Auteur Topic: Molfandag  (gelezen 39843 keer)

Offline Fernand Tempesta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
Re:Molfandag
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2003, 11:58:12 »
De website is net aangepast we zijn al zeker van Christophe, Corry, Inge, Mark, Walter,Sandra en Stijn. De kans is groot dat Shadia er ook zal zijn.

http://www.dulkonijn.be/demol/demol.htm







Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag
« Reactie #41 Gepost op: 18-03-2003, 13:39:34 »
Mijn fotograaf gaat juichen als ik maandag 8 filmpjes kom binnenbrengen (1 per kandi). Shadia, je MOET dus komen, hé. Bruno en Nicole: jullie kunnen nu niet meer ontbreken natuurlijk.

En Perlut: gefeliciteerd met dit resultaat. Ik ben niet zo fanachtig handtekeningachtig type, maar dit vind ik wel leuk. Pinten pakken en napraten over wat ons twee maanden bezighield. Het zal ons een laatste keer van de actualiteit afleiden. :-\










Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Molfandag
« Reactie #42 Gepost op: 18-03-2003, 16:18:19 »
En Perlut: gefeliciteerd met dit resultaat.

Dank u voor de wierook, maar spaar er ook nog een groot deel voor Frère Tempête, Xandragon en Tante Nonneke.








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #43 Gepost op: 18-03-2003, 17:29:08 »
Wel veel foto's maken he! Ik kan er (weer es) niet bij zijn, maar ik wil het wel zien!
Tante Nonneke gaat haar digitaal kodakske meenemen en een boel kabeltjes en batterijtjes om een reportage van ons Molevenement te maken.
En als de technologie meewil dan kunnen we die beeldjes op dezelfde moment nog on de Engelse lijn zetten.
Dan kan iedereen eens een klein beetje meeproeven van de gezellige sfeer die er ongetwijfeld gaat zijn.
Maar in het echt is het natuurlijk altijd veel beter....







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #44 Gepost op: 18-03-2003, 17:36:39 »
Hier zijn al enkele smaakmakertjes van hoe het Dul Konijn er uit ziet...

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #45 Gepost op: 18-03-2003, 17:40:10 »
Met groot scherm...

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag
« Reactie #46 Gepost op: 18-03-2003, 19:17:10 »
hé, de kranten op de muuuur !  ;D ach, waar is de tijd  ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Molfandag
« Reactie #47 Gepost op: 19-03-2003, 00:16:52 »
is er daar geen internetverbinding? Dan kan iedereen die er niet is, toch meteen meeproeven. Een webcam??? Of regel zoiets, dat er voor een halfuurtje (kwartiertje...) we iets te zien krijgen!







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag
« Reactie #48 Gepost op: 19-03-2003, 00:31:23 »
@Jane.
Ik denk dat Tante Nonneke precies dat van plan is wanneer hij het heeft over digitale kodakjes en Engelse lijnen.
Van het promolitaans naar het normaal wil dat volgens mij zeggen: als de technologie meewil, installeren we die avond een webcam.
Bidden dus, dat het lukt.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Molfandag
« Reactie #49 Gepost op: 19-03-2003, 04:11:52 »
is er daar geen internetverbinding? Dan kan iedereen die er niet is, toch meteen meeproeven. Een webcam??? Of regel zoiets, dat er voor een halfuurtje (kwartiertje...) we iets te zien krijgen!

Er is geen webcam voorhanden, niets beter dan "the real thing", maar moest onze tante of een andere zuster eentje vandoen hebben kunnen we jullie zeker voorzien van die beelden.
Maar eigenlijk vrees ik een beetje dat dit niet zal lukken. We leven nog altijd in een tijdperk dat de konijnen nog konden praten... Niets is beter dan lijfelijk aanwezig zijn...








Offline Fernand Tempesta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
Re:Molfandag
« Reactie #50 Gepost op: 19-03-2003, 08:47:37 »
als de afstand tussen de modem en de computer een verdieping mag schelen, kan het wel lukken...







Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Molfandag
« Reactie #51 Gepost op: 19-03-2003, 14:07:54 »
Is bereid een webcam ergens heen te sturen.. als ik hem kan vinden.. ??( ligt ergens in een hoekje ongebruikt...)
mail anders even ( voro ik dit topic weer kwijt ben :)) naar corien@bennink.info als je dr een nodig hebt.. ik weet dat we er ooit een hadden die niet gebruikt wordt ( dus : lang gemist kan worden :))







« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 14:09:57 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Molfandag
« Reactie #52 Gepost op: 19-03-2003, 16:52:41 »
Elmar en ik komen, en aangezien Elmar zijn webkem toch niet zo veel doet zou hij hem misschien wel mee kunnen brengen? Ik zal het iig vragen! ;D







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #53 Gepost op: 19-03-2003, 17:00:56 »
Tante Nonneke haar digitaal kodakske is iets handiger dan een webcam.Het kan ook fotookes,(ineens als .jpg, geen gedoe ) maken die dan op het moment zelf of later aan iedereen die wil ( vooral dan diegenen die aanwezig waren en gekiekt zijn met bvb Sandra, Marc of anderen )gratis en de voor niets doorgestuurd kunnen worden.
Tevens kunnen er met het digitaal kodakske ook filmpjes gemaakt worden, zodat het eigenlijk ook een webcam is.
Het enige dat Tante Nonneke nodig heeft is een vrij USB-poortje op Perlut zijn PC.En een operating system dat niet luistert naar de naam Win 95 of Win 98, maar wel naar Me of XP.
Dan is het 1 minuutje werk om alles te transfereren en wereldkundig te maken.
Ge ziet , de wonderen zijn de wereld nog niet uit...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Molfandag
« Reactie #54 Gepost op: 19-03-2003, 17:03:38 »
Jawel, zeker wel, maar zijn die filmpjes dan ook live? Das natuurlijk nog mooier, het kan zelfs allebei.. Elmars webkem (dat mag dus sowieso) én die leuke filmpjes van Tante N's kodakkie...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #55 Gepost op: 19-03-2003, 17:07:27 »
hé, de kranten op de muuuur !  ;D ach, waar is de tijd  ;)
En voor de liefhebbers van kranten op de muur...
Deze toegifte !

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag
« Reactie #56 Gepost op: 19-03-2003, 17:08:06 »
om maar te zeggen dat we veel sfeerbeelden zullen meebrengen (A&K noteert: extra batterijen voor digitale camera + extra filmrolletje voor gewone camera)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag
« Reactie #57 Gepost op: 19-03-2003, 17:09:01 »
En voor de liefhebbers van kranten op de muur...
Deze toegifte !

dank u wel Tante Nonneke, ge zijt een schat  ;) ik weet nog precies dat ik aan de linkerkant daar zat en zo goed als de hele muur gelezen heb  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #58 Gepost op: 19-03-2003, 18:08:22 »
En hier nog eentje, voor de liefhebbers van barkrukken en toogschabbekes.
De deur achteraan is den entree, langs waar iedereen gratis zijn of haar, bij voorkeur zeer opgemerkte,opwachting zal mogen gaan maken.

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Molfandag
« Reactie #59 Gepost op: 19-03-2003, 18:21:40 »
Jawel, zeker wel, maar zijn die filmpjes dan ook live? Das natuurlijk nog mooier, het kan zelfs allebei.. Elmars webkem (dat mag dus sowieso) én die leuke filmpjes van Tante N's kodakkie...
Als we de beelden live streaming willen toegankelijk maken voor iedereen wordt dat een klusje dat niet zo eenvoudig is.
We moeten die webcam zondag installeren, en dan op één van onze sites integreren, zodat iedereen de beelden aldaar dan kan bekijken.Dat integreren kan waarschijnlijk al op voorhand gebeuren,maar ik weet niet of onze webjongens daar nog de tijd gaan voor vinden om dat nog klaar te krijgen.Niet dat het zo enorm veel werk is, maar het moet toch allemaal maar gebeuren en die mensen hebben ook nog pak ander werk.
We doen ons best...
Maar als jullie makkelijkere of handigere voorstellen hebben, we zijn één en al oor...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...