de hele discussie over tape enz. een beetje ver gaat, want het gezicht dat ze trok toen ze viel, lijkt me écht niet te faken!
Think about it..







« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 22:16:18 door Lautjuh »

Lowprofile

  • Gast
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #26 Gepost op: 28-01-2003, 23:24:56 »
De val met verstuiking van Corry is echt. Daar twijfel ik niet aan. Het is alleen niet voldoende reden om haar 100 % als mol uit te sluiten. Ook een mol kan slecht vallen.
In de persrubriek kunnen jullie lezen dat Michiel het heeft over de hele zaak aflasten als de mol in het ziekenhuis belandt. Hier wordt Corry alleen maar ambulant behandeld.
(Overigens heb ik een andere mol in gedachten).

Over dat gips: jongens, we zitten in midden-Italië, he ! Ik kan jullie verzekeren dat de ziekenhuizen daar schaars en ouderwets zijn. In de Benelux hebben we de beschikking over allerlei moderne afneembare verbanden en dergelijke, scanners, enz.. Ginder heb je alleen maar zoiets in Rome, Milaan of Zuid-Tyrol (wintersport). Ik wens niemand van jullie een verblijf toe in een provinciaal Italiaans ziekenhuis.
Corry komt er goed van af in het spel en ik denk dat als ze niet te vroeg afvalt we haar over een uitzending of 2 wel met lichter materiaal aan haar been zullen zien.









Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #27 Gepost op: 28-01-2003, 23:46:47 »
Over dat gips: jongens, we zitten in midden-Italië, he ! Ik kan jullie verzekeren dat de ziekenhuizen daar schaars en ouderwets zijn. ...Ik wens niemand van jullie een verblijf toe in een provinciaal Italiaans ziekenhuis.
Onze Nationale "numero uno" aka "De Jean-Marie" kan hier wel van meesprekken denk ik. Gelukkig is Corry gespaard gebleven van de "20 uren achterin Volvo gewrongen zitten" gevolgd door een "extra 10 uren van de pijn wakker in een veldbeddeke" zonder dat je naar de WC kunt gaan.
Maar ja, een Pfaffke kan altijd wel iets meer.
"J-M for Mole" is onze slogan   ;)







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #28 Gepost op: 29-01-2003, 10:13:13 »
Hé Verdi, als je quote doe het dan goed

 ;)
 Re:Aflevering 2
« Antwoord #41 Geplaatst op: Gisteren om 10:23:08 »      

--------------------------------------------------------------------------------
Quote : Jayne op 27.01.2003, 10:15:40
Ik heb inderdaad ook even gedacht dat Corry's blessure gefaked kon zijn, maar bij nader inzien denk ik het toch niet. Zou een mooie mollenstreek zijn om tijdelijk te doen of je licht gehandicapt bent, maar dan toch niet in aflevering 2 denk ik. Ik bedoel: Als het gefaked is zou ze dat nu dan wel heel lang vol moeten houden, want dit is denk ik niet in een paar dagen over. En belangrijker: Als ze de mol is, heeft ze hierdoor bij deze opdracht niet kunnen mollen omdat ze niet bij de beslissing over het afkopen van de vrijstelling was!
 
Quote : highwaykind
Ook nog eens nagedacht en inderdaad, een lcihte blessure zou een goede molactie zijn ,maar in de brandnetels liggen en 20 dagen met je been in het gips ( vond het al wat veel tape, dus zal wel gips zijn inderdaad )doe je toch ook niet voor de lol
----------------------------------------------------------------------------------------------







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #29 Gepost op: 29-01-2003, 23:36:53 »
Als studente verpleegkunde help ik jullie uit de brand w.b. het tape/gips/de verstuiking/enz. Lees onderstaand stukje en je weet er alles van. Ik denk niet dat het veel uitmaakt wat voor behandeling je in NL of Italie krijgt. Gips=gips en dat hebben ze overal!
Verstuiking:
Verstuiking of distorsie, letsel van een gewricht waarbij niet alleen verzwikking ontstaat, maar ook overrekking of inscheuring van het kapsel en banden van het gewricht.

Symptomen:
Verstuiking komt het meest voor aan enkel- en polsgewricht en wordt veroorzaakt door een abnormale beweging. De gewrichtsbanden worden overrekt. Hierdoor ontstaat een onderhuidse bloeding, zodat in en om het gewricht een pijnlijke zwelling optreedt.

Eerste hulp:
Laat het getroffen lichaamsdeel niet afhangen, maar leg het hoog.
-Drukverband.

Behandeling:
Deze bestaat uit rust, al of niet met een druk- of gipsverband.

Zo dat was het! Doeidoeitjes!









Koekoek!

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #30 Gepost op: 30-01-2003, 15:48:25 »
Behandeling:
Deze bestaat uit rust, al of niet met een druk- of gipsverband.

Trouwens, rust bij WIDM??? No way!!







Koekoek!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2003, 16:03:40 »
Tja.. daarom denk ik ook dat ze, als ze de mol niet is er wel snel uit ligt .. neem aan dat je er behoorlijk sjagerijnig van KAN worden als je met je gipspootje in de regen een of andere opdracht uit moet gaan voere terwijl je het liefst met een grote dosis pijnstillers thuis op de bank ligt..
maar aan de andere kant, ze heeft zich niet voor niets opgegeven, dus misschien houdt ze gewoon vol.. ?:) ga vorolopig voo rde laatste optie, maar zal het haar niet kwalijk nemen als ze toch naar huis wil..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .